Hotel Murite Club
Osnovne informacije
Lokacija: Murite Club Hotel je luksuzan hotelski kompleks sa četiri zvezdice u oblasti Razlog, udaljen 10 km od Banskog. Iako je na prvi pogled dislociran od skijališta, obezbeđen je besplatan prevoz do gondole i nazad, a vrhunska usluga, komforne smeštajne jedinice i ljubazno osoblje čine da se klijenti stalno vraćaju ovom hotelu. Hotel je 2012. poneo titulu najboljeg planinskog hotela u Bugarskoj.
Smeštaj: Murite Club Hotel je hotelski kompleks sagrađen 2008. godine i čine ga 3 tematske zgrade, koje su imena dobila po egzotičnom cveću – Azalia, Camelia i Orchidea) i raspolaže sa 193 apartmana, i svaki od apartmana sadrži opremljenu kuhinju, telefon, SAT TV, sef, kupatilo sa kadom ili tuš kabinom i balkon.
Sadržaj hotela:
- Zgrada „Azalia“ predstavlja centralnu zgradu i pored 96 moderno opremljenih studija i apartmana sadrži još i: recepciju, restoran, lobi bar sa kaminom,dečija igraonica, Spa centar /otvoreni i zatvoreni bazen, fitnes centar, sauna, đakuzi, parno kupatilo, tursko i Kleopatrino kupatilo, spa kapsula, masaža/, prodavnica, noćni bar, igraonica, konferencijska sala.
- Zgrada „Orchidea“ i „Kamelia“ sastoji se iz 130 komfornih i moderno opremljenih studija i apartmana.
Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, fitnesa, saune, đakuzija, interneta na recepciji, dečijeg kluba, prevoz do gondole.
Ishrana: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje). Mogućnost doplate usluge All Inclusive (Sve uključeno).
- Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
- Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
- Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
- ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
- NAPOMENE ZA PREVOZ:
- Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
- Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
Termin | 14.12. | 21.12. | 28.12. | 04.01. | 11.01. | 18.01. | 25.01. | 01.02. | 08.02. | 15.02. | 22.02. | 01.03. | 08.03. | 15.03. |
Br. noći | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
Standard soba (2) Orhideja | 265 | 345 | 449 | 355 | 355 | 289 | 335 | 355 | 355 | 335 | 285 | 275 | 265 | 265 |
Delux soba (2) Azalia | 319 | 409 | 515 | 419 | 419 | 345 | 405 | 425 | 425 | 405 | 345 | 329 | 319 | 319 |
App 2+2 Orhideja | 319 | 409 | 515 | 419 | 419 | 345 | 405 | 425 | 425 | 405 | 345 | 329 | 319 | 319 |
App 2+2 Azalija | 379 | 475 | 585 | 489 | 489 | 405 | 469 | 489 | 489 | 469 | 399 | 389 | 379 | 379 |
App 4+2 Orhideja | 265 | 345 | 449 | 355 | 355 | 289 | 335 | 355 | 355 | 335 | 285 | 275 | 265 | 265 |
App 4+2 Azalia | 379 | 475 | 585 | 489 | 489 | 405 | 469 | 489 | 489 | 469 | 399 | 389 | 379 | 379 |
App 6+2 Orhideja | 265 | 345 | 449 | 355 | 355 | 289 | 335 | 355 | 355 | 335 | 285 | 275 | 265 | 265 |
App 6+2 Azalia | 379 | 475 | 585 | 489 | 489 | 405 | 469 | 489 | 489 | 469 | 399 | 389 | 379 | 379 |
Jednokr. soba Orhideja | 395 | 509 | 665 | 525 | 525 | 425 | 495 | 525 | 525 | 495 | 419 | 405 | 395 | 395 |
Jednokr. soba Azalia | 469 | 605 | 765 | 625 | 625 | 515 | 599 | 625 | 625 | 599 | 509 | 519 | 469 | 469 |
odrasla osoba u pomoć. l. | POPUST 50 % | |||||||||||||
I dete 6 do 13.99 g. u pomoć. l. | B E S P L A T N O | |||||||||||||
II dete 6 do 13.99 g. u pomoć. l. | POPUST 50 % | |||||||||||||
dete 6 – 13.99 g. u standard. l. | POPUST 50 % – u standard sobi (Orhidej) i deluxe sobi (Azalia) | |||||||||||||
dete do 5.99 g. | B E S P L A T N O | |||||||||||||
Cene su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA | ||||||||||||||
Doplata za ALL INCLUSIVE po danu – 16 EUR/odrasli, 9 EUR/deca 6-13.99 god |
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Usluge predstavnika agencije u Banskom i troškove organizacije aranžmana.
- Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Autobuski prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
- Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
- Doplata za ALL INCLUSVE po danu – 16 EUR/odrasli, 9 EUR/deca 6-13.99 god.
- Doplata za novogodišnju večeru (obavezno): odrasli 100 eur / deca 5,99-13,99 – 60 eur.
- Doplata za božićnu večeru u terminu 23.12.-30.12. ( nije obavezno): odrasli 50 eur / deca 5,99-13,99 – 30 eur.
- POSEBNE NAPOMENE:
- Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
- Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
- Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
- Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
- OPŠTE NAPOMENE: U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
- Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
- Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
- Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
- Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
- Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
Organizator putovanja je turistička agencija S&STr, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. S&ST poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, broj garancije: 0909/1096/2021 od 30.11.2021. godine. Iznos garancije: 50.000 evra. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije S&ST koji su sastavno deo prijave putovanja.
Ovlasceni subagent Globus travel shop