Hotel Evelina Palace
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Wellnes & Spa
Doručak
Sadržaj objekta:
Smešten na zapadnoj obali reke Glazne, nalazi se na glavnom putu do žičare i oko 100 m od centra grada.
Sadržaj smeštaja:
Hotel nudi 42 dvokrevetne sobe, 3 apartmana, 2 apartmana, sve luksuzno opremljeno
Sopstveni prevoz
USLUGA:
ND
PP
  • Lokacija hotela: Evelina Palace Hotel  nalazi se na jednom od najzanimljivijih mesta u Banskom. Smešten na zapadnoj obali reke Glazne, nalazi se na glavnom putu do žičare i oko 100 m od centra grada. Hotel je građen sa tipičnom bugarskom arhitekturom za regiju na umu i opremljen je stilom, postavljajući toplo i ugodno raspoloženje. Dočekaće vas stručni tim koji će se pobrinuti da sve protekne u najboljem redu za vaš odmor.
  • Smeštaj u hotelu: Hotel nudi 42 dvokrevetne sobe, 3 apartmana, 2 apartmana, sve luksuzno opremljeno. Svaka je opremljena satelitskom televizijom, direktnim telefonom, mini barom, sušilom za kosu i balkonom.
  • Sadržaj hotela: U hotelu „Evelina Palace“ nalazi se klasični restoran sa 90 mesta. Ugodna atmosfera je sjajno mesto za vaš poslovni ručak, romantičnu večeru ili bučnu zabavu. Restoran nudi bogat izbor morskih delicija u mediteranskom stilu, tipične bugarske hrane i tipičnih banskih jela. Dočekaće vas elegantan set i savršena usluga.
  • Naš SPA centar nudi jedan od najvećih zatvorenih bazena u regionu, dečije mesto, fitnes, saunu i različite vrste masaža.
  • Besplatne usluge hotela: Korišćenje zatvorenog bazena, fitnes sobe, saune. Wi Fi  internet u lobiju hotela.
  • Ishrana u hotelu: Ishrana je po principu švedskog stola. Postoji mogućnost doplate za polupansion.
  • Promena posteljine 2 puta nedeljno, promena peškira svakodnevno.
  • U kupatilu kozmetički set, bade mantili, papuče.
  • Uslužno pranje veša uz doplatu, iznajmljivanje pegle uz doplatu.
  • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
  • Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
  • Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
  • ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
  • NAPOMENE ZA PREVOZ:
  • Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
  • Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistuPrilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije u Banskom i troškove organizacije aranžmana.
  • BORAVIŠNA TAKSA  nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja.
    Boravišnu taksu plaćaju odrasli  i deca starija od 1.99 godina.
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
  • Deca do 4 godine uz dve punoplative osobe BESPLATNO i imaju uslugu doručka
  • Doplata za polupansion: odrasli 1.200,00rsd po osobi dnevno, deca od 4- 13.99 godina 600,00rsd po osobi dnevno.
  • Doplata za Novogodišnju večeru je obavezna i iznosi 10.200,00rsd po osobi za odrasle i 4.800,00rsd po osobi za decu od 4-13.99 godina
  • Doplata za Božićnu večeru nije obavezna i iznosi 3.600,00rsd po osobi za odrasle i 1.800,00rsd po osobi za decu od 4-13.99 godina.
  • BORAVIŠNA TAKSA  nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja.
    Boravišnu taksu plaćaju odrasli  i deca starija od 1.99 godina.
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija MT d.o.o. ,  licenca OTP A94/2022 od 21.11.2022.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT