TN Pearl Beach
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Parking
Klima uređaj
Sef
Sadržaj objekta:
Kompletno rekonstruisani objekti za 2019.god, na 50 metara od plaže.
Sadržaj smeštaja:
Svaka soba/app ima kupatilo, telefon, SAT TV, klimu, mini bar i balkon.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
  • Lokacija: kompletno rekonstruisani objekti za 2019.god, na 50 metara od plaže.
  • Usluga: PP- polupansion (doručak/večera- švedski sto)
  • Smeštaj: Raspolažu sa 102 sobe od kojih su većina sa pogledom na more, i 28 apartmana. Sobe zadovoljavaju sve moderne standarde visokog turizma i poseduju tehnologiju pametnih soba. Svaka soba/app ima kupatilo, telefon, SAT TV, klimu, mini bar i balkon..
  • Sadržaj: Rekonstrukcijom je hotel Bakar podignut sa 1* na 4* uz bitno proširenu ponudu na nivou celog kompleksa kojem hotel Bakar pripada. Na krovu je izgrađen moderan roof bar do kojeg se ide liftom, kapaciteta 200 mesta, odakle se prostire pogled na celi Čanj. Takođe dodati su sledeći sadržaji: lobi bar, mini klub, tinejđž klub, biznis sala i teretana. Gosti hotela imaju na raspolaganju restoran koji se nalazi na samoj obali mora. Restoran će takođe imati potpuno novi izgled gdje će gosti hotela od ove godine moći da uživaju u mediteranskoj hrani i raznovrsnom kulturno-umetničkom programu. Hotel Bakar poseduje prostoran parking koji ce biti besplatan za goste hotela.
  • Aranžman obuhvata smeštaj na bazi  izabranog broja noći  sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u
  • hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle
  • 14:00h a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). Sopstveni prevoz
  • 1. dan Dolazak u hotel. Smeštaj u hotelu u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji.
  • 2. – poslednji dan Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme.
  • Poslednji dan Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

Cenovnici u pripremi

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge i broja dana
  • troškovi organizacije aranžmana
  • troškovi prevoza (obezbedjujemo uz nadoknadu)
  • boravišna taksa i osiguranje (plaća se u Agenciji ili na licu mesta u zavisnosti od napomene)
  • osiguranje putne odgovornosti, zdravstveno osiguranje, osiguranje protiv nezgoda i osiguranje od otkaza putovanja(obezbedjujemo uz nadoknadu)
  • individualni troškovi i ekstra hotelski troškovi
  • DOPLATE:
  • Za jednokrevetnu sobu iznosi 70% u odnosu na cenu 1/2 sobe
  • Boravišna taksa, prijava i osiguranje iznosi 1,50€ za odrasle, za decu od 12-18.god. 1,00€ i 0,50€ za decu od 0-12. god. po osobi i
    danu  (plaća se na prodajnom mestu prilikom uplate aranžmana)
  • Za krevetac iznosi 8€ po danu
  • Za sobu sa pogledom na more iznosi 5€ po osobi i danu (odnosi se samo na superior sobe)
  • POPUSTI:
  • Deca do 2. god. – GRATIS
  • Deca od 2-12. god. u pratnji dve odrasle osobe na sopstvenom ležaju u sobi ili app imaju popust 50%
  • Dete od 2-12. god. ako koristi poseban ležaj u pratnji jedne odrasle osobe u sobi ima popust 20%
  • Dvoje dece od 2-12. god. u pratnji jedne odrasle osobe u sobi imaju popust po 30%
  • Treća ili četvrta odrasla osoba na pomoćnom ležaju u sobi ili u app ima popust  30%
  • 1/4 apartman mogu koristiti najmanje 3 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe i 2 dece
  • Dvoje dece 2-12.god.u pratnji 2 odrasle osobe u standard sobi ili Hills – prvo dete ima popust 50% drugo dete GRATIS
  • Ukoliko je u standard sobi ili Hills četvrta osoba dete usluga je GRATIS usluga
  • Ukoliko je u app u vilama ili superior sobi 2+2, peta osoba dete ima GRATIS uslugu
  • Molimo putnike da obrate pažnju na cene i doplate, kao i na informacije šta je uključeno i šta nije uključeno u cenu.
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu;
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Na putovanje mogu da idu putnici državljani Republike Srbije koji poseduju crveni biometrijski pasoš i ličnu kartu.
  • Paket putnog osiguranja ne pokriva obavezno zdravstveno osiguranje, te se Putniku preporučuje da isto sam obezbedi, jer to može biti razlog da pogranične vlasti ne dozvole dalje putovanje ili da Putnik mora sam platiti značajne troškove eventualnog lečenja.
  • Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja, moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice.
  • Maloletna lica moraju imati važeći pasoš za prelazak granice (važi od januara 2020.god)
  • Potpisivanjem Ugovora Putnik potvrdjuje da su mu uručeni opšti uslovi putovanja i garancija i da iste u celosti Prihvata
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Putnik ima obavezu da se informiše koliko je neophodno važenje pasoša prilikom ulazka i povratka iz države koja je predmet putovanja.
  • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize, niti je odgovorna ukoliko pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave snosi putnik. U slučaju plaćenog putovanja koje nije realizovano usled neispravnosti putne isprave ili gubitka tokom trajanja  programa putovanja, putnik nema pravo na refundaciju i snosi svu odgovornost.
  • Agencija ne snosi odgovornost ukoliko putnik nije preuzeo sve mere i ispoštovao proceduru za putovanje tokom pandemije ili mu nije odobren ulazak u zemlju usled pozitivnog testa na granici nasumičnim testiranjem.

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja turističke agencije TT, licenca OTP 57/2022 kat. A od 30.05.2022.god.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT