Ambassador Plaza Hotel
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sadržaj objekta:
Ambassador Plaza Hotel se nalazi u centru Kemera, na šetalištu. Ima svoju plažu ( šljunkovitu ) udaljenu 250 m od hotela.
Sadržaj smeštaja:
Poseduje glavni restoran, a la carte restoran, 3 bara, 2 bazena, fitnes centar, tursko kupatilo…
Avionski prevoz
  • Ambassador Plaza Hotel se nalazi u centru Kemera, na šetalištu. Ima svoju plažu ( šljunkovitu ) udaljenu 250 m od hotela.
  • Ležaljke i suncobrani su uključeni u cenu, a bar na plaži se plaća.
  • Poseduje glavni restoran, a la carte restoran, 3 bara, 2 bazena, fitnes centar, tursko kupatilo…
  • Usluga u hotelu je all inclusive, na bazi otvorenog bufea.
  • 1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – AntalijaSastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Antalija. Po sletanju na aerodrom u Antaliji i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
  • 2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
  • 8. Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Antaliji. Direktan let kompanijom Air Serbia Antalija – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.
PAKET ARANZMAN ( avionski prevoz + na bazi ALL INCLUSIVE po osobi, 7 nocenja )
Datum polaska 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
Period boravka 18.06. 25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09.
25.06. 02.07. 09.07. 16.07. 23.07. 30.07. 06.08. 13.08. 20.08. 27.08. 03.09. 10.09. 17.09.
Broj nocenja 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
1/2 785 819 829 909 909 909 909 909 909 899 819 819 775
1/3 739 769 779 849 849 849 849 849 849 839 769 769 729
I dete (2-5) 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290 290
I dete (6-11) 529 559 569 589 589 589 589 589 589 579 559 559 529
Beba (0-1,99) 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60
1/1 1129 1189 1209 1339 1339 1339 1339 1339 1339 1319 1189 1189 1109
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz – čarter let – Niš – Antalija – Niš,
  • Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
  • Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
  • Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
  • Usluga predstavnika na destinaciji,
  • Troškovi organizacije.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • Organizovan transfer do aerodroma,
  • povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
  • Troškovi fakultativnih izleta.
  • U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000037949 od 01.12.2023.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
  • Organizator putovanja HT, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije HT, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta. Osvlasceni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT