Stella
Nazad
Podeli:
Slike su informativnog karaktera
Osnovne informacije
Sadržaj objekta:
Nalazi se u Neumu na plaži i može Vam pružiti sav potreban komfor za nezaboravan odmor.
Sadržaj smeštaja:
Hotel poseduje 84 sobe sa pogledom na more, restoran, bar s terasom i prekrasnim panoramskim pogledom, kongresni centar.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
- Nalazi se u Neumu na plaži i može Vam pružiti sav potreban komfor za nezaboravan odmor.
- Hotel poseduje 84 sobe sa pogledom na more, restoran, bar s terasom i prekrasnim panoramskim pogledom, kongresni centar.
- Hotelska plaža je jedna od najlepših u mestu. Sve sobe su opremljene klima uređajem, sat tv-om, besplatnim wifi internetom, kupatilom, fenom za kosu i balkonom sa pogledom na more.
- Usluga:Polupansion (doručaki večera – švedskisto).
- 1.dan: Putovanje sopstvenim prevozom. Dolazak u Neum. Smeštaj u izabrani hotel. Ulazak u sobe posle 14:00. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje.
- 2. – predposlednji dan: Boravak u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge (minimum 5 noćenja). Slobodno vreme. Noćenje.
- Poslednji dan: Doručak. Napuštanje soba do 10:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluga.
CENOVNICI ZA SEZONU 2024 SU U PRIPREMI
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge
- Agencijske usluge.
- Prevoz
- Fakultativne programe,
- Individualne troškove,
- Međunarodno zdravstveno osiguranje
- DOPLATA ZA 1/1 SOBU: 50% od cene smeštaja, isključivo na upit i uz pismenu potvrdu hotela.
- Besplatan otkaz 14 dana pre dolaska; – 4 dana pre dolaska – plaćanje 50 % ukupnog iznosa; 3-0 dana pre dolaska + non show – plaćanje 100% ukupnog iznosa.
- Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
- Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.
- Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
- Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
- Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
- U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
- Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
- Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
- Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
- Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
- Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
- Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
- Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
- U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
- U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
- Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
- U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
- U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
- KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORA JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
- Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene.