Sunrise Meraki Beach Resort
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Sadržaj objekta:
Do centra Hurgade može da se stigne pešice. Rizort Meraki Beach raspolaže plažom dugom 2,6 km.
Sadržaj smeštaja:
Hotel ima 270 soba koje su moderno opremljene kupatilom sa tušem, satelitskom TV, telefonom, mini frižiderom i klima uređajem.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Ovaj objekat u boho-šik stilu nudi pravo egipatsko gostoprimstvo, eklektičan ambijent i raznovrsne sadržaje.
  • Gosti mogu da se opuste na privatnoj peščanoj plaži pored samog Crvenog mora.
  • Svaka od 270 soba uključuje iste pogodnosti. Specijalno i kreativno dizajnirane sobe odlikuje spoj boemskog stila i udobnosti. Sve sobe su opremljene telefonom, mini-frižiderom, klima-uređajem i TV-om sa satelitskim kanalima. Svaka soba ima kupatilo sa tušem i balkon ili terasu.
  • U restoranima i barovima u okviru objekta možete da uživate u ukusnim obrocima i velikom izboru pića. Ugostiteljska ponuda će da zadovolji ukus svih gostiju. Večera na bazi švedskog stola služi se u glavnom restoranu Munchery, a smeštajni objekat poseduje i 7 različitih à-la-carte restorana. Rizort Meraki nudi 6 barova na različitim lokacijama i sa drugačijim ambijentom, gde možete da se opustite uz fine koktele na kraju predivnog dana.
  • Do centra Hurgade može da se stigne pešice. Rizort Meraki Beach raspolaže plažom dugom 2,6 km. Pogodnosti na ovoj plaži obuhvataju mogućnosti za ronjenje i gnjuranje, bazene, 2 vodena tobogana, opuštajuće masaže i kozmetički salon
  • Hotel je iskljucivo Adults Only – samo za odrasle.
OCENA NA BOOKING.COM – SUPER 9.0
Ekskluzivno pravo prodaje za ceo region!
  • 1. dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.
PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
HOTEL
U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
04.03.-11.03.
05.03.-12.03.
11.03.-18.03.
12.03.-19.03.
15.03.-22.03.

18.03.-25.03.
19.03.-26.03.
22.03.-29.03.
25.03.-01.04.
26.03.-02.04.
29.03.-05.04

05.03.-15.03.
12.03.-22.03.

19.03.-29.03.
26.03.-05.04.

/ 04.03.-18.03.
05.03.-19.03.
12.03.-26.03

18.03.-01.04.
19.03.-02.04.
22.03.-05.04.

MART 2023.
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 15d / 13n
Sunrise Meraki Beach 4* Lux ALL Standard DBL 685€ 865€ / 1105€
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.

 

PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
HOTEL
U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
01.04.-08.04.
15.04.-22.04.
22.04.-29.04.
08.04.-15.04.
29.04.-06.05.
23.04.-03.05. 12.04.-23.04. /
APRIL 2023.
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 15d / 13n
Sunrise Meraki Beach 4* Lux ALL Standard DBL 850€ 1050€ 1100€ /
Doplata za period putovanja (07.04.-15.04.) – 14€ po osobi po noći / Doplata za period putovanja (01.05.-06.05.) – 2€ po osobi po noći
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.

 

PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
HOTEL
U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
06.05.-13.05.
13.05.-20.05.
20.05.-27.05.
27.05.-03.06.
03.06.-10.06.
10.06.-17.06.

02.05.-12.05.
07.05.-17.05.
09.05.-19.05.
14.05.-24.05.
16.05.-26.05.
21.05.-31.05.
23.05.-02.06.
28.05.-07.06.
29.05.-08.06.
30.05.-09.06.
04.06.-14.06.
06.06.-16.06.
03.05.-14.05.
05.05.-16.05.
10.05.-21.05.
12.05.-23.05.
17.05.-28.05.
19.05.-30.05.
24.05.-04.06.
26.05.-06.06.
31.05.-11.06.
02.06.-13.06.
07.06.-18.06.
08.06.-19.06.
09.06.-20.06.
11.06.-21.06.
13.06.-23.06.
18.06.-28.06.
19.06.-29.06.
20.06.-30.06.
25.06.-05.07.
27.06.-07.07
MAJ – JUN2023.
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 11d / 9n
Sunrise Meraki Beach 4* Lux ALL Standard DBL 800€ 965€ 1020€ 970€
Doplata za period putovanja (01.05.-16.05.) – 5€ po osobi po noći | Doplata za period putovanja (01.07.-10.07.) – 6€ po osobi po noći
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.

 

PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
HOTEL
U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
01.07.-08.07.
08.07.-15.07.
15.07.-22.07.
22.07.-29.07.
29.07.-05.08.
05.08.-12.08.
12.08.-19.08.
19.08.-26.08.
26.08.-02.09.
02.07.-12.07.
04.07.-14.07.
09.07.-19.07.
10.07.-20.07.
11.07.-21.07.
16.07.-26.07.
18.07.-28.07.
23.07.-02.08.
25.07.-04.08.
30.07.-09.08.
31.07.-10.08.
01.08.-11.08.
06.08.-16.08.
08.08.-18.08.
13.08.-23.08.
15.08.-25.08.
20.08.-30.08.
21.08.-31.08.
22.08.-01.09.
27.08.-06.09.
29.08.-08.09.
05.07.-16.07.
07.07.-18.07.
12.07.-23.07.
14.07.-25.07.
19.07.-30.07.
20.07.-31.07.
21.07.-01.08.
26.07.-06.08.
28.07.-08.08.
02.08.-13.02.
04.08.-15.08.
09.08.-20.08.
10.08.-21.08.
11.08.-22.08.
16.08.-27.08.
18.08.-29.08.
23.08.-03.09.
25.08.-05.09.
30.08.-10.09.
31.08.-11.09.
02.09.-09.09.
09.09.-16.09.
16.09.-23.09.
23.09.-30.09
JUL – AVGUST – SEPTEMBAR 2023.
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 8d / 6n
Sunrise Meraki Beach 4* Lux ALL Standard DBL 850€ 1035€ 1100€ 850€
Doplata za period putovanja (01.08.-01.09.) – 4€ po osobi po noći
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • Noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
  • Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • Egipatska viza (plaćanje pri sletanju u Hurgadu oko 25$)
  • Troškovi fakultativnih izleta
  • Doplata za YQ takse , usled povecanja cene goriva na globalnom nivou.
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
  • Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.

Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop

POŠALJITE UPIT