Solymar Soma Beach
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Solymar Soma Beach je novootvoreni hotel i ponosni član JAZ lanca hotela.
Sadržaj smeštaja:
Hotelske sobe su veoma moderne i opremljene su klima uređajem, LCD televizorom sa satelitskim kanalima, ketlerom i privatnim kupatilom
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija: Hotel smešten je u Hurgadi u oblasti Soma Bay. Udaljen je 10 km od Safage, 45 km od aerodorma u Hurgadi. Hotel Solymar Soma Beach se nalazi na privatnoj peščanoj plaži pored hotela Caribbean I to je ujedno I jedna od najlepših plaža za one koji vole postepen ulazak u more bez korala.
  • Sobe: Hotelski kompleks se sastoji od više trospratnih zgrada koje su raspoređene oko bazena sa ukupno 433 smeštajnih jeinica.Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar, balkon ili terasu.U ponudi turističke agencije Odeon World Travel se nalaze suprior, deluxe i porodične sobe.
  • Hotelski sadržaj: U sastavu hotela Solymar Soma Beach nalazi se glavni restoran Oasis gde se služe doručak i večera, itailijanski i orijentalni a la carte restorani, restoran na plaži, kao i mnogobrojni barovi. Hotel ima internet (uz doplatu), menjačnicu i servis za pranje veša.
  • Sport i zabava: Gostima hotela Solymar Soma Beach su na raspolaganju 2 bazena sa delom za decu (sa malim toboganom). U okviru hotela je Mivida Spa centar koji se posebno plaća, bilijar, stoni tenis, pikado, odbojka na pesku, sportovi na vodi,teretana, sauna i prostorije za masažu. Najmlađim gostima hotela je na raspolaganju mini klub, igralište, animacija.
Ekskluzivno pravo prodaje za ceo region!
  • 1. dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
  • 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.
 

Hotel

U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
12.09.-19.09.
13.09.-20.09.
30.09.-07.10.
12.09.-22.09.
17.09.-27.09.
19.09.-29.09.
24.09.-04.10.
26.09.-06.10.
13.09.-24.09.
22.09.-03.10.
/
SEPTEMBAR 2023.
8d / 6n 11d / 9n 12d / 10n 12d / 11n
Solymar Soma Beach 4*Lux

ALL Standard DBL 840€ 1030€ 1090€ /
1. dete 2-12 god 390€ 390€ 390€ /
2. dete 6-14 god / / / /
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.

 

PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE  )
 

Hotel

U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
30.09.-07.10.
07.10.-14.10.
14.10.-21.10.
21.10.-28.10.
17.09.-27.09.
19.09.-29.09.
24.09.-04.10.
26.09.-06.10.
08.10.-18.10.
10.10.-20.10.
15.10.-25.10.
17.10.-27.10.
22.10.-01.11.
24.10.-03.11.
29.09.-10.10.
03.10.-13.10.
04.10.-14.10.
06.10.-16.10.
13.10.-23.10.
18.10.-28.10.
20.10.-30.10.
20.09.-01.10.
22.09.-03.10.

13.10.-24.10.

OKTOBAR 2023.
8d / 7n 11d / 9n 11d / 10n 12d / 11n
Solymar Soma Beach 4*Lux

ALL Standard DBL 815€ 945€ 975€ 1035€
1. dete 2-12 god 390€ 390€ 390€ 390€
2. dete 6-14 god / / / /
  • POTVRDA REZERVACIJE HOTELA I AVIO KARTE SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE.
  • U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na refundaciju celokupnog iznosa uplaćenog avansa ili mogućnost da bira neki drugi hotel.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • Noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
  • Aerodromske takse 
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
  • Egipatska viza (plaćanje pri sletanju u Hurgadu oko 25$)
  • Troškovi fakultativnih izleta
  • Doplata za YQ takse , usled povecanja cene goriva na globalnom nivou.
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
  • Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
  • Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim  hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
  • Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
  • U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
  • Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
  • Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
  • Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
  • Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.

Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop

POŠALJITE UPIT