Orangers Beach Resort & Bungalows
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Sadržaj objekta:
Hotelski kompleks se nalazi na sopstvenoj peščanoj plaži do koje se dolazi kroz prostrani vrt. Udaljen je oko 4km odmesta Hammamet dok je od aerodroma u Monastiru udaljen oko 100km. Od starog grada Medine je udaljen oko 5km.
Sadržaj smeštaja:
Svaka soba ima balkon ili terasu, TV, Wi-Fi, telefon, minifrizider, kupatilo sa fenom, klima uređaj, ketler, papuče kao i bademantile i sef.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija: Hotelski kompleks se nalazi na sopstvenoj peščanoj plaži do koje se dolazi kroz prostrani vrt. Udaljen je oko 4km odmesta Hammamet dok je od aerodroma u Monastiru udaljen oko 100km. Od starog grada Medine je udaljen oko 5km.
  • Plaža: Široka i peščana sa postepenim ulaskom u vodu. Ležaljke i suncobrani su uključeni u cenu na plaži i u vrtu koji se nalazi pre same plaže između divnih palmi i maslina.
  • Hotelski sadržaji: hoteski kompleks se prostire na 12 hekatara zelene pvršine prepune cveća jasmina i drveća maslina. Gostima je na raspolaganju glavni restoran sa velikom terasom, 3 bara kao i restoran na plaži koji je u isto vreme treći a la carte restoran (azijska, italijanska i lokalna kuhinja – uz rezervaciju). Takođe, postoji Spa centar, teretana, zatvoreni i otvoreni bazen. Dečiji klub i dečije igralište.
  • Sobe: Hotel raspolaže sa 229 prostranih smeštajnih jedinica. Svaka soba ima balkon ili terasu, TV, Wi-Fi, telefon, minifrizider, kupatilo sa fenom, klima uređaj, ketler, papuče kao i bademantile i sef.
  • Standardne sobe (27m2) – pogled kopno, max 3 odrasle ili 2 odrasle + 1 dete, dva standardna kreveta ili francuski ležaj + mogućnost ubacivanja pomoćnog kreveta
  • Superior soba (28m2) – pogled more, max 3 odrasle ili 2 odrasle + 1 dete, dva standardna kreveta ili francuski ležaj + mogućnost ubacivanja pomoćnog kreveta
  • Deluxe soba (33m2) – pogled more, max 2 odrasle osobe, dva standardna kreveta ili francuski ležaj.
  • Usluga: All inclusive – služi se po principu švedskog stola (samoposluživanje).
  • 8 dana/6 noćenja, 11 dana/9 noćenja, 12 dana/10 noćenja, 15 dana/13 noćenja
  • 1.DAN
    Sastanak putnika na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” kod šaltera agencije Big Blue u sali za međunarodne odlaske 3 sata pre poletanja aviona. Poletanje aviona za Tunis (aerodrom Monastir ) u 04.00 časova (BJ7839/BJ7857/BJ7849). O tačnom vremenu poletanja putnici ce biti obavešteni dva dana pred put. Obrok u avionu uz doplatu (ili u gotovini u evrima ili kreditnim karticama). Dolazak u Tunis (Monastir) nakon nešto više od dva sata leta. Transfer do izabranog hotela, smeštaj, slobodno vreme, usluga prema programu, noćenje.
  • 2. – 6, 9,10 ili 13. DAN
    Usluga prema programu. Slobodni dani uz mogućnost organizovanja brojnih fakultativnih izleta.
  • 7,10, 11 ili 14.DAN
    Napuštanje soba prema hotelskim pravilima (do 12h). Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Svi hoteli sem Iberostara, Hiltona i Steigenbergera korišćenje usluge hrane i pića ne naplaćuju, a gosti zadržavaju narukvice za all inclusive do polaska na transfer. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi, a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Transfer do aerodroma u kasnim večernjim satima.
  • 8.,11.,12. ili 15. DAN
    Poletanje aviona za Beograd u 01.00 čas (BJ7838/BJ7856/BJ7848). Obrok u avionu uz doplatu (ili u gotovini u evrima ili kreditnim karticama). Dolazak u Beograd nakon dva sata leta (očekivano vreme sletanja aviona 03.30 časova).
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd – Tunis (Monastir) – Beograd kompanijom Nouvelair, aerodromske takse u iznosu od 61,46 evra (taksa aerodroma Nikola Tesla 25.86 evra, aerodroma u Monastiru 35.6 evra), YQ taksa (doplata za gorivo).
  • Aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo paket aranžmana, ali je njihova promena moguća i dozvoljena najkasnije 20 dana pre početka putovanja.
  • Jedinstvena cena putovanja obuhvata još: hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 h ) ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu).
  • Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
  • Jedinstvena cena putovanja obuhvata još: grupni transfer autobusom od aerodroma u Monastiru do izabranog hotela, u odlasku i povratku, troškove organizacije i pripreme aranžmana.
  • za državljane Republike Srbije troškovi pribavljanja vize 60 TND po osobi, plaćaju i bebe (20 evra), dobija se na aerodromu u Monastiru, uz obavezan hotelski vaučer. Prilikom uplate aranžmana obavezno je dostaviti i broj pasoša;
  • boravišna taksa koja se naplaćuje na recepciji hotela 2 TND za hotele 3* i 3 TND za hotele 4* i 5* po osobi po danu (1TND tuniski dinar = 0,3 evra okvirno), deca do 12 godina ne plaćaju;
  • obavezno međunarodno zdravstveno osiguranje, fakultativni izleti, lični troškovi i ostale nepomenute usluge.
  • doplata za privatni povratni transfer na relaciji aerodrom Monastir – hotel iznosi 140 evra po osobi, deca do 6 godina ne plaćaju transfer (dečije sedište nije obavezno).
  •  Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni - klasičan nacin usluživanja, izbor dva do tri jela.
  • Popusti za decu i odrasle osobe na pomocnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
  • Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
  • U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržiš!tu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tunis. Potreban je pasoš koji važi 3 meseca po povratku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Tunisa. Svi su u obavezi da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Srbije, jer im u protivnom pogranične vlasti neće dozvoliti da napuste zemlju. Ovo se posebno odnosi na putnike sa pasošima Crne Gore, Makedonije, BiH i Hrvatske sa kojima se ovaj slučaj često događa.
  • Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika.
  • Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između putnika i nadležnih organa).
  • U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
  • Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
  • Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
  • Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
  • Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe.
  • Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m.
  • Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
  • U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima.
  • Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m.
  • U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
  • Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom.
  • Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. - Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. - Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. - Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine.
  • Po pravilu odlazak - dolazak, poletanje - sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima.
POŠALJITE UPIT