Egzoticna putovanja

  • Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
  • Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
  • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.

SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA – NAPOMENE:

  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj – manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.

NAPOMENE:

  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
  • Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster… ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca