Mantas Sea Side
Osnovne informacije
- Hotel Mantas Sea Side 3* nalazi se na samoj plaži i blizu samog centra Lutrakija gde se duž obale nalaze brojni restorani, kafići, taverne.
- Hotel poseduje recepciju koja radi 24 h, lobi bar, restoran na krovu, lift.
- Sve sobe poseduju klimu, fen za kosu, telefon, kupatilo, mini frižider, terasu.
- Večera se služi u restoranu hotela MANTAS koji je udaljen oko 100 m od hotela MANTAS SEA SIDE.
- PROGRAM PUTOVANJA:
- 1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – Atina – Sastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Atina. Po sletanju na aerodrom u Atini i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
- 2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
- 8.Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Atini. Direktan let kompanijom Air Serbia Atina – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.
- VAŽNE NAPOMENE:
- Obaveštenje o polasku/vremenu leta biće istaknuto na sajtu organizatora najkasnije dan pre polaska, a putnici su dužni da se informišu i provere vreme leta blaovremeno na sajtu organizatora ili na dežurni telefon agencije.
- Vreme leta isključivo određuje avio kompanija i agencija ne može da utiče na raspored letenja (agencija će odmah po dobijanju satnice leta istaći na sajtu)
- Napominjemo da je zbog dozvola letenja, međudržavnih ugovora za čartet letove moguća blagovremena izmena datuma letova
GRCKA FIRST MINUT 2026.
Popust 5% za uplate u celosti prilikom rezervacije.
Popust vazi do 31.12.2025. ili do popune predvidjenog kapaciteta koji moze biti i pre navedenog datuma.
| PAKET ARANZMAN ( avio prevoz + transfer +aer. takse + 7 nocenja i usluga iz cenovnika, po osobi ) | ||||||||||||
| Datum polaska | 17.06 | 24.06 | 01.07 | 08.07 | 15.07 | 22.07 | 29.07 | 05.08 | 12.08 | 19.08 | 26.08 | 02.09 |
| STANDARD ROOM – POLUPANSION | ||||||||||||
| Period boravka | 17.06-24.06 | 24.06-01.07 | 01.07-08.07 | 08.07-15.07 | 15.07-22.07 | 22.07-29.07 | 29.07-05.08 | 05.08-12.08 | 12.08-19.08 | 19.08-26.08 | 26.08-02.09 | 02.09-09.09 |
| 1/2 | 649 | 659 | 685 | 685 | 685 | 685 | 689 | 699 | 699 | 699 | 699 | 665 |
| 1/3 | 565 | 575 | 595 | 595 | 595 | 595 | 605 | 615 | 615 | 615 | 609 | 569 |
| I i II dete (2-5) | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 | 299 |
| I i II dete (5-12) | 439 | 449 | 465 | 465 | 465 | 465 | 465 | 475 | 475 | 475 | 475 | 449 |
| Beba (0-2) | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
| 1/1 | 839 | 849 | 869 | 869 | 869 | 869 | 889 | 899 | 899 | 899 | 899 | 839 |
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Avio prevoz – redovna linija – Niš – Atina – Niš, kompanija Air Serbia
- Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
- Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
- Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
- Usluga predstavnika na destinaciji,
- Organizovan transfer od aerodroma u Atini do odabranog hotela / od odabranog hotela do aerodroma u Atini
- Troškovi organizacije.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
- Organizovan transfer do aerodroma u Nišu
- povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva) – podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
- Troškovi fakultativnih izleta.
- Napomena:
- Obaveštenje o polasku/vremenu leta biće istaknuto na sajtu organizatora najkasnije dan pre polaska, a putnici su dužni da se informišu i provere vreme leta blaovremeno na sajtu organizatora ili na dežurni telefon agencije.
- Vreme leta isključivo određuje avio kompanija i agencija ne može da utiče na raspored letenja (agencija će odmah po dobijanju satnice leta istaći na sajtu)
- *Napominjemo da je zbog dozvola letenja, međudržavnih ugovora za čartet letove moguća blagovremena izmena datuma letova
- YQ taksa je podložna promeni sve do polaska na put, a iznos određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
- Obaveza je putnika da budu na aerodromu dva (2) časa pre predviđenog leta,
- Obavezno preuzeti Opšte uslove putovanja organizatora i sa istim se upoznati pre prijave za aranžman,
- Pročitati i proučiti detaljan opis smeštaja (lokacija, udaljenost od plaže, centra, usluga, servis…) prilikom rezervacije
- Putnici su dužni da se ponašaju i koriste uskuge hotela shodno hotelskim pravilima
- Agencija ne snosi odgovornost u slućaju da pogranične vlasti onemoguće putniku izlaz tj. napuštanje R.Srbije, ulaz na teritoriju Grčke i u tom slučaju će se ovakav slučaj tretirati kao otkaz aranžmana od strane putnika i primenjivati Opšti uslove putovanja.
- OSIGURANJE I GARANCIJA PUTOVANJA:
- U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj;
- B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja.
Organizator putovanja TA HTravel, licenca OTP br.217/2021. Ovlasceni posrednik u prodaji Globus travel shop
