Hotel Murite Club
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Wellnes & Spa
Doručak
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Murite Club Hotel je hotelski kompleks sagrađen 2008. godine i čine ga 3 tematske zgrade, koje su imena dobila po egzotičnom cveću – Azalia, Camelia i Orchidea.
Sadržaj smeštaja:
Murite Club Hotel raspolaže sa 193 apartmana, i svaki od apartmana sadrži opremljenu kuhinju, telefon, SAT TV, sef, kupatilo sa kadom ili tuš kabinom i balkon.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
ALL
  • Lokacija: Murite Club Hotel je luksuzan hotelski kompleks sa četiri zvezdice u oblasti Razlog, udaljen 10 km od Banskog. Iako je na prvi pogled dislociran od skijališta, obezbeđen je besplatan prevoz do gondole i nazad, a vrhunska usluga, komforne smeštajne jedinice i ljubazno osoblje čine da se klijenti stalno vraćaju ovom hotelu. Hotel je 2012. poneo titulu najboljeg planinskog hotela u Bugarskoj.
  • Smeštaj: Murite Club Hotel je hotelski kompleks sagrađen 2008. godine i čine ga 3 tematske zgrade, koje su imena dobila po egzotičnom cveću – Azalia, Camelia i Orchidea) i raspolaže sa 193 apartmana, i svaki od apartmana sadrži opremljenu kuhinju, telefon, SAT TV, sef, kupatilo sa kadom ili tuš kabinom i balkon.
  • Sadržaj hotela:
  • Zgrada „Azalia“ predstavlja centralnu zgradu i  pored 96 moderno opremljenih studija i apartmana sadrži još i: recepciju, restoran, lobi bar sa kaminom,dečija igraonica, Spa centar /otvoreni i zatvoreni bazen, fitnes centar, sauna, đakuzi, parno kupatilo, tursko i Kleopatrino kupatilo, spa kapsula, masaža/, prodavnica, noćni bar, igraonica, konferencijska sala.
  • Zgrada „Orchidea“ i „Kamelia“ sastoji se iz 130 komfornih i moderno opremljenih studija i apartmana.
  • Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, fitnesa, saune, đakuzija, interneta na recepciji, dečijeg kluba, prevoz do gondole.
  • Ishrana: Polupansion (doručak i večera – samoposluživanje). Mogućnost doplate usluge All Inclusive (Sve uključeno).
  • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
  • Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
  • Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
  • ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
  • NAPOMENE ZA PREVOZ:
  • Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
  • Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistuPrilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
Termin 16.12. 23.12. 30.12. 06.01. 13.01. 20.01. 27.01. 03.02. 10.02. 17.02. 24.02. 02.03. 09.03. 16.03.
Br. noći 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
Soba (2) Orhideja 315 379 429 355 289 285 349 355 355 335 329 269 265 265
Lux soba (2) Azalia 365 429 479 405 329 325 399 405 405 385 379 315 305 305
App 2+2 Orhideja 379 445 495 425 345 339 419 425 425 399 395 325 319 319
App 2+2 Azalija 429 495 539 469 385 385 469 469 469 449 445 369 359 359
App 4+2 Orhideja 315 379 429 355 289 285 349 355 355 335 329 269 265 265
App 4+2 Azalia 365 429 479 405 329 325 399 405 405 385 379 315 305 305
App 6+2 Orhideja 315 379 429 355 289 285 349 355 355 335 329 269 265 265
Lux app 6+2 Azalia 365 429 479 405 329 325 399 405 405 385 379 315 305 305
Jednokr. soba Orhideja 469 609 759 535 429 425 529 535 535 499 495 405 395 395
Jednokr. soba Azalia 545 685 845 495 495 489 599 609 609 575 569 469 455 455
odrasla osoba u pomoć. l. POPUST 50 %
I dete 6 do 13.99 g. u pomoć. l. B E S P L A T N O
II dete 6 do 13.99 g. u pomoć. l. POPUST 50 %
dete 6 – 13.99 g. u standard. l. POPUST 50 % – u standard sobi (Orhidej) i deluxe sobi (Azalia)
dete do 5.99 g. B E S P L A T N O
Cene su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije u Banskom troškove organizacije aranžmana.
  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
  • Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
  • Doplata za ALL INCLUSVE po danu – 16 EUR/odrasli, 8 EUR/deca 6-13.99 god.
  • Doplata za novogodišnju večeru (obavezno): odrasli 90 eur / deca 5,99-13,99 – 50 eur.
  • Doplata za božićnu večeru u terminu 23.12.-30.12. (obavezno): odrasli 40 eur / deca 5,99-13,99 – 20 eur.
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija S&STr, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. S&ST poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, broj garancije: 0909/1096/2021 od 30.11.2021. godine. Iznos garancije: 50.000 evra. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije S&ST koji su sastavno deo prijave putovanja.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT