Hotel Lion
Osnovne informacije
- Lokacija: Hotel Lion Bansko je kvalitetan hotel sa dobrom lokacijom u Banskom. Udaljen je 400 m od gondole, 20 min hoda od starog centra grada.
- Smeštaj: Hotel Lion Bansko ima četiri zvezdice i raspolaže sa 167 dvokrevetnih soba, 16 porodičnih soba i 8 apartmana. Sobe imaju TV, mini bar, telefon, A/C i kupatilo. U sastav porodičnih soba ulazi i kuhinja.
- Standardna soba (2+1): 22 m², dva odvojena kreveta ili francuski ležaj i fotelja na razvlačenje. Pojedine sobe imaju balkon. Namenjene smeštaju maximalno dve odrasle osobe i jednog deteta.
- Porodična soba za 4 osobe (2+2): 38 m², francuski krevet i dvosed na razvlačenje. Nemenjene smeštaju maximalno dvoje odraslih i dvoje dece ili 3 odrasle osobe.
- Apartmani 4+1: spavaća soba sa francuskim ležajem i dnevna soba sa dva ležaja i dvosedom na razvlačenje. U apartmanu može boraviti najmanje 4 punoplative osobe, najviše 5 odraslih osoba, odnosno 4 odrasle osobe i dvoje dece.
- Sadržaj hotela: recepcija, lobi, lobi bar, glavni restoran, mehana, bar pored bazena, diskoteka, sef, menjačnica, skijašnica, fitnes sala, solarijum, sauna, zatvoreni bazen, parno kupatilo, spa centar.
- Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, fitnes sale, skijašnice, prevoz do gondole.
- Ishrana: Polupansion
- Promena posteljine i peškira tri puta nedeljno, kozmetički set u kupatilu, bade mantili i papuče uz doplatu.
- Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
- Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
- Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.
- ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
- NAPOMENE ZA PREVOZ:
- Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.
- Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
Cene po osobi u 2+0 sobi i studiju i po smeštajnoj jedinici za ostale strukture za 7 polupansiona plus u dinarima | ||||
SMEŠTAJ | DBL 2+0 | DBL 2+1 | S 2+0 | S 3+0 2+2 |
USLUGA | 7HB+ | 7HB+ | 7HB+ | 7HB+ |
16.12. | 46.600 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
23.12. | 62.800 | 149.300 | 68.800 | 185.200 |
30.12. | 74.900 | 178.100 | 77.900 | 212.600 |
06.01. | 46.600 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
13.01. | 41.500 | 98.700 | 51.600 | 134.600 |
20.01 | 46.500 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
27.01. | 46.500 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
03.02. | 46.500 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
10.02. | 46.500 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
17.02. | 46.500 | 110.800 | 56.700 | 148.800 |
24.02. | 41.500 | 98.700 | 51.600 | 134.600 |
02.03. | 41.500 | 98.700 | 51.600 | 134.600 |
MESTO POLASKA | CENA POVRATNE KARTE |
Novi Sad | 10.800 rsd |
Beograd | 7.200 rsd |
Niš | 6.000 rsd |
Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele.
Povratak autobusa je poslednjeg dana boravka u popodnevnim satima. |
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Usluge predstavnika agencije u Banskom i troškove organizacije aranžmana.
- Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Autobuski prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
- Obavezna doplata za Novogodišnju večeru (31.12.) – odrasli 9.600,00rsd po osobi, deca 4-12 godina 3.600,00rsd po osobi;
- Doplata za Božićnu večeru (nije obavezna / 25.12.) – odrasli 10.800,00rsd po osobi, deca 4-12 godina 5.400,00rsd po osobi.
- BORAVIŠNA TAKSA nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja.
Boravišnu taksu plaćaju odrasli i deca starija od 1.99 godina.
- POSEBNE NAPOMENE:
- Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
- Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
- Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
- Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
- OPŠTE NAPOMENE: U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
- Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
- Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste. U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
- Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
- Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
- Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
- Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
- Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
- Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
Organizator putovanja je turistička agencija MT d.o.o. , licenca OTP A94/2022 od 21.11.2022.
Ovlasceni subagent Globus travel shop