Hotel Magnolija
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Doručak
Lift
Sadržaj objekta:
Smešten u Bečićima, restorani, barovi i kafici na samo 50 metara od hotela, a na 150m od plaze.
Sadržaj smeštaja:
Apartmani tipa "suite" i sobe u hotelu Magnolija takođe sadrže TV sa kablovskim kanalima, frižider i sopstveno kupatilo sa tušem
Sopstveni prevoz
Avionski prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ND
PP
  • Smešten u Bečićima, nedaleko od Budve, hotel Magnolija poseduje à la carte restoran sa prostranom terasom, u kojem se služe tradicionalna jela.
  • Svi gosti mogu koristiti otvoreni bazen. Svaka soba uključuje klima-uređaj.
  • Apartmani tipa “suite” i sobe u hotelu Magnolija takođe sadrže TV sa kablovskim kanalima, frižider i sopstveno kupatilo sa tušem. Sa balkona se pruža pogled na more. Gostima je na raspolaganju sef na recepciji i besplatan parking ispred samog objekta.
  • Najbliža prehrambena prodavnica nalazi se na samo 10 metara, a na 150m od plaze, a restorani, barovi i kafei na samo 50 metara od hotela. Centar Budve je udaljen 2 km.
  • Do wellness centra može se stići za 10 minuta šetnje, dok se teniski i fudbalski tereni nalaze na tek nekoliko koraka. Pored samog hotela Magnolija, gosti mogu pronaći i akva park. Peščana plaža Bečići-Rafailovići udaljena je 200 metara.
  • Hotel Magnolija od autobuske stanice deli samo 2 km, dok se najbliža železnička stanica nalazi u Baru, na 20 km od hotela. Aerodrom Tivat je udaljen 23 km, a usluga prevoza od/do aerodroma dostupna je uz doplatu.
CENOVNICI ZA SEZONU 2024 SU U PRIPREMI

 

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • boravak u hotelu/apartmanu na bazi izabranog broja noćenja sa odabranom uslugom
  • troškovi organizacije aranžmana
  • vanpansionske usluge, fakultativni izleti, međunarodno zdravstveno osiguranje,
  • Boravišna taksa iznosi 1,00€ za odrasle i 0,50€ za decu do 18.god. po osobi (plaća se na prodajnom mestu prilikom uplate aranžmana)
  • prevoz
  • Molimo putnike da obrate pažnju na cene i doplate, kao i na informacije šta je uključeno i šta nije uključeno u cenu.
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu;
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Na putovanje mogu da idu putnici državljani Republike Srbije koji poseduju crveni biometrijski pasoš i ličnu kartu.
  • Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
  • Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja, moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice.
  • Maloletna lica moraju imati važeći pasoš za prelazak granice (važi od januara 2020.god)
  • Potpisivanjem Ugovora Putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti uslovi putovanja i garancija i da iste u celosti Prihvata
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Putnik ima obavezu da se informiše koliko je neophodno važenje pasoša prilikom ulazka i povratka iz države koja je predmet putovanja.
  • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize, niti je odgovorna ukoliko pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave snosi putnik. U slučaju plaćenog putovanja koje nije realizovano usled neispravnosti putne isprave ili gubitka tokom trajanja  programa putovanja, putnik nema pravo na refundaciju i snosi svu odgovornost.
  • Agencija ne snosi odgovornost ukoliko putnik nije preuzeo sve mere i ispoštovao proceduru za putovanje tokom pandemije ili mu nije odobren ulazak u zemlju usled pozitivnog testa na granici nasumičnim testiranjem.

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja turističke agencije PT, licenca OTP 222/2021 kategorija A od 06.01.2021.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT