Slike su informativnog karaktera
Osnovne informacije
Sadržaj objekta:
Građen u italijanskom tradicionalnom stilu, lociran u mestu Đardini Naksos. U neposrednoj blizini hotela se nalaze brojni barovi, restorani nacionalne kuhinje, prodavnice.
Sadržaj smeštaja:
Hotel ima ukupno 43 smeštajne jedinice. Sve sobe poseduju TV, minibar, klima uređaj, kupatilo, balkon. Razlika između standardnih i superior soba je položaj, superior sobe su sa pogledom na more, dok su standardne okrenute prema gradu i mogu biti malo bučnije.
Avionski prevoz
USLUGA:
ND
PP
- Lokacija:
Građen u italijanskom tradicionalnom stilu, lociran u mestu Đardini Naksos. U neposrednoj blizini hotela se nalaze brojni barovi, restorani nacionalne kuhinje, prodavnice. Na samo 8 km udaljenosti je Taormina koja predstavlja kulturno-istorijski centar ove regije. Od aerodroma je udaljen 60 km. - Plaža:
Hotel od peščano-šljunkovite gradske plaže deli samo ulica. Na plaži se dodatno plažaju ležaljke I suncobrani. - Hotelski sadržaj:
U sklopu hotela se nalazi recepcija koja radi 24h, lobi, lift, restoran, bar, snek bar, wi-fi, sef, prostorija za odlaganje prtjaga. Pored navedenog gosti uz doplatu mogu koristiti usluge pranja i peglanja veša, rent-a-car, i ativnosti kao što su sportovi na vodi. Značajno je naglasiti da je hotel prilagođen osobama sa posebnim potrebama. Kućni ljubimci nisu dozvoljeni. - Sobe:
Hotel ima ukupno 43 smeštajne jedinice. Sve sobe poseduju TV, minibar, klima uređaj, kupatilo, balkon. Razlika između standardnih i superior soba je položaj, superior sobe su sa pogledom na more, dok su standardne okrenute prema gradu i mogu biti malo bučnije. Krevetac za bebe se doplaćuje na licu mesta, 10 eur dnevno. Sobe su po strukturi dvokrevetne (poseduju francuski ležaj ili 2 odvojena kreveta) dok su svi ostali ležajevi u sobi pomoćni (za dete do 12 godina ili treću odraslu osobu).
Jednokrevetna soba je isključivo za 1 osobu, 1 standardni ležaj. - Usluga:
Usluga u hotelu je na bazi noćenja sa doručkom (služi po principu švedskog stola, samoposluživanje) ili polupansiona (doručak – samoposluživanje I večera – set meni, izbor 2-3 jela) - Napomena:
Hotel je prilagođen osobama sa posebnim potrebama. - Kontakt:
www.chincherinihotels.com/hotels/hotel-panoramic
- PROGRAM PUTOVANJA REDOVNOM LINIJOM AIR SERBIA
- 1. dan BEOGRAD – Sicilija, KATANIJA
Čekiranje putnika na aerodromu Nikola Tesla dva sata i 30 minuta ranije u odnosu na vreme poletanja. Predviđeno poletanje aviona ponedeljkom u 13:20h i petkom u 11:20h po lokalnom vremenu. Direktan let redovnom linijom Air Srbije za Siciliju-aerodrom KATANIJA, broj leta JU438. Na letu putnicima će biti posluženo osveženje u vidu vode i grickalica. Po dolasku, goste dočekuje predstavnik Organizatora putovanja. Transfer do izabranog smeštajnog objekta. Smeštaj u izabrani hotel. Noćenje. - 2. do 10./11. dan -Sicilija, KATANIJA
Boravak u izabranom objektu na bazi uplaćene usluge. U toku boravka biće organizovani fakultativni izleti. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. - 11./12. dan Sicilija, KATANIJA – BEOGRAD
Napuštanje smeštajnog objekta. Transfer do aerodroma u Kataniji. Direktan let za Beograd redovnom linijom avio kompanije Air Serbia, broj leta JU439. Predviđeno vreme leta iz Katanije ponedeljkom u 16:00h i petkom u 14:35h po lokalnom vremenu. Na letu putnicima će biti posluženo osveženje u vidu vode i grickalica. Kraj programa.
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Prevoz putnika redovnom linijom kompanije Air Serbia, na relaciji Beograd – aerodrom Katanija – Beograd;
- Grupni transfer autobusom od aerodroma do izabranog hotela u odlasku i povratku;
- 10 ili 11 noćenja u izabranom smeštajnom objektu na bazi odabranih usluga;
- Hotelske usluge prema programu, od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja a u zavisnosti od hotelskih pravila.
- Aerodromske takse za odrasle i decu od 2-12 godina u ukupnom iznosu od od 46,56 evra (A/P BEG TAXA 19,6 evra, RF TAXA 0,98 evra, A/P CTA TAXA 25,98 evra). Deca do 2 godine plaćaju deo tarife za odraslu osobu i takse u fiksnom iznosu od ukupno 37 evra. Sve navedene aerodromske takse podložne su promenama i uplaćuju se u oslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje.
- Svaki putnik ima pravo na besplatan prevoz 23 kg predatog prtljaga i 8 kg ručnog prtljaga. Molimo Vas da imate u vidu ograničen prostor za odlaganje ručnog prtljaga u putničkoj kabini. Za prekoračenje ovog limita predviđena je doplata po kilogramu. Dete koje ne zauzima posebno sedište (starosti do 24 meseca) ima pravo na 1 komad predatog prtljaga do 10 kg, npr. kofer, dečija kolica i sl. Dečija kolica na sklapanje možete dovesti do samog ulaza u avion, gde će biti preuzeta i smeštena u odeljak za prtljag. Više o informacijama vezanim za prtljag molimo Vas posetite: www.airserbia.com
- Usluge predstavnika Organizatora putovanja i troškove organizacije putovanja.
- Boravišne takse će se računati kao fiksni iznos po danu i po sobi, u zavisnosti od vrste smeštaja i iznosiće: U hotelima koji se nalaze u Đardini Naksosu takse plaćaju svi stariji od 14 godina koje iznose 2 eur po noći po osobi u hotelima sa 3*, a 3 evra u hotelima sa 4* i 5*. U hotelima koji se nalaze u Letojaniju takse plaćaju svi stariji od 12 godina koje iznose 1 eur po noći po osobi u hotelima sa 2-3* i 1.5 evra u hotelima sa 4*, 2 eur u hotelima 5*. U hotelima koji se nalaze u Taormini takse plaćaju svi stariji od 12 godina koje iznose 3 evra po noći po osobi u hotelima sa 3*, 4 evra u hotelima sa 4* i 5 evra u hotelima sa 5*.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
- Individualni troškovi putnika i fakultativni izleti.
- VAŽNE NAPOMENE:
- Putnici su dužni da prilikom potpisivanja Ugovora o putovanja zaposlenima u turističkoj agenciji daju tačne podatke o imenu i prezimenu istovetno imenu i prezimenu kako je napisano u pasošu. Po potvrdi rezervacije i uplati akontacije, izdaje se avio karta. Na redovnim linijama prilikom izdavanja avio karata ne postoji mogućnost refundacije avio karte, kao ni promene imena, prezimena kao ni datuma putovanja. Ovo pravilo je ustanovljeno od strane avio kompanije. Svaka promena, ako je moguća, će biti dodatno naplaćena od putnika, a prema uslovima i cenama koje propisuje avio kompanije.
- Državljani Republike Srbije mogu bez ikakvih ograničenja ući i tranzitirati kroz Italiju.
- Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Italiju. Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3 meseca po povratku sa putovanja.
- Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
- Svi strani državljani koji koriste usluge naše agencije su u obavezi da se raspitaju o viznom režimu Italije, o uslovima putovanja u vezi sa zdravstvenim, carinskim ili graničnim formalnostima koji važe za državu čiji pasoš poseduju, kao i da u pasošu sa kojima izlaze iz Republike Srbije imaju ulazni pečat na teritoriji Republike Srbije.
- Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
- Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
- Minimalni broj za realizaciju ovog putovanja je 100.
- Organizator putovanja može da raskine ugovor o organizovanju putovanja i da pre otpočinjanja putovanja isplati putniku ukupno uplaćena sredstva za turističko putovanje kada je: broj lica prijavljenih za turističko putovanje manji od minimalnog broja predviđenog ugovor i organizator obavesti putnika o raskidu u roku koji je određen ugovorom, koji ne može biti krači od 20 dana pre otpočinjenja turističkog putovajna u slučaju putovanja koja traju duže od 6 dana;
- 7 dana pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju između 2 i 6 dana; 48 sati pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju kraće od 2 dana.
Rezervacija se vrši na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom i da mu se refundiraju sva uplaćena sredstva. Putnik je upoznat sa ovom činjenicom i saglasio se sa istom prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa Organizatorom putovanja. - Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se radi na upit.
Svi popusti za decu, odnosno cene za decu navedenog uzrasta primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
Organizator putovanja je dužan da obavesti putnike o tačnom vremenu leta, po dobijanju informacija od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Obaveza putnika je da dostavi tačan broj mobilnog telefona, kako bismo bili u mogućnosti da ga obavestimo pozivom ili putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno o vremenu čekiranja na aerodromu. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu, 24 sata pre poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati Organizatora putovanja. O satnici povratnog transfera putnike obaveštava predstavnik Organizatora putovanja. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu povratka, 24 sata pre poletanja aviona za Beograd, obavezno kontaktirati predstavnika agencije. - Za avio aranžmane ugovoreno vreme početka putovanja je predviđeno vreme čekiranja putnika na aerodromu, koji je najmanje 2 časa i 30 minuta ranije u odnosu na prvo objavljeno vreme poletanja od strane avio kompanije. U slučaju pomeranja navedenog vremena poletanja aviona Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio saobraćaja. Vreme leta može zavisiti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani.
Avio karte i vaučeri se putnicima šalju putem e-maila. Neophodne informacije o čekiranju i ulasku u avion putnici dobijaju posredstvom info ekrana na aerodromu. Po dolasku na aerodrom potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog eventualnih gužvi na aerodromu za navedeno je potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme.
Predviđeno trajanja leta do Sicilije-Katanije je 1 sat i 55 minuta.
Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja – već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. - Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju odmah se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
- U slučaju da do smeštajnog objekta ne može doći transfer, autobus ili mini ven će putnike iskrcati na najbližem mogućem mestu. Postoji mogućnost organizovanja individualnih transfera na zahtev uz doplatu.
- U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 15:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h. U slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišćene zbog fakultativnih izleta.
- Svi objekti zadržavaju pravo izmene načina pružanja usluga ili ukidanje pojedinih usluga koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za letnju sezonu i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
- Specijalne zahteve (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) Organizator putovanja proslediti lokalnoj turističkoj agencije ili smeštajnom objektu ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Raspodelu soba u hotelu ili apartmanskom smeštaju vrši recepcija ili predstavnik smeštajnog objekta po dolasku u smeštajni objekat. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
- Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa/fotelja na razvlačenje.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- All Inclusive ili Ultra All Inclusive podrazumeva usluge po internim hotelskim pravilima. Usluge nisu identične kako u okviru iste destinacije iste kategorije hotela, tako i u okviru drugih destinacija.
Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa. - Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. U slučaju primedbi i žalbi odmah se obratiti predstavniku Organizatora putovanja.
- Opisi plaža su generalni – ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, stenovito, šljunkovito i slično).
- Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika Organizatora putovanja na sledeće načine: lično, putem sms poruke ili putem oglasne table, najčešće jedan dan pre povratka. Broj telefona predstavnika Organizatora putovanja će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator može da poveća ugovorenu cenu iz ugovora o organizovanju putovanja ako je to pravo ugovoreno i ako je ugovoreno da putnik ima pravo na umanjenje cene.
- Organizator može da poveća cenu, odnosno putnik može da umanji cenu, u slučaju promene: 1) cene prevoza putnika do koje je došlo usled promene cene goriva ili drugih izvora energije; 2) postojećih taksi ili uvođenja novih taksi, uključujući boravišne takse, avio-takse ili takse za ukrcavanje ili iskrcavanje u lukama i na aerodromima; 3) deviznog kursa koji se odnosi na turističko putovanje. Ako je povećanje cene veće od 8% ukupne cene turističkog putovanja, organizator ne može jednostrano da promeni cenu.
- Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije BBG.
Organizator putovanja BBG Licenca OTP 121/2021 od 13.10.2021. Ovlascni posrednik u prodaji Globus travel shop