Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Wellnes & Spa
Doručak
Sadržaj objekta:
Hotel Kamelia je najnoviji aparthotel na Pamporovu, koji nudi elegantnu kombinaciju luksuza, udobnosti i tišine.
Sadržaj smeštaja:
Sve smeštajne jedinice poseduju: potpuno opremljenu kuhinju; satelitska TV; telefon; internet, kupatilo sa tuš kabinom / VWC, kamin.
Sopstveni prevoz
USLUGA:
ND
  • Hotel Kamelia je najnoviji aparthotel na Pamporovu, koji nudi elegantnu kombinaciju luksuza, udobnosti i tišine.
    Udaljen je od ski lifta 340m, od centra 1.4km.
  • Kompleks Kamelia nudi svoje usluge tokom cele godine za goste koji žele da skijaju u zimskim mesecima i za turiste koji žele da uživaju u opuštajućem odmoru tokom ostatka godine.
    Odlična lokacija pruža direktan pristup ski stazama iz ski depoa koji su u hotelu. Jedinstvena atmosfera i prelep pogled na planinu fasciniraju sve, bez obzira na sezonu.
  • Kompleks Kamelia je otvoren tokom cele godine i svojim gostima nudi sledeće:
    – Luksuzni apartmani sa jednom, dve i tri spavaće sobe;
    – Jedinstveno za Pamporovo multifunkcionalno igralište na otvorenom u kompleksu – / 20m x 40m /;
    – Konferencijska dvorana, 100 mesta;
    – Dječija igraonica;
    – Sunčane terase pogodne za aktivnosti na otvorenom;
  • Besplatna upotreba: ski depoa; interneta (kablovska u apartmanima, Wi Fi u javnim prostorijama), besplatno korišćenje SPA / parno kupatilio, sauna, jacuzzi, zatvoreni bazen, fitnes, besplatan parking / garaža (zagrevanje iste uz doplatu); besplatna animacija za decu.
  • Hotel u svom sastavu ima studie, apartmane sa jednom i dve i tri spavaće sobe, za maksimalno 7 odraslih osoba.
    Sve smeštajne jedinice poseduju: potpuno opremljenu kuhinju (frižider, štednjak, mikrotalasna pećnica, aparat za kafu za filter kafu, toster, kuhinjski pribor, pribor za jelo, ), sto za ručavanje, daska za peglanje; satelitska TV; telefon; internet, kupatilo sa tuš kabinom / VWC, kamin.
  • Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel posle 14:00h. Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge
  • Poslednji dan: Napuštanje hotela.
Cene po smeštajnoj jedinici za 7 noćenja u dinarima
SMEŠTAJ A1 2+0 A1 3+0 2+2 A2 4+0
USLUGA 7NA 7NA 7NA
MESTO POLASKA CENA POVRATNE KARTE
Novi Sad 10.800 rsd
Beograd 7.200 rsd
Niš 6.000 rsd
Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datume iz tabele.

Povratak autobusa je poslednjeg dana boravka u popodnevnim satima.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
  • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
  • BORAVIŠNA TAKSA  nije uračunata u cenu i plaća se 850.00 rsd po osobi za boravak do 7 noćenja. Boravišnu taksu plaćaju odrasli  i deca starija od 1.99 godina.
  • Autobuski prevoz,
  • Individulane troškove,
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem– za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.
  • Doručak: Odrasli 840 rsd dnevno, deca do 11.99 godina 600 rsd dnevno.
  • Polupansion: Odrasli 2520 rsd dnevno, deca do 11.99 godina 1680 rsd dnevno.
  • Obavezna doplata za Novogodišnju večeru (31.12.): odrasli 12.000,00rsd po osobi, deca od 3 do 11.99 godina 6.000,00rsd po osobi
  • Obavezna doplata za Božićnu večeru (25.12.): odrasli 6.000,00rsd po osobi, deca od 6 do 11.99 godina 3.600,00rsd po osobi.
  • POSEBNE NAPOMENE:
  • Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.
  • Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja.
  • Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi.
  • Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.
  • OPŠTE NAPOMENE:  U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
  • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
  • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
  • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja.
  • Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.  U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka.
  • Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
  • Organizator zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
  • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima·
  • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja  Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu.
  • Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
  • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.

Organizator putovanja je turistička agencija MT d.o.o. ,  licenca OTP A94/2022 od 21.11.2022.

Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT