Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sadržaj objekta:
Galaxy Beach hotel se nalazi u regiji Mahmutlar, udaljen 14 km od centra Alanje. Poseduje privatnu plažu ( peščano-šljunkovita ) udaljenu od hotela 30 m ( postoji tunel do plaže ).
Sadržaj smeštaja:
Hotel poseduje bazen ( deo bazena je usklađen za decu ), spa centar koji se može koristiti uz doplatu, fitness centar i drugo...
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Galaxy Beach hotel se nalazi u regiji Mahmutlar, udaljen 14 km od centra Alanje. Poseduje privatnu plažu ( peščano-šljunkovita ) udaljenu od hotela 30 m ( postoji tunel do plaže ).
  • Ležaljke i suncobrani su besplatni.
  • Hotel poseduje brojne barove i restorane. Glavni restoran je na bazi otvorenog bufea.
  • Pored glavnog, tu je i a la carte restoran, lobby bar, snack bar, bar pored bazena i bar na plaži.
  • Hotel poseduje bazen ( deo bazena je usklađen za decu ), spa centar koji se može koristiti uz doplatu, fitness centar i drugo…
  • ALL INCLUSIVE koncept hotela ne uključuje: uvozna pića, hranu i pića posle 23:00h, minibar u sobi, sportove na vodi, sobnu uslugu.
  • 1.Dan- Niš (aerodrom Konstantin Veliki) – AntalijaSastanak grupe na aerodromu „Konstantin Veliki“ dva sata pre poletanja. Let avio kompanijom Air Serbia Niš – Antalija. Po sletanju na aerodrom u Antaliji i pasoške kontrole, transfer putnika do odabranog hotela. Smeštaj putnika.
  • 2.-8. Dan – Boravak putnika u hotelu na bazi izabrane usluge.
  • 8. Dan – Napuštanje hotela putnika po pravilima hotela. Transfer putnika od hotela do aerodroma u Antaliji. Direktan let kompanijom Air Serbia Antalija – Niš. Sletanje u Niš. Kraj programa.

Cenovnici u pripremi

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz – čarter let – Niš – Antalija – Niš,
  • Ručni prtljag (8 kg) i čekirani prtljag (23 kg) – po osobi,
  • Aerodromske takse i YQ taksu (taksa za poskupljenje goriva),
  • Smeštaj u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge i broja noćenja,
  • Usluga predstavnika na destinaciji,
  • Troškovi organizacije.
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
  • Organizovan transfer do aerodroma,
  • povećanje YQ takse (taksa za poskupljenje goriva)-podložna promeni sve do polaska na put. Iznos povećanja određuje avio kompanija. Visina doplate ne može biti osnov otkaza aranžmana. Ukoliko putnik ipak želi da otkaže putovanje, primenjuju sa Opšti uslovi putovanja agencije.
  • Troškovi fakultativnih izleta.
  • U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 100.000 eura, kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište. Garancija po polisi broj 30000037949 od 01.12.2023.god. Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, Akcionarskog društva za osiguranje Milenijum osiguranje a.d.o., (Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnanžne i izvršne sudske presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
  • Organizator putovanja HT, licenca OTP br.217/2021. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja agencije HT, koje su putnici dužni da preuzmu prilikom rezervacije, i sa kojim su dužni da se upoznaju, što potvrđuju potpisom na ugovoru o putovanju. Program rađen na bazi minimum 30 prijavljenih putnika. Organizator zadržava pravo da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje najkasanije 5 dana pre puta. Osvlasceni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT