Sea Star Beau Rivage
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Hotelski kompleks zauzima površinu od 22.000m2 i stari deo El Dahar udaljen je 2 km od hotela. Otvoren je u aprilu. 2010. godine.
Sadržaj smeštaja:
Hotel raspolaže sa ukupno 293 sobe.Standardne sobe površine 27m2; Junior suite površine 37m2; Executive suite površine 43m2; Royal suite površine 120m2.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija: Hotelski kompleks zauzima površinu od 22.000m2 i nalazi se 10 km od aerodroma u Hurgadi. Stari deo El Dahar udaljen je 2 km od hotela. Otvoren je u aprilu. 2010. godine i sastoji se iz jedne petospratne zgrade.
  • Plaža: Sopstvena, peščano-šljunkovita plaža dužine 300 metara. Postoji deo sa dužim plićakom i koralnim grebenom i deo sa postepenim ulaskom u vodu. Preporučuje se specijalna obuća. Korišćenje ležaljki i suncobrana je besplatno za goste hotela.
  • Hotelski sadržaj: Recepcija, lobi, menjačnica, sef na recepciji, glavni restoran “El Khiam”, lobi bar, bar na bazenu, “Ice Cream corner” za decu, diskoteka, “Star” café, “Tea Time Corner”, 2 bazena (manji se greje u zimskom periodu), dečiji bazen, mini klub za decu (od 4 do 12 godina), mini disko za decu, igralište za decu, stoni tenis, teren za odbojku na plaži, teren za fudbal, boćanje, aerobik, časovi trbušnog plesa, dnevne i večernje animacije. Uz doplatu: italijanski a la carte restoran “La Nona”, riblji restoran “Samakmak”, “Grill corner”, “Pizza corner”, bar “On The Rocks”, šiša, salon lepote, health club, usluge masaže, mini golf, sauna, bilijar, parno kupatilo, đakuzi, sportovi na vodi, bankomat, doktor i prodavnice.
  • Sobe: Hotel raspolaže sa ukupno 293 sobe koje sadrže: kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, SAT/TV, klima uređaj, telefon, sef, fen, mini bar i terasu ili balkon. Sobe su koncipirane tako da većina ima delimični pogled more, direktan pogled na more ili pogled na bazen. Standardne sobe površine 27m2 sadrže francuski ležaj ili dva odvojena ležaja. Junior suite površine 37m2 sadrže francuski ležaj ili dva odvojena ležaja i imaju odvojen deo za sedenje. Executive suite površine 43m2 sadrže francuski ležaj ili dva odvojena ležaja i dva balkona/terase. Royal suite površine 120m2 sastoji se iz dnevne i spavaće sobe sa francuskim ležajem ili dva odvojena ležaja i dela za sedenje.
  • Usluga: All Inclusive, obroci se služe po principu švedskog stola ili kao set meni.
Napomena:
Hotel sa ekonomičnih 5* nalazi se u mirnom delu, i namenjen je za odmor bez prevelike gužve i buke. Prijatna atmosfera i ljubazno osoblje čine da se svaki gost oseća kao kod svoje kuće.
  • Let iz Beograda
  • 1.dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu.  Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2 – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 7./ 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd.Sletanje u Beograd.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz (redovnom linijom avio kompanijom Air Cairo ili čarter linijom Air Serbia) na relaciji Beograd – Hurghada – Beograd,
  • Transfer aerodrom Hurghada – hotel – aerodrom Hurgada
  • 6 i 13 noćenja (AirCairo) ili 7 – 21 noćenje (AirSerbia) na bazi izabrane usluge u hotelu, prema rezervisanom i uplaćenom aranžmanu
  • Avio takse trenutno oko:
  • AirCairo – za sve aranžmane sa polascima u aprilu takse su 96€ (ukupno 22.4€ taksa aerodroma Nikola Tesla, 29.6€ taksa aerodroma u Hurgadi, YQ taksa trenutno 44€). Za sve aranžmane sa polascima u maju takse su 111€ (ukupno 22.4 € taksa aerodroma Nikola Tesla, 29.6€ taksa aerodroma u Hurgadi, YQ taksa trenutno 59€). Za sve aranžmane sa polascima od 01.06.2022 takse su 76€ (ukupno 22.4 € taksa aerodroma Nikola Tesla, 29.6€ taksa aerodroma u Hurgadi, YQ taksa trenutno 24€). YQ taksa (aviokompanijska doplata za gorivo) je promenljiva i povećava se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta.
  • AirSerbia – za sve aranžmane sa polascima u aprilu 83,5€ (ukupno 23€ taksa aerodroma Nikola Tesla, 30,5€ taksa aerodroma u Hurgadi, YQ taksa trenutno 30€). Za aranžmane sa polascima posle aprila taksa je 53,5€ (ukupno 23€ taksa aerodroma Nikola Tesla, 30,5€ taksa aerodroma u Hurgadi, YQ taksa trenutno 0€)YQ taksa (aviokompanijska doplata za gorivo) je promenljiva i doplaćuje se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta.
  • Sve takse se plaćaju u agenciji uz aranžman, najkasnije 15 dana pred put (plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS, podložne su promenama i ne mogu se platiti u ratama). Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
  • Usluge predstavnika u Egiptu (u Hurgadi je gostima na raspolaganju predstavnik na srpskom i engleskom jeziku, dok je u mestu Marsa Alam, zbog udaljenosti od Hurgade, predstavnik na srpskom jeziku dostupan putem telefona, a u samom mestu je dostupan predstavnik na engleskom jeziku)
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • Egipatska viza (plaćanje pri sletanju u Hurgadu oko 25$)
  • Troškovi fakultativnih izleta
  • Doplata za YQ takse , usled povecanja cene goriva na globalnom nivou.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
  • Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop
POŠALJITE UPIT