Hotel Iva & Elena
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Parking
Wellnes & Spa
Doručak
Sef
Sadržaj objekta:
Hotel se nalazi na odličnoj lokaciji u ski centru “Studenec” i udaljen je svega 50 m od ski žice – četvorosedežnice koja vodi do vrha Snežanka.
Sadržaj smeštaja:
Gostima hotela je na raspolaganju smeštaj u 39 dvokrevetnih sobama i 5 studija, kao i u 6 jednosobnih apartmana i 3 dvosobna apartmana
Sopstveni prevoz
USLUGA:
ND
  • Hotel Iva i Elena se nalazi na odličnoj lokaciji u ski centru “Studenec” i udaljen je svega 50 m od ski žice – četvorosedežnice koja vodi do vrha Snežanka. Od centra je udaljen 1.800 m.
    Najbliži supermarket je na 100 m od hotela.
  • Smeštaj: Gostima hotela je na raspolaganju smeštaj u 39 dvokrevetnih sobama i 5 studija, kao i u 6 jednosobnih apartmana i 3 dvosobna apartmana. Hotel se satoji iz dva bloka, povezana toplom vezom. U jednom bloku nalaze se studiji i apartmani, u drugom bloku nalaze se standardne sobe.
  • Standard soba za 2-3 osobe (2+1): 13-16 m2, francuski ili dva odvojena ležaja, sofa na rasklapanje, mini bar SAT TV, internet, kupatilo sa tušem.
  • Studio za 2-3 osobe (2+1): 16 m2, francuski ili dva odvojena ležaja, sofa na rasklapanje, mini bar SAT TV, internet, kupatilo sa tušem.
  • Jednosobni apartman za 2-3 osobe (2+1): 50 m2, spavaća soba sa francuskim ležajem ili dva odvojena ležaja, dnevni boravak sa sofom na rasklapanje, minibar, SAT TV, internet, kupatilo sa tušem.
  • Dvosobni apartman za 4-5 osobe (4+1): 60 m2, dve odvojene spavaće sobe, svaka soba sa francuskim ležajem ili dva odvojena ležaja, dnevni boravak sa sofom na rasklapanje, minibar, SAT TV, internet, kupatilo sa tušem.
  • Sadržaj hotela: recepcija, sef na recepciji,dva restorana, lobi bar, noćni klub – bar, igraonica za decu, spa centar, djakuzi, sauna, parno kupatilo, masaža, skijašnica, sala za konferenciju, parking.
  • Besplatne usluge: korišćenje saune, đakuzija, parnog kupatila, internet, igraonica, parking
  • Usluga: Noćenje sa doručkom.
  • Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel posle 14:00h. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge
  • Poslednji dan: Napuštanje hotela.

Cenovnici su u pripremi

Cenovnici su u pripremi

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Troškove organizacije aranžmana
  • BORAVIŠNA TAKSA  nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja.
  • Boravišnu taksu plaćaju odrasli  i deca starija od 1.99 godina.
  • Ski pass
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.
  • Deca do 5.99 godina u pratnji dve punoplative osobe – besplatno;
  • Obavezna doplata za Novogodišnju večeru (31.12.) – odrasli 14.100,00rsd po osobi, deca 6-12 godina 6.100,00rsd po osobi.
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija MT d.o.o. ,  licenca OTP A94/2022 od 21.11.2022.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT