Iberostar Selection Royal El Mansour
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Lift
Aqua park
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour je udaljen oko 1km od centra mesta Mahdia, oko 47km od aerodroma Monastir
Sadržaj smeštaja:
Sve sobe imaju centralnu klimu, SAT TV, sef, telefon, kupatilo sa tuš kabinom ili kadom, fen za kosu, mini bar, balkon, Wi-Fi internet.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija
  • Hotel Iberostar Selection Royal El Mansour je udaljen oko 1km od centra mesta Mahdia, oko 47km od aerodroma Monastir i oko 227km od aerodroma u Tunisu.
  • Opšti podaci
  • Hotel pripada poznatom lancu hotela Iberostar i otvoren je 2010. godine. Prostire se na 15.000m2 i raspolaže sa 447 smeštajnih jedinica (225 standard, 155 superior, 53 family suite, 10 junior suite i 4 sobe prilagođene osobama sa posebnim potrebama). Hotel ima glavni restoran “L Olivier”, internacionalni restoran “Al Sofra”, više barova (Snack bar, Beach bar, Pool bar, Didon lobby bar), mavarski bar “Eskifa” i diskoteku.
  • Od sadržaja za decu tu su mini club (4-12 godina), video igre (6-18 godina), igralište.
  • Plaža
  • Hotel se nalazi na svojoj peščanoj plaži. Korišćenje suncobrana i ležaljki na plaži se ne naplaćuje, a peškiri se dobijaju uz depozit.
  • Smeštaj
  • Sve sobe imaju centralnu klimu, SAT TV, sef, telefon, kupatilo sa tuš kabinom ili kadom, fen za kosu, mini bar, balkon, Wi-Fi internet.
  • Standard soba površine je 25m² i ima balkon sa pogledom na more ili na ulicu.
  • Superior soba površine je 29m² i ima balkon sa pogledom na more ili na ulicu.
  • Hotel ima i sobe prilagođene osobama sa invaliditetom.
  • Plaća se: mini bar (dopunjava se jednom na dolasku), room service.
  • Hrana i piće
  • Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, ručak, večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima), užine u određeno doba dana. U toku obroka služe se voda, pivo i lokalna vina, bez doplate. Hotel ima à la carte restoran “Al Sofra” (besplatno jednom u toku boravka uz prethodnu rezervaciju). U koncept su uključena lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u barovima.
  • Plaća se: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, à la carte restoran, sva pića u diskoteci, mavarski cafe “Eskifa” i ostalo van koncepta.
  • Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj….).
  • Ostali sadržaji
  • Menjačnica, rent-a-car, servis za pranje i peglanje veša, konferencijska sala, frizer, parking.
  • Sport i zabava
  • Otvoreni bazen sa delom za decu, zatvoreni bazen sa delom za decu (greje se u određenom periodu prema hotelskim pravilima), tenis, stoni tenis, streljaštvo, fudbal, odbojka, sportovi na vodi, pikado, fitness centar, Wi-Fi internet (sa ograničenom brzinom i brojem korisnika), dnevna i večernja animacija.
  • Plaća se: osvetljenje teniskih terena, sportovi na vodi, ronjenje i ostalo van koncepta.
  • Spa & wellness
  • Plaća se: sauna, tursko kupatilo (hamam), bazen, jacuzzi, masaže, tretmani lica i tela, soba za relaksaciju, frizer i ostalo van koncepta.
  • 1. dan – BEOGRAD – MONASTIR Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod Šaltera Organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Predviđeno poletanje aviona prema unapred utvrđenoj satnici. Čarter let na relaciji Beograd – Monastir (oko 2 sata). Obrok u avionu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana. Noćenje.
  • 2. do 10. Ili 11. dan TUNIS (Mahdija, Skanes, Monastir, Sus, Port El Kantaoui, Jasmin Hamamet, Hamamet) – Boravak i hotelu  na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
  • 11. Ili 12. dan MONASTIR – BEOGRAD. Sobe treba napustiti do 12h . Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Beograda (oko 2 sata). Obrok u avionu. Dolazak u Beograd.

INFO PRETRAGA :

Za polazak iz Nisa, cene pretrazujete preko PRETRAZIVAČA, tako sto izaberete mesto polaska. Po difoltu je mesto polaska BEOGRAD, menjate ga na NIS, nakon toga otvarate KALENDAR sa datumima ( polazak ), tu su Vam raspoloživi datumi za Jun - Jul - Avgust - Septembar. Pretrazivac je podesen da automatski vuce cenu ZA DVE OSOBE, u koliko Vas je vise odraslih ili ste porodica, dodajte broj dece sa godinama, na kraju u delu PONUDA ARANZMANA dobijate konacnu cenu sa aktuelnim popustima, bez dodatnih doplata.

Smene sa polaskom iz Niša su:

16.06. / 23.06. / 30.06. / 07.07./ 14.07. / 21.07. / 28.07. / 04.08./ 11.08. /18.08. / 25.08. / 01.09. / 08.09. / 15.09.

Broj nocenja sa polaskom iz Niša : 7 / 14 / 21 /

VAZNO OBAVESTENJE:

Obaveštavamo Vas da je od 01.05. državljanima Srbije i putnicima sa pasošima R.Srbije potrebna viza za ulazak u Tunis. Viza se kupuje prilikom sletanja na aerodrom u Monastir-u, plaćanjem lokalnom partneru pre prolaska policijske i carinske kontrole i ulaska u Tunis. Potrebno je da putnici imaju spremno tačno 20 EUR po pasošu za viza nalepnicu (viza i usluga viziranja na aerodromu), koju dobijaju od lokalnog partnera pre dolaska na policijski ulazni kontrolni punkt. Uz vizu obavezno prilažu i jedan primerak hotelskog vaučera.  Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz čarter letom na relaciji Beograd ili Nis – Tunis – Beograd ili Nis
  • Avio takse trenutno:
  • Air Serbia – 46€ (25€ taksa aerodroma Nikola Tesla, 21€ taksa aerodroma u Tunisu. YQ taksa je trenutno 0€ ali je promenljiva i povećava se u slučaju povećanja cene goriva pred realizaciju leta).
  • Sve takse se plaćaju u agenciji uz aranžman, najkasnije 15 dana pred put (plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS, podložne su promenama i ne mogu se platiti u ratama). Takse važe za odrasle i decu stariju od 2 godine.
  •  Troškovi organizacije putovanja
  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • 4-21 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu, prema uplaćenom aranžmanu
  • Usluge predstavnika agencije na destinaciji
  • tuniška ulazna viza 60TND (oko 20 eur), plaća se i dobija po sletanju na aerodromu u Tunisu
  • boravišna taksa 2 tnd za hotele 3* i 3 tnd za hotele 4* i 5* po osobi po danu. Plaćanje je na recepciji hotela (maksimalno se naplaćuje 7 dana taksa).
  • dinarski deo aranžmana – 600 din (odrasla osoba), 300 din (dete do 12 godina)
  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • fakultativni izleti i posete posebne usluge i individualni zahtevi
  • Realizacija svih programa putovanja agencije ORGANIZATOR zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja.
  • Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
  • Svi važeći popusti su već uključeni u cenovnik. Za ostvarivanje važećih popusta iz cenovnika dovoljna je uplata akontacije u iznosu od 40% ukupne cene aranžmana.
  • Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni – klasičan nacin usluživanja, izbor dva do tri jela.
  • Popusti za decu i odrasle osobe na pomocnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
  • Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
  • U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržiš!tu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tunis. Potreban je pasoš koji važi 3 meseca po povratku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Tunisa. Svi su u obavezi da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Srbije, jer im u protivnom pogranične vlasti neće dozvoliti da napuste zemlju. Ovo se posebno odnosi na putnike sa pasošima Crne Gore, Makedonije, BiH i Hrvatske sa kojima se ovaj slučaj često događa.
  • Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između putnika i nadležnih organa).U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
  • Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
  • Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
  • Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
  • Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m. Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
  • U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima. Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
    Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude organizatora ovog putovanja su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
  • *u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;
  • u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.
  • Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
    Grčka, Kipar – Svi putnici koji budu testirani pozitivno na Covid 19 tokom boravka na destinaciji će biti zbrinuti o trošku grčke/kiparske države. Vlada države Grčke/Kipra snosi troškove smeštaja, ishrane i lečenja, putnici će sami snositi troškove transfera na aerodrom, povratnog leta sa destinacije.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom. –
  • Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine.
  • Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima.

Organizator putovanja 1AT ima licencu OTP 102/2021 kategorija A izdatu od strane Min. turizma Republike Srbije. Ovlascni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT