Bluebay Beach Resort & SPA

Cena od 1.330€
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 7
Usluga: PP ALL
  • Udaljen 40-ak km od obale istočne Afrike, nalazi se arhipelag Zanzibar. Sastoji se od Glavnog ostrva Unguja (poznatijeg kao Zanzibar) ostrva Pemba i nekoliko manjih poput „Prison Island-a” Uprkos burnoj istoriji kao centralna luka za distribuciju robova iz cele afrike na istok, nekako je zadržao netaknutu prirodu, a bele puder peščane plaže, tropsko voće, začini koji se proizvode na ostrvu i mada siromašno, uvek raspoloženo stanovništvo prave atmosferu idiličnog odmora ispunjenog avanturom!
  • Samo ostrvo Zanzibar ima jedan pravi grad Zanzibar City, (rodno mesto Fredie Mercury) čiji je centar (Stone Town) izgradjen od korala pre nekih 300 godina i njegov centralni deo sa uskim lavirint ulicama je zaštićen od strane UNESCO-a.
  • Ostrvo je oko 90km dugačko i oko 40km široko. I duž celog ostrva se mogu pronaći brojne plaže svaka lepša od prethodne i svuda su lokalna sela kao i brojni hoteli. Ostrvo je dom džinovskim kornjačama (Prison Island), crvenom Colobusu (Džozani  šuma) sa kojima je obavezno druženje, kao i sa delfinima na jugu ostrva.
1. dan
BEOGRAD - DOHA

Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Dohu u 11h45 časova (let QR232, avio prevoznik Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Dohu 18h35-lokalno vreme. Čekanje na vezu u tranzitnoj zoni aerodroma.

2. dan
DOHA - ZANZIBAR

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Zanzibar je u 01h10 časova  – lokalno vreme (let QR1351, avio prevoznik Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Zanzibar oko 06h50 časova – lokalno vreme. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u sobe posle 14h00 časova – lokalno vreme. Noćenje.

3.-8. dan
ZANZIBAR

Doručak. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama uz mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (Stone Town, Farma začina, Džozani šuma, Safari po Tanzaniji, vožnje čamcima, Prison Island, snorking, ronjenje itd…)

9. dan
ZANZIBAR - DOHA

Doručak. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Dohu je oko 23h50 časova (let QR1352, aviokompanija Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Dohu oko 05h45 časova.

10. dan
DOHA - BEOGRAD

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 07h15 časova (let QR231, aviokompanija Qatar Airways). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 10h45 časova.

MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DVA DANA PRE POLASKA NA PUTOVANJE

Avionski prevoz

 

U povratku je neophodan negativan PCR test ne stariji od 96 sati. Putnici koju nemaju negativan PCR test, nece biti primljeni na let. Testiranje se moze obaviti na ostrvu.

 

POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN
od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana do 30 dana pre početka putovanja, zadržava se iznos od 75% ukupne cene aranžmana, na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja.
od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana od 30 dana pre početka putovanja do 1 dan pre početka putovanja, i na dan putovanja: zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja.

 

LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • BLUEBAY BEACH RESORT & SPA 5*
  • www.bluebayzanzibar.com
  • Nalazi se na severo-istoku ostrva na prelepoj Kiwengwa plaži od najfinijeg belog peska. na oko 30-ak km od aerodroma. Gostima su na raspolaganju recepcija, 3 restorana od kojih Makuti kao glavni restoran u zavisnosti od perioda i teme služi obroke na bazi švedskog stola ili set menija, potom Bahari grill za obroke sa roštilja na bazi set menija i Blue Merlin riblji restoran  kao „a la carte” opcije uz doplatu i rezervaciju na licu mesta.
  • Potom caffe shop Blue Deli, vrt sa bujnom vegetacijom, privatna peščana plaža, bazen na otvorenom, spa i wellness centar, usluge masaže (uz doplatu), fitnes centar, sportovi na vodi, stoni tenis, bilijar, igralište za decu, ribolov, teren za tenis, besplatan bežični internet, usluge konsijerža, menjačnica, usluge čuvanja dece (uz doplatu), usluge pranja i peglanja veša (uz doplatu), poslovni centar.
  • Sobe su prostrane, tradicionalno dizajnirane i garden view sobe su rasporedjene po 4 u bungalovima širom kompleksa, sa pogledom na impresivni hotelski vrt. Imaju sopstveno kupatilo, francuski ili dva odvojena ležaja sa komarnikom, verandu ili balkon, klimu, SAT TV, mini bar, ketler, fen, sef, telefon i besplatan bežični internet.
  • Usluga je na bazi polupansion (doručak švedski sto, večera set meni) ili All inclusive prema hotelskim pravilima (doručak, ručak, večera, lagana užina između 11-13h i 15-18h, kao i lokalna alkoholna i bezalkoholna pića u periodu od 10-24h)
  • Avio prevoz na relaciji Beograd- Zanzibar – Beograd avio kompanijom Qatar Airways (presedanje u Dohi) –  važi do popunjenosti promotivnih sedišta ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu, sa dozvoljenih maksimalnih 25 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja;
  • Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli
  • Individualni transferi prema programu;
  • Troškovi organizacije putovanja;
  • U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7);
  • Aerodromske takse  (ukupno oko 366,77 eur po osobi – podložne su promeni do dana polaska na putovanje)
  • Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije). PUTNICIMA SE PREPORUČUJE ZAKLJUČENJE POLISE PUTNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID 19.
  • Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.
  • Boravišna taksa u hotelima na Zanzibaru iznosi 1 USD po osobi po noćenju. Plaća se u hotelu.
  • Tanzanijska viza. Plaća se na aerodromu po sletanju. Cena vize je 50 USD po osobi.
  • Nepomenute usluge.
  • Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
  • Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
  • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.
SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
NAPOMENE:
  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
  • Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca
POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
Bluebay Beach Resort & SPA










    Izdvajamo iz ponude