Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Sadržaj objekta:
Recepcija, 5 restorana različitih internacionalnih kuhinja, 3 bara, 4 otvorena bazena (jedan sa morskom vodom), od kojih je jedan namenjen isključivo porodicama sa decom, a jedan je samo za odrasle, 2 dečija bazena, Jacuzzi-jem, klubom na plaži, velikim zatvorenim bazenom, spa centrom, saunom, parnim kupatilom, teretanom, 2 terena za skvoš i 1 za tenis, centrom za sportove na vodi i ronilačkim centrom, internetom, kao i kazinom.
Sadržaj smeštaja:
Standard sobe su opremljene u klasičnom stilu, dok su executive sobe moderne. Sve sobe su veoma velike, klimatizovane (sa individualnim regulisanjem temperature), imaju kupatilo sa tušem ili kadom, bademantil, papuče, balkon, LCD TV sa satelitskim kanalima, ketler sa izborom čaja i kafe, sef, mini-bar, telefon, radio, fen, peglu i dasku za peglanje i bežični internet (uz doplatu). Standardna soba, maksimum 2 odrasle osobe ili 1 odrasla osoba + 1 dete, francuski ili dva odvojena ležaja
Avionski prevoz
USLUGA:
PP
  • Lokacija:
  • Ovaj elegantni hotel smešten je u centru Sent Džuliansa u marini Portomaso. Valeta je udaljena samo petnestak minuta vožnje.
  • Plaža:
  • Hotel se nalazi uz obalu stenovite plaže.
  • Hotelski sadržaj:
  • Recepcija, 5 restorana različitih internacionalnih kuhinja, 3 bara, 4 otvorena bazena (jedan sa morskom vodom), od kojih je jedan namenjen isključivo porodicama sa decom, a jedan je samo za odrasle, 2 dečija bazena, Jacuzzi-jem, klubom na plaži, velikim zatvorenim bazenom, spa centrom, saunom, parnim kupatilom, teretanom, 2 terena za skvoš i 1 za tenis, centrom za sportove na vodi i ronilačkim centrom, internetom, kao i kazinom.
  • Sobe:
  • Standard sobe su opremljene u klasičnom stilu, dok su executive sobe moderne. Sve sobe su veoma velike, klimatizovane (sa individualnim regulisanjem temperature), imaju kupatilo sa tušem ili kadom, bademantil, papuče, balkon, LCD TV sa satelitskim kanalima, ketler sa izborom čaja i kafe, sef, mini-bar, telefon, radio, fen, peglu i dasku za peglanje i bežični internet (uz doplatu). Standardna soba, maksimum 2 odrasle osobe ili 1 odrasla osoba + 1 dete, francuski ili dva odvojena ležaja
  • Usluga:
  • Polupansion (doručak i večera) na bazi švedskog stola.
  • Kontakt:
  • www.hiltonmaltahotel.com
  • Napomena:
  • Hotel se nalazi na fantastičnoj lokaciji, na par minuta hoda je od brojnih barova, restorana i prodavnica.
  • Prvi dan – individualni check in na šalteru avio kompanije na čijem letu se izdaju avio-karte i let prema itinereru. Organizovani ili individualni transfer (transfer može biti organizovan od strane agencije po želji putnika uz doplatu ili putnik sam može obezbediti transfer prema svojoj želji, osim kod pojedinih destinacija gde je transfer obavezno da bude organizovan od strane agencije) do hotela po izboru. Smeštaj. Noćenje.
  • Drugi – poslednji dan – Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Slobodno vreme za individuale aktivnosti.
  • Poslednji dan – Napuštanje hotela. Transfer (Organizovani ili individualni) od hotela do aerodroma.  Kraj programa

ZA VISE INFORMACIJA NAZOVITE AGENCIJU

018/4150515 ili viber porukom 0604150513

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • prevoz avionom na relaciji Beograd–Malta-Beograd kompanijom Air Serbia,
  • grupni transfer aerodrom-hotel-aerodrom,
  • smeštaj u izabranom hotelu na bazi usluga iz cenovnika,
  • troškovi organizovanja i vođenja putovanja, avio takse oko 55,59evra.
  • Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.
  • fakultativni izleti,
  • međunarodno putno osiguranje,
  • ekološka taksa koja se plaća direktno na recepciji hotela i iznosi 0,5evra po osobi po noći.
  • Neki hoteli uslovljavaju ostavljanje depozita u gotovini ili kreditnom karticom, koji se vraća prilikom odlaska iz hotela ukoliko niste koristili dodatne usluge.
  • MALTEŠKA TURA – Prvo se obilazi Tarxien,megalitni hram za koji se smatra da je izgrađen pre egipatskih piramida, a otkriven je sasvim slučajno 1914. godine.Nokon toga idemo do primorskog sela Blue Grotto, gde se po želji može otići čamcem do čuvenih Plavih pećina. Put se nastavlja do zanatskog sela „Ta Qali“, gde se može videti kako duvači stakla izrađuju razne staklene predmete i keramiku. Potom se ide u grad Mdina, poznat kao „grad tišine“ koji je bio prestonica u Srednjem veku. Grad je okružen zidinama, gde u vilama još uvek žive aristokratske porodice koje su potomci srednjovekovnih malteških vitezova. Vreme za ručak je predviđeno u gradu Rabat, drevnom predgrađu Mdine. Posle ručka put se nastavlja do grada Mosta, gde se obilazi čuvena katolička crkva posvećena devici Mariji, koja je na čudesan način preživela nacističko bombardovanje 1942. godine.
  • Izlet je celodnevni. Transfer od/do hotela je uračunat.
  • Cena: 75 evra po osobi (sa ručkom), Blue Grotto (opciono 10 evra)
  • OSTRVO GOZO – Gozo je znatno manje i mnogo zelenije ostrvo od Malte i na njemu je nimfa Kalipso, prema legendi, držala zatočenog Odiseja sedam godina. Do njega se odlazi trajektom i prvo se stiže do tačke Belvedere, odakle se pruža pogled na ostrvo Komino. Zatim se ide do peščane plaže Ramla bay, koja je poznata po narandžasto-crvenoj boji peska koji se može naći samo na tom mestu. Dalje put vodi do glavnog grada Viktorija, gde će se prošetati po utvrđenju The Citadella (drevnim zidinama grada) i uživati u panoramskom pogledu na celo ostrvo. Ovde je predviđeno vreme za ručak i kupovinu na pijaci. Nastavlja se do zaliva Dvejra (Dwejra bay), gde se nalaze tri prirodne atrakcije: unutrašnje more, azurni prozori „pečurka-stena“. Na kraju se obilazi zaliv Šlendi (Xlendi), kao i lokacija na kojoj je snimana scena vencanja Denarys Targerian i Drogo-a u seriji „Igra prestola“.
  • Cena izleta oko 85 evra.
  • VALLETTA – Poludnevni izlet do Vallette, glavnog grada Malte koji je okružen brojnim masivnim zidinama i tvrđavama. Izgradili su je vitezovi Svetog Jovana – Hospitalci u 16 veku. Maltežani su jako ponosni sa svoju prestonicu koja predstavlja deo svetske baštine. Tura započinje od kapije Valete kroz glavnu ulicu do centralnog Trga Republike sa zaustavljanjem kod značajnih kulturno-istorijskih objekata, gde će vam vodič dočarati istoriju kako samog grada, tako i celog ostrva. Nakon toga nastavlja se do Barraca Gardens odakle se pruža prelep pogledna Grand Harbour. Uverite se svojim očima zašto je toliko filmova snimano na Malti. Predviđena je i poseta najčuvenijoj malteškoj bogomolji, čuvenoj Ko-katedrali Svetog Jovana koja je ujedno i mauzolej u kome su sahranjinjivani veliki majstori malteškog viteškog reda. Cena izleta oko 50 evra)
  • Krstarenje (HARBOUR CRUISE)
    Polazi se brodom iz grada Slima, prolazi se pored manjih obalskih gradova, Manoel ostrva (gde su snimane neke scene serije Game of Thrones), brodogradilište koje postoji još od Srednjeg veka, glavnog grada Valete i starih gradića, poznatih kao „tri grada“ (Three Cities). Sa morske strane će se videti moćne zidine, koji okružuju Valetu i ova „tri grada“ (Vittoriosa, Cospicua, Senglea), koji su takođe sagrađeni u srednjovekovnom dobu. Izlet traje oko 1,5 sati. Transfer od/do hotela nije uračunat.
  • Cena izleta oko 20 evra.
  • Cene izleta su promenljive i zavise od broja prijavljenih i perioda boravka u toku godine.
  • Rezervacija se vrši na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom. Putnike je upoznat sa ovom činjenicom i saglasio se sa istom prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa Organizatorom putovanja.
  • Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
  • Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Republiku Maltu. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Republike Malte.
  • Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3,5 meseci po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Putno zdravstveno osiguranje je obavezno. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
  • Datum početka i završetka putovanja utvrđen Programom ne podrazumeva celodnevni boravak putnika u smeštajnom objektu, odnosno destinaciji. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja-već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično.
  • Za avio aranžmane ugovoreno vreme početka putovanja je sastanak putnika na aerodrom, koji je najmanje 2 časa i 30 minuta ranije u odnosu na prvo objavljeno vreme poletanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomeranja navedenog vremena poletanja aviona Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima i ako je npr. obezbeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka” van ili u smeštajnom objektu, smatra se da je Ugovor u celosti izvršen.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m.
  • Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 7 dana pre puta.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih učesnika otkaže putovanje (minimalan broj putnika za realizaciju ovog aranžmana je 20) najkasnije 7 dana pre otpočinjenja putovanja. Ukoliko je organizator sprečen da izvrši ugovor usled neizbežnih i vanrednih okolnosti, dužan je da bez nepotrebnog odlaganja odmah po saznanju obavesti putnika o raskidu ugovora, a pre otpočinjanja putovanja.
  • Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se radi na upit.
  • Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu. Deca 0-1,99 godine nemaju zasebno mesto u avionu.
  • Vaučeri se dobijaju na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju vaučera potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog eventualnih gužvi na aerodromu za navedeno je potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme.
  • Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u jesenjoj i zimskoj sezoni mogu biti otežani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznik, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane lokalnog partnera Organizatora putovanja na Malti na sledeće načine: lično, putem sms poruke ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Broj telefona predstavnika Organizatora putovanja će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju odmah se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
  • Prilikom transfera do smeštajnih objekata je obavezno nošenje zaštitinih maskih i poštovanja svih epidemioloških mera koje donose nadležni organi Republike Malte. Smeštajni objekti koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog smeštajnog objekta, već na najbližem mogućem mestu. Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu.
  • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 h ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
  • Svi objekti zadržavaju pravo izmene načina pružanja usluga ili ukidanje pojedinih usluga koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
    Svi opisi objekata iz ponude organizatora su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za proleće 2023. i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
  • Određeni hoteli mogu tražiti depozit na recepciji (kreditna kartica).
  • Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
  • Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa/fotelja na rasklapanje.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela. Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Lokalna turistička agencija, organizator izleta, zadržava pravo promene datuma i vremena polaska na izlet. Sadržaji izleta mogu biti podložni izmenama ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, promenom radnog vremena na lokalitetima ili štrajkovima, saobraćajnim kolapsom i slično). Cene fakultativnih izleta objavljene u programu važe ako se za iste prijavi 40 i više učesnika. Ukoliko je broj putnika manji, izlet se može organizovati, ali po nešto višoj ceni. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. U slučaju primedbi i žalbi odmah se obratiti predstavniku Organizatora putovanja.
  • Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja BBG.
  • Organizator kao ni posrednik u prodaji ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

Ovlasceni posrednik u prodaji Globus travel shop.Organizator putovanja BBG licenca OTP 121/2021 A kategorija.

POŠALJITE UPIT