Radisson Blue
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Sadržaj objekta:
nalazi se u centru Larnake, 2,5km od plaže, 7km od aerodroma Larnaka.
Sadržaj smeštaja:
klima uređaj (besplatno), sef (uz doplatu), SAT TV, Wi-Fi (besplatno), kupatilo sa fenom, balkon/terasa
Avionski prevoz
USLUGA:
ND
PP
  • Lokacija: Hotel Radisson Blu 5* se nalazi u centru Larnake, u blizini svih atrakcija koje nudi grad. Od aerodroma je udaljen svega 10 km.
  • Plaža: najbliža plaža Finikudes, označena Plavom zastavicom, je udaljena oko 2,5 km od hotela. Ležaljke I suncobrani se dodatno plaćaju.
  • Sobe:  Sve sobe sadrže klima uređaj, SAT TV, mini frižider, besplatni Wi-Fi internet, set za čaj i kafu, sef (uz doplatu), telefon, kupatilo, fen za kosu, balkon ili terasa. Superior soba pogled na grad veličine cca 36m2, maksimum 2 odrasle osobe + 1 dete, francuski ili dva odvojena ležaja.
  • Hotelski sadržaj:  gostima su na raspolaganju recepcija, restoran sa panoramskim pogledom na Larnaku, bar na poslednjem spratu hotela, moderan Spa centar sa 4 prostorije za tretmane i fitness centrom, otvoren bazen sa terasom za sunčanje, Wi-Fi internet.
  • Način služenja obroka: Usluga u hotelu je noćenje sa doručkom (samoposluživanje, izbor više jela).
  • Usled manjeg broja gostiju, hotel zadržava pravo da promeni način služenja hrane. Umesto švedskog stola, poslužuje se meni ili izbor više jela, što svakako neće uticati na kvalitet pruženih usluga.
  • 1.dan – BEOGRAD – KIPAR (Larnaka). Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod Šaltera Organizatora putovanja,tri sata pre poletanja aviona dan pred put. Predviđeno poletanje aviona u 13:20 h po lokalnom vremenu. Direktan let redovne linije Air Serbia za Kipar (oko 90 minuta). Sletanje na Kipar je u 16:45 h po loklanom vremenu. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana. Noćenje.
  • 2. do 6. dan KIPAR – Boravak i hotelu ili apartmanu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
  • 7. dan KIPAR – BEOGRAD. Sobe treba napustiti do 10 h. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan let redovne linije Air Serbia do Beograda. Planirano poletanje iz Larnake je u 17:30 h po lokalnom vremenu.  Sletanje u Beograd u 19:10 h po lokalnom vremenu.
  • Vremena su podlozna promeni , tacno vreme leta putnici dobijaju 24h pre datuma poletanja.
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • prevoz avionom na relaciji Beograd – Kipar – Beograd (redovna linija Air Serbia);
  • 7 noćenja u hotelu ili apartmanu na bazi odabranih usluga
  • transferi autobusom od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma;
  • troškovi organizacije putovanja i usluge predstavnika agencije,
  • aerodromske i sigurnosne taxe u iznosu od 63 evra za odrasle i decu 2-12 godina (infanti 0-1,99 godina ne plaćaju).
  • Sve navedene aerodromske takse podložne su promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje.
  • U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu. U slučaju povećnja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • fakultativni izleti;
  • međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • Individualni troskovi.
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
  • Svi građani pre ulaska na kipar moraju imati štampanu propusnicu za let koju treba da popune na sajtu www.cyprusflightpass.gov.cy najviše 24h pre poletanja
  • Putnici koji putuju sa PCR testom prilikom povratka u Srbiju takodje moraju imati PCR ne stariji od 72h koji mogu uraditi i na Kipru
  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fen za kosu,pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.U slučaju posebnih usluga koja se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune napalate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja  rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
  • Pozeljno je da putnik poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl).Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 9h.Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
  • Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela,regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i slično).
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora . Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
  • Ne postoji minimalan broj putnika potrebnih za realizaciju progama obzirom da se isti realizuje na redovnoj liniji nacionalnog avio prevoznika.
  • Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.

Organizator putovanja: FT, Licenca br. OTP 113/2021, kategorije A. Ovlasceni agent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT