Sey Beach Hotel & Spa
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Sadržaj objekta:
Sey Beach Hotel&Spa se nalazi u oblasti Kestel, 5 km od centra Alanje. Poseduje sopstvenu privatnu plažu 250 m od hotela ( postoji podzemni prolaz do nje ), ležaljke, suncobrani i peškiri su besplatni.
Sadržaj smeštaja:
U hotelu se nalaze glavni restoran, lobi bar, bar na plaži, bar pored bazena, disko.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Sey Beach Hotel&Spa se nalazi u oblasti Kestel, 5 km od centra Alanje.
  • Usluga u hotelu je all inclusive na bazi otvorenog bufea.
  • Poseduje sopstvenu privatnu plažu 250 m od hotela ( postoji podzemni prolaz do nje ), ležaljke, suncobrani i peškiri su besplatni.
  • U hotelu se nalaze glavni restoran, lobi bar, bar na plaži, bar pored bazena, disko.
  • 1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – AntalijaSastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Antalija. Po sletanju na aerodrom u Antaliji i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
  • 2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
  • 8. Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Antaliji. Direktan let kompanijom Air Serbia Antalija – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.
PAKET ARANZMAN ( avionski prevoz + na bazi ALL INCLUSIVE po osobi, 7 nocenja )
Datum polaska 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
Period boravka 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09. 17.09.
Broj nocenja 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
1/2 709 735 795 845 845 845 845 845 845 835 829 829 829
1/3 669 689 755 789 789 789 789 789 789 779 775 775 775
Deca do 6 godina 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290
I dete (7-11) 499 529 549 559 559 559 559 559 559 549 539 539 539
II dete (7-11) 489 519 539 549 549 549 549 549 549 539 529 529 529
Beba (0-1,99) 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60
1/1 999 1039 1149 1229 1229 1229 1229 1229 1229 1209 1199 1199 1199
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz – čarter let – Niš – Antalija – Niš,
  • Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
  • Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
  • Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
  • Usluga predstavnika na destinaciji,
  • Troškovi organizacije.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • Organizovan transfer do aerodroma,
  • povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
  • Troškovi fakultativnih izleta.
  • U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000037949 od 01.12.2023.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
  • Organizator putovanja HT, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije HT, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta. Osvlasceni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT