Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Klima uređaj
Sadržaj objekta:
Hotel Merryan 3* koji je hotel koji pleni jedinstvenim izgledom tradicionalne bugarske arhitekture, nalazi se u centralnom delu Pamporova. Od ski lifta Malina je udaljen 1.5 km do koga vozi shuttle bus koji se doplaćuje
Sadržaj smeštaja:
Hotel sadrzi 16 standardnih soba i 5 apartmana. Svaka smeštajna jedinica sadrži SAT TV, telefon, internet, minibar, kupatilo sa tušem
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
  • Hotel MPM Merryanuživajući na centralnoj lokaciji u Pamporovu, na pešačkoj udaljenosti od prodavnica i atrakcija, nudi prostor za opuštanje sa parnom kupatilom, hidromasažnom kadom i saunom sa staklenim zidom sa pogledom na borovu šumu. Ima restoran, a takođe nudi sobe sa besplatnim bežičnim internetom.
  • Sve sobe imaju pogled na borovu šumu. Sobe sadrže sopstveno kupatilo i imaju radni sto, prostor za sedenje.
  • U objektu se može uživati u doručku na bazi švedskog stola. Postoji interni restoran koji je specijalizovan za međunarodnu kuhinju. Skijanje je jedna od aktivnosti u kojoj gosti mogu uživati u blizini hotela MPM Merrian.
  • Govoreći bugarski, engleski i ruski na recepciji, osoblje je uvek pri ruci da vam pomogne.
  • Vrh Snezhanka udaljen je 10 km od hotela.
  • Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel posle 14:00h. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge
  • Poslednji dan: Napuštanje hotela.
Cene po osobi u 2+0 sobi i po smeštajnoj jedinici za ostale strukture za 7 polupansiona u dinarima
SMEŠTAJ DBL 2+0 DBL 2+1 DBL 2+2 A1 3+1
USLUGA 7HB 7HB 7HB 7HB
17.12. 44.500 105.800 122.500 176.800
24.12. 51.700 120.100 136.800 195.900
31.12. 76.400 169.500 186.300 266.300
07.01. 47.600 111.800 128.600 184.200
14.01. 44.000 104.800 121.500 175.600
21.01. 44.000 104.800 121.500 175.600
28.01. 44.000 104.800 121.500 175.600
04.02. 44.000 104.800 121.500 175.600
11.02. 47.600 111.800 128.600 184.200
18.02. 44.500 105.800 122.500 176.800
25.02. 44.000 104.800 121.500 175.600
04.03. 44.000 104.800 121.500 175.600
MESTO POLASKA CENA POVRATNE KARTE
Novi Sad 10.800 rsd
Beograd 7.200 rsd
Niš 6.000 rsd
Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele.

Povratak autobusa je poslednjeg dana boravka u popodnevnim satima.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije i troškove organizacije aranžmana.
  • BORAVIŠNA TAKSA  nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja.
  • Boravišnu taksu plaćaju odrasli  i deca starija od 1.99 godina.
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
  • Deca do 2 godine u pratnji dve punoplative osobe u dvokrevetnoj sobi – besplatno;
  • Obavezna doplata za Novogodišnju večeru (31.12.): odrasli 10.100 rsd po osobi, deca od 4 do do 12.99 godina 4.800 rsd po osobi;
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija MT d.o.o. ,  licenca OTP A94/2022 od 21.11.2022.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT