SUNRISE AQUA JOY
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Aqua park
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Objekat Aqua Joy Resort- by SUNRISE je porodični hotel koji nudi 6 bazena na otvorenom,
Sadržaj smeštaja:
Klimatizovane sobe ovog hotela sa 4 zvezdice imaju jednostavno uređen enterijer u toplim bojama.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Objekat Aqua Joy Resort- by SUNRISE je porodični hotel koji nudi 6 bazena na otvorenom, sadržaje za parking i korišćenje privatne plaže, a nalazi se pored plaže u Hurgadi. Besplatan WiFi dostupan je u zajedničkim prostorijama.
  • Klimatizovane sobe ovog hotela sa 4 zvezdice imaju jednostavno uređen enterijer u toplim bojama. Svaka soba sadrži mini-bar, TV sa satelitskim kanalima i balkon ili terasu. Na raspolaganju je sopstveno kupatilo.
  • Ponuda objekta Aqua Joy Resort- by SUNRISE uključuje internacionalne, italijanske, azijske, egipatske, grčke i restorane koji služe jela od morskih plodova. U objektu se nalazi i 5 barova, uključujući šiša bar.
  • Sadržaji hotela obuhvataju akva-park, teretanu, spa centar i kozmetički salon.
NOVOOTVOREN HOTEL
Ekskluzivno pravo prodaje za ceo region!
BOOKING.COM OCENA – 8.7
  • 1. dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.
SEPTEMBAR – OKTOBAR 2021.
Usluga Tip sobe 09.10.-16.10.
16.10.-23.10.
23.10.-30.10.
05.09.-15.09.
11.09.-21.09.
12.09.-22.09.
15.09.-25.09.
21.09.-01.10.

26.09.-06.10.
28.09.-08.10.
30.09.-10.10.
10.10.-20.10.
17.10.-27.10.

08.09.-19.09.
14.09.-25.09.
17.09.-28.09.
18.09.-29.09.
24.09.-05.10.
25.09.-06.10.
29.09.-10.10.

02.10.-13.10.
05.10.-16.10.
09.10.-20.10.
12.10.-23.10.
13.10.-24.10.
15.10.-26.10.
19.10.-30.10.
20.10.-31.10

24.09.-08.10.
25.09.-09.10.
26.09.-10.10.
28.09.-12.10.
03.10.-17.10.
05.10.-19.10.
06.10.-20.10
08.10.-22.10.
09.10.-23.10.
10.10.-24.10.
12.10.-26.10.
13.10.-27.10.
15.10.-29.10.
16.10.-30.10.
17.10.-31.10.
25.09.-09.10.
26.09.-10.10.
28.09.-12.10.
29.09.-13.10.
8d/7n 11d/9n 12d/10n 15d/13n
AL Standard DBL

 

545€

630€

660€

765€

1. dete 2-14 god 325€ 325€ 325€ 325€
2. dete 2-7 god

325€

325€

325€

325€

Doplata za period putovanja (01.09.-28.09.) – 5€ po osobi po noći

NOVEMBAR – DECEMBAR 2021.

Usluga Tip sobe 03.11.-10.11.
06.11.-13.11.
10.11.-17.11.
13.11.-20.11.
17.11.-24.11.
20.11.-27.11
24.11.-01.12.
27.11.-04.12.
01.12.-08.12.
04.12.-11.12.
08.12.-15.12.
11.12.-18.12.
15.12.-22.12.
03.11.-13.11.
10.11.-20.11.
17.11.-27.11.
24.11.-04.12.
01.12.-11.12.
08.12.-18.12.
06.11.-17.11.
13.11.-24.11.
20.11.-01.12.
27.11.-08.12.
04.12.-15.12.
11.12.-22.12.
03.11.-17.11.
06.11.-20.11.
10.11.-24.11.
13.11.-27.11.
17.11.-01.12.
20.11.-04.12.
24.11.-08.12.
27.11.-11.12.
01.12.-15.12.
04.12.-18.12.
08.12.-22.12.
8d/6n 11d/9n 12d/10n 15d/13n
AL Standard DBL

 

480€

565€

600€

690€

DECA KOJA IMAJU GRATIS SMEŠTAJ PLAĆAJU 309€

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju nedobijanja potvrde, putnik  ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • Noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
  • Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
  • Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije do 70 godina starosti) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR KOJE POKRIVA I LEČENJE COVID-19 i polisu osiguranja od otkaza putovanja
  • PCR test
  • Deca starosti do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test;
  • Deca do 2 godine plaćaju iznos od 50€ (nemaju sedište u avionu);
  • Egipatsku vizu i usluge viziranja (25EUR po pasošu na aerodromu u Hurgadi / 12$ u Ambasadi Arapske Republike Egipat u Beogradu) / turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 30. aprila 2021. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je i Srbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu. Ukoliko se odluka promeni, putnici ce biti blagovremeno obavesteni;
  • Ostale individualne troškove
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
  • Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
POŠALJITE UPIT