Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa

Cena od 2.440€
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 7
Usluga: ND
  • Sejšeli – Izolovana ostrva, tirkizne plaže, blistavo beli pesak, bujna vegetacija, guste tropske džungle, džinovske kornjače, bogat okeanski život i ekskluzivna odmarališta… to su Sejšeli. Romantični i divlji, luksuzni i prirodni, afrički i azijski – prosto jedinstveni. Rani britanski istraživači su opisivali Sejšele kao rajske vrtove, zbog nerealne lepote prirode i veličanstvenog doživljaja koji putnici imaju dok borave na nekom od ostrva. Danas su Sejšeli savršena destinacija za romantični beg od stvarnosti, ali i mesto za sve ljubitelje divljine, egzotike i odmora.
  • Ostrva Sejšela se takođe dele u dve grupe: Unutrašnja ostrva, koja su većinom granitna i Spoljašnja ostrva, sa malim brojem stanovnika, uglavnom nenaseljena i koralna.
  • Najpoznatija, najpopularnija i turistički najrazvijenija Unutrašnja ostrva su Mahe, Pralen, La Dig i Silhouette
1. dan
BEOGRAD - DUBAI

Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dubai u 14h00 časova (let EK2221, avio prevoznik Fly Dubai). Planirano vreme dolaska u Dubai 21h20.

2. dan
DUBAI - MAHE

Poletanje iz Dubaija u 02h10 (let EK705 – prevoznik Emirates). Planirano vreme sletanja na Sejsele u 06h45 po lokalnom vremenu. Individulni transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje.

3.-8. dan
SEJSELI

Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama

9. dan
MAHE - DUBAI

Napuštanje sobe do 10h. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Dubai je oko 23h50 časova (let EK708, aviokompanija Emirates). Planirano vreme dolaska u Dubai oko 04h20 časova

10. dan
DUBAI - BEOGRAD

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 09h05 časova (let EK2220, aviokompanija Emirates). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 13h00 časova.

Avionski prevoz

 

Za ulazak u Republiku Sejseli neophodan je negativan PCR test ne stariji od 72h o trenutka uzorkovanja.
Pre putovanja neophodno je popuniti formular koji mozete dobiti u agenciji i poslati ga zajedno sa rezultatom PCR testa na visitor@health.gov.sc

 

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN
od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 30 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

 

LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • Manji hotel, na severnoj strani ostrva Mahe, u Glacis. Okružen bujnim tropskim rastinjem. Nalazi se na padini granitnog brežuljka, iznad uske peščano-stenovite plaže.
  • U periodu decembar-mart plaža postaje šljunkovito-kamenita. Udaljen je 7km od grada Viktorija, 8km od botaničke bašte, 18km od aerodroma. Hotel raspolaže sa 40 soba, raspoređenih u više hotelskih jednospratnih i dvospratnih vila-na drvenim nosačima.
  • Hotel ima 2 restorana (glavni i jedan a-la-carte), bar, spoljašnji infiniti bazen, spa centar, fitnes, stoni tenis, menjačnicu, suvenirnicu.
  • Svaka soba King Hillside (ukupne površine oko 90m2) ima kupatilo (tuš i hidromasažnu kadu), klimu, terasu, TV sa kablovskim programom (pojedini kanali su uz doplatu), telefon, mini frižider (mini bar uz doplatu), sef, fen za kosu, pristup internetu (doplata). Usluga u hotelu je na bazi noćenja sa doručkom. Doručak je kontinentalni, servira se u glavnom restoranu, po principu švedskog stola-samoposluživanje.
  • Mogućnost doplate za večeru.
  • Pušenje u hotelu nije dozvoljeno.
  • Smeštaj dece preko 13 godina.
  • Avio prevoz na relaciji Beograd- Mahe – Beograd avio kompanijom Fly Dubai i Emirates (presedanje u Dubaiju) –  važi do popunjenosti promotivnih sedišta ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu, sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja;
  • Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli
  • Individualni transferi prema programu;
  • Troškovi organizacije putovanja;
  • U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7);
  • Aerodromske takse  (ukupno oko 195,49 eur po osobi – podložne su promeni do dana polaska na putovanje)
  • Boravišne takes u hotelu.
  • Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije). PUTNICIMA SE PREPORUČUJE ZAKLJUČENJE POLISE PUTNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID 19.
  • Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.
  • Nepomenute usluge.
  • Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
  • Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
  • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.
SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
NAPOMENE:
  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
  • Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca
POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa










    Izdvajamo iz ponude