Hotel Radina’s Way
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Wellnes & Spa
Doručak
Sef
Sadržaj objekta:
Radina’s Way je jedan od najboljih hotela u Borovecu po portalima TripAdvisor i Booking.com. Hotel Radinas Way se nalazi oko 2 km od gondole i centra Boroveca.
Sadržaj smeštaja:
Radina’s Way je hotel sa četiri zvezdice i poseduje 30 standardnih soba, 15 Family soba, 4 apartmana i 4 lux apartmana opremljenih novim i modernim nameštajem.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
PP
  • Lokacija: Radina’s Way je jedan od najboljih hotela u Borovecu po portalima TripAdvisor i Booking.com. Udaljen je oko 1,7 km od centra Boroveca, u neposrednoj blizini hotela Lion, u predivnom ambijentu četinarske šume. Vrhunska usluga, ljubazno osoblje, veoma kvalitetni, ekološki materijali od kojih je hotel izgrađen i vrhunski dizajn enterijera je nešto zbog čega ovaj hotel smatramo najkvalitetnijim u Borovecu.
  • Smeštaj: Radina’s Way je hotel sa četiri zvezdice i poseduje 30 standardnih soba, 15 Family soba, 4 apartmana i 4 lux apartmana opremljenih novim i modernim nameštajem, A/C, LCD TV, internetom, telefonom, fenom, sefom…
  • Dvokrevetna standard  soba (2+1): francuski ležaj ili dva singl ležaja i pomoćni ležaj. Namenjena smeštaju maksimalno dve odrasle osobe + jedno dete do 11.99 god + beba do 1.99 god.
  • Family dvokrevetna soba (2+2): dva singl ležaja i dva pomoćna ležaja ili dva singl ležaja i sofa na razvlačenje. Namenjena smeštaju maksimalno dve odrasle osobe + dvoje dece do 11.99 god + beba do 1.99 god ili tri odrasle osobe + beba do 1.99 god.
  • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim krevetom i dnevni boravak sa dvosedom na razvlačenje. Namenjen smeštaju maksimalno dve odrasle osobe + dvoje dece do 11.99 god + beba do 1.99 god ili tri odrasle osobe +jedno dete do 11.99 god + beba do 1.99 god.
  • Jednosobni lux apartman za 2-4 osobe (2+2): komforan apartman, spavaća soba sa francuskim krevetom i dnevni boravak sa dvosedom na razvlačenje. Namenjen smeštaju maksimalno dve odrasle osobe + dvoje dece do 11.99 god + beba do 1.99 god ili tri odrasle osobe +jedno dete do 11.99 god + beba do 1.99 god.
  • Sadržaj hotela: recepcija, lobi bar, glavni restoran, a-la-carte restoran, wf-fi internet, zatvoreni bazen, đakuzi, sauna, parno kupatilo, masaža, konferencijska sala, parking.
  • Besplatne usluge: zatvoreni bazen, sauna, parno kupatilo, fitnes, Wi-Fi u lobiju, shuttle bus prevoz do gondole
  • Ishrana: polupansion (doručak i večera).
  • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
  • Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
  • Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

Cenovnici su u pripremi

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • Usluge predstavnika agencije i troškove organizacije aranžmana.
  • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
  • Ski pass;
  • Autobuski prevoz;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
  • Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
  • Obavezna doplata za novogodišnju večeru: odrasli /109 eur, deca do 11.99 god/39 eur.
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na "menu" - klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni - posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija S&STr, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine. S&ST poseduje propisanu bankarsku garanciju u slučaju insolventnosti i naknade štete, kao i Ugovor o garanciji putovanja zaključen 19.11.2021. godine sa Primaocem bankarske garancije: Asocijacijom nezavisnih turističkih agencija Srbije “ANTAS”, Beograd, ul. Balkanska 28, +381 11 3629 171, +381 63 7798 647, antas@verat.net . Davaoc garancije: Expobank a.d. Beograd, Dalmatinska 22, broj garancije: 0909/1096/2021 od 30.11.2021. godine. Iznos garancije: 50.000 evra. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije S&ST koji su sastavno deo prijave putovanja.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT