Imperial Shams Abu Soma
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Sadržaj objekta:
Nalazi se oko 50km od centra Hurgade i oko 45km od aerodroma.
Sadržaj smeštaja:
Sve sobe imaju klima uređaj, SAT TV, sef, mini bar, balkon/terasu/verandu, fen za kosu.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Hotel Imperial Shams Abu Soma se nalazi na sopstvenoj peščanoj plaži, nadomak tirkizno plavog mora sa koralnim grebenom.
  • Od aerodroma je hotel udaljen 45 kilometara, a od centra grada 50 kilometara.
  • Hotel raspolaže sa 322 sobe i sve imaju centralnu klimu, SAT TV, mini frižider, sef, fen za kosu, telefon i balkon ili terasu. Gostima hotela su na raspolaganju glavni restoran, 2 a la carte restorana, 4 bara, diskoteka, 2 bazena, dečiji bazen, dečiji klub, igralište, mini disko, SPA centar.
  • Za ljubitelje sportova na raspolaganju su soba za bilijar, stoni tenis, pikado, odbojka na plaži, centar za sportove na vodi.
  • Suncobrani, ležaljke i peškiri za plažu su besplatni za goste hotela.
  • 1. dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.
PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
SEPTEMBAR
OKTOBARHotel
U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
01.10.-08.10.
08.10.-15.10.
15.10.-22.10.
22.10.-29.10.
25.09.-05.10.
27.09.-07.10.
02.10.-12.10.
04.10.-14.10.
09.10.-19.10.
11.10.-21.10.
16.10.-26.10.
18.10.-28.10
11.09.-22.09.
14.09.-25.09.
23.09.-04.10.
27.09.-08.10.
28.09.-09.10.
30.09.-11.10.
05.10.-16.10.
07.10.-18.10.
12.10.-23.10.
14.10.-25.10.
19.10.-30.10
16.09.-28.09.
20.09.-02.10.
21.09.-03.10.
24.09.-08.10.
01.10.-15.10.
08.10.-22.10.
15.10.-29.10
SEPTEMBAR | OKTOBAR
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 13d/11n 15d / 13n
Imperial Shams Abu Soma Resort 4* Lux

ALL Dbl 605€ 690€ 730€ 750€ 805€
1. dete 2-12 god
2. dete 2-6 god
375€ 375€ 375€ 375€ 375€
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
    6 / 9 / 10 / 13 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
    Povratnu avio kartu na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
    Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • Egipatska viza (plaćanje pri sletanju u Hurgadu oko 25$)
  • Troškovi fakultativnih izleta
  • Doplata za YQ takse , usled povecanja cene goriva na globalnom nivou.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
  • Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.

Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop

POŠALJITE UPIT