Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Nalazi u mirnom delu letovališta, na oko kilometar od dinamičnog centra Sarimsaklija. Moderan, novoizgrađen hotel, sa prijatnom atmosferom i bogatim enterijerom, pruža ugodan boravak.
Sadržaj smeštaja:
Gosti mogu uživati u sa ukusom nameštenim sobama i kvalitetnoj usluzi. Sobe su klimatizovane sa dva ili tri ležaja. Svaka soba ima kupatilo, fen za kosu, telefon, SAT TV, terasa.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
PP
ALL
  • Hotel Ergin se nalazi u mirnom delu letovališta, na oko kilometar od dinamičnog centra Sarimsaklija. Moderan, novoizgrađen hotel, sa prijatnom atmosferom i bogatim enterijerom, pruža ugodan boravak.
  • Hotel ima prostrani loby, restoran, otvoreni bazen, parking, sopstvenu plažu, Wi Fi. Za goste hotela na plaži su ležaljke i suncobrani ukljuceni u cenu. 
  • Usluga: Polupansion (doručak i večera – švedski sto) i All inclusive (doručak, ručak, večera + među obroci – švedski sto, domaća alkoholna i bezalkoholna pića).
  • Gosti mogu uživati u sa ukusom nameštenim sobama i kvalitetnoj usluzi. Sobe su klimatizovane sa dva ili tri ležaja. Svaka soba ima kupatilo, fen za kosu, telefon, SAT TV, terasa.
  • 1.dan Polazak
  • Polazak iz Beograda u 12:00 sa dogovorenog mesta, sastanak putnika u 11:30. Putovanje auto-putem Beograd-Niš-Dimitrovgrad, ka Bugarskoj sa povremenim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja kroz Bugarsku.
  • 2.dan Dolazak
  • Ulazak u Tursku u jutarnjim satima. Prelazak Dardanela kod Čanakala trajektom i nastavak puta do Sarimsaklija. Dolazak u Sarimsakli u prepodnevnim satima. Smeštaj u odabrani hotel (ulaz u sobe posle 14:00). Slobodno vreme. Noćenje.
  • 3.- 11./16. dan Boravak
  • Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge – 10 ili 15 noćenja
  • 12.ili 17. dan Povratak
  • Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge – 10 ili 15 noćenja
  • 13.ili 18. dan Povratak
  • Dolazak u Srbiju u prepodnevnim satima. Kraj usluga.
Termini 06.06. 16.06. 06.06. 21.06. 16.06. 26.06. 21.06. 06.07. 26.06. 06.07. 06.07. 16.07. 16.07. 26.07. 26.07. 05.08. 05.08. 15.08. 15.08. 25.08. 25.08. 04.09. 25.08. 09.09. 04.09. 14.09. 19.09. 24.09. 14.09. 24.09.
Usl. dana/noći 11/10 16/15 11/10 16/15 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 16/15 11/10 16/15 11/10
HB odrasla osoba
230
330
255
375
285
330
375
350
350
340
310
380
250
320
215
HB deca u s. lež. 6-11,9
3. odrasla osoba
115
161
165 231 128
179
188
263
143
200
165
231
188
263
175
245
175
245
170
238
155
217
190 266 125
175
160 224 108
151
AI odrasla osoba
340
485
390
540
410
430
495
495
495
480
410
550
385
480
325
AI deca u s. lež. 6-11,9
3. odrasla osoba
170
238
243
340
195
273
270
378
205
287
215
301
248 347 248
347
248
347
240
336
205
287
275
385
193
270
240
336
163
228
Termini 06.06. 16.06. 06.06. 21.06. 16.06. 26.06. 21.06. 06.07. 26.06. 06.07. 06.07. 16.07. 16.07. 26.07. 26.07. 05.08. 05.08. 15.08. 15.08. 25.08. 25.08. 04.09. 25.08. 09.09. 04.09. 14.09. 19.09. 24.09. 14.09. 24.09.
Usl. dana/noći 11/10 16/15 11/10 16/15 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 11/10 16/15 11/10 16/15 11/10
HB odrasla osoba
300
400
325
445
355
400
445
420
420
410
380
450
320
390
285
HB deca u s. lež. 6-11,9
3. ili 4. odrasla osoba
171
231
221
301
184
249
244
333
199
270
221
301
244
333
231
315
231
315
226
308
211
287
246
336
181
245
216
294
164
221
AI odrasla osoba
410
555
460
610
480
500
565
565
565
550
480
620
455
550
395
AI deca u s. lež. 6-11,9
3. ili 4. odrasla osoba
226
308
299
410
251
343
326
448
261
357
271
371
304 417 304
417
304
417
296
406
261
357
331
455
249
340
296
406
219
298
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge (švedski sto) – 10 ili 15 noćenja
  •  autobuski prevoz sa kartom za trajekt, ukoliko se odabere paket aranžman
  •  boravišnu taksu
  •  besplatnu upotrebu ležaljki i suncobrana na plaži
  •  besplatnu upotrebu klima uređaja
  •  usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka
    troškove organizacije i vođstvo puta
  • Prevoz ukoliko se odabere usluga sopstveni prevoz
  • Putno zdravstveno osiguranje za tranzit kroz Bugarsku i boravak u Turskoj
  • Održavanje fakultativne izlete
  • individualne troškove
  • Gratis 1 dete do 6 god: Olcay, Mulka, Sezer, Kalif, Grand Milano, Nergiz, Cem-Gul Apart, Varol, Fila, Ergin, Acem, Amphora, Cinar, Olivera, Musho ;
  • Gratis 1 dete do 7 god: Buyuk Berk
  • Gratis 1 dete do 3 god: Halič Park Dikili, Halic Park Ayvalik
  • doplata za 1/1 sobu – 50 % u hotelima Kalif, Ergin, Grand Milano, Amphora, Sezer, Acem Varol, Mulka, Cem-Gul Apart, Cinar – isključio na upit i uz pismenu potvrdu hotela
  • doplata za 1/1 sobu – 80 % u hotelu Fila – isključio na upit i uz pismenu potvrdu hotela
  • doplata za pogled more u hotelu Fila – 2 eur po osobi po danu, osim termina 29.07.-07.08.2021. u kom je doplata – 4 eur po osobi po danu isključio na upit i uz pismenu potvrdu hotela
  • doplata za bočni pogled more u hotelu Cinar – 3 eur po osobi po danu, doplata za direktan pogled more – 6 eur po osobi po danu isključio na upit i uz pismenu potvrdu hotela
  • doplata za pogled more u hotelu Olivera – 4 eur po osobi po danu
  • doplata za večeru za decu do 6 godina, koja borave gratis u hotelu Olcay – 6 eur po osobi po danu
  • Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dužan je da dostavi broj pasoša. Svi putnici, državljani Srbije, koji poseduju nove biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati BEZ VIZA. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
  • Stari (plavi) pasoši prestali su da važe 31.12.2011. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
  • Maloletna deca bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost roditelja pri prelasku granice.
  • Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo. Putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja, ili na osnovu slobodne procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju.
  • Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencije ne predstavlja izmenu ugovorenog programa.
  • Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i Opštim uslovima putovanja agencije Organizatora.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (redosled pojedinih sadržaja u programu u zavisnosti od objektivnih okolnosti).
  • U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualno drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane zaposlenih u agenciji kao i od strane subagenata (posrednika u prodaji aranžmana), koje nisu u skladu sa elementima zaključenih Ugovora o putovanju.
  • Organizator putovanja može promeniti ugovorenu cenu ako je posle zaključenja ugovora došlo do promena u cenama hotela, tarifama prevoznika, poremećaja i promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga.
  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika, obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
  • Potvrda izabranog hotela se po pravilu čeka 48h (dva radna dana) od momenta uplate akontacije (ne računajući vikend – subota/nedelja i neradne dane).
  • Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
  • Deca ostvaruju popust samo u pratnji dve punoplatežne osobe.
  • Po pravilu ulaz u hotelske sobe prvog dana boravka je posle 14h, dok se poslednjeg dana boravka napušta hotelska soba najkasnije do 10h.
  • U pojedinim hotelima, putnici su u obavezi da prilikom dodele soba polože određeni novčani iznos ili predaju podatke iz kreditne kartice na ime depozita za slučaj štete ili naplate dodatnih hotelskih usluga. Ukoliko ne nastane bilo kakva šteta ili putnik ne iskoristi dodatne usluge u hotelu, deponovani iznos će se po završetku boravka vratiti putniku.
  • U većini hotela postoje porodične sobe (family room) za dve odrasle osobe i dvoje ili troje dece – rade se na upit. U svim hotelima gde postoji mogućnost za krevetac za bebe (baby cot) – radi se na upit.
  • Cena za jednokrevetnu sobu – radi se na upit.
  • U nekim hotelima u strukturi sobe – jedna odrasla osoba i jedno dete ili jedna odrasla osoba i dvoje dece, deca mogu ostvariti određeni popust – radi se na upit.
  • U svim hotelima ishrana je po principu samoposluživanja – izbor više jela, sem gde je drugačije navedeno. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši po principu meni-a, što se ne smatra promenom aranžmana.
  • U većini hotela u Turskoj treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni ležajevi. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnog objekta – može biti i sofa na razvlačenje standardnih ili manjih dimenzija.
  • Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
  • Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekata su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata ( sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj …), zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • Obavezno je poštovanje osnovnih pravila oblačenja (dress code) za vreme obroka u većini hotela.
  • Organizator nije odgovoran za realizaciju fakultativnih lokalnih izleta u organizaciji ino-partnera.
  • Svim strankama koje koriste sopstveni prevoz, Voucher će biti izdat 5-7 dana pre datuma početka korišćena aranžmana. 
VAŽNE NAPOMENE:
  • Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
  • Državljani Srbije mogu ući u Tursku. Neophodan je negativan PCR test za sva lica starija od od šest godina. Test ne treba da bude stariji od 72 sata. Test je obavezan i za lica koja su u tranzitu. U slučaju da putnik ne poseduje negativan PCR test, obavezan je karantin na adresi koja se prijavi kao mesto boravka. Ukoliko se ne poseduje adresa boravka, mesto karantina će utvrditi nadležna zdravstvena uprava. Sedmog dana karantina se lica testiraju i ukoliko rezulat bude negativan karantin se prekida.
  • KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA, ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ARANŽMANA OD STRANE ORGANIZATORA JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA
  • Organizator ima pravo da 5 dana pred put otkaže putovanje usled prebukiranosti hotela ili ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene.
POŠALJITE UPIT