Hotel Euphoria Comfort Beach
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sadržaj objekta:
Euphoria Comfort Beach Alanya se nalazi u Mahmutlaru, Alanji, 8 km od centra .Poseduje privatnu peščano šljunkovitu plažu gde su ležaljke i suncobrani besplatni.
Sadržaj smeštaja:
Hotel ima 3 bazena na otvorenom za odrasle i decu, tursko kupatilo, saunu fitnes centar…
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Euphoria Comfort Beach Alanya se nalazi u Mahmutlaru, Alanji, 8 km od centra .
  • Usluga je ULTRA ALL INCLUSIVE ( SVE UKLJUČENO ). Usluga je na bazi otvorenog bufea.
  • Poseduje privatnu peščano šljunkovitu plažu gde su ležaljke i suncobrani besplatni.
  • Snack bar na plaži uključuje bezalkoholna pića i pivo do 17h.
  • Hotel ima 3 bazena na otvorenom za odrasle i decu, tursko kupatilo, saunu fitnes centar…
  • 1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – AntalijaSastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Antalija. Po sletanju na aerodrom u Antaliji i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
  • 2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
  • 8. Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Antaliji. Direktan let kompanijom Air Serbia Antalija – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.
PAKET ARANZMAN ( avionski prevoz + na bazi ALL INCLUSIVE po osobi, 7 nocenja )
Datum polaska 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
Period boravka 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09. 17.09.
Broj nocenja 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
1/2 639 645 645 675 689 705 709 709 709 699 689 659 645
1/3 609 615 615 645 659 675 679 679 679 659 659 629 615
Dete (2-11) 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290
Beba (0-1,99) 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60
1/1 899 909 909 959 979 999 1009 1009 1009 989 979 929 909
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz – čarter let – Niš – Antalija – Niš,
  • Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
  • Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
  • Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
  • Usluga predstavnika na destinaciji,
  • Troškovi organizacije.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • Organizovan transfer do aerodroma,
  • povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
  • Troškovi fakultativnih izleta.
  • U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000037949 od 01.12.2023.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
  • Organizator putovanja HT, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije HT, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta. Osvlasceni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT