POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
Impressive Resort & Spa

    Impressive Resort & Spa

    Cena od 1.170€
    Avionski prevoz
    Polazak: Beograd
    Broj noćenja: 7
    Usluga: ALL
    • Punta Cana je jedno od najpoznatijih letovališta u Dominikanskoj Republici.
    • Ovde se nalaze neke od najboljih plaža na Karibima od kojih je, svakako, najpoznatija plaža Bavaro.
    • Sa svojih skoro 50km belih plaža i all inclusive hotelima koji će zadovoljiti i najistančanije ukuse, ova destinacija je izbor parova i porodica zbog svojih turističkih sadržaja i prirodnih lepota.
    • Globus za Vas organizuje individualna putovanja. Možete sami birati  datume polaska i povratka, dužinu boravka i hotelski smeštaj. Dužina boravka data u ponudi je predlog i može se modifikovati prema Vašim željama i potrebama. Budite kreatori svog odmora!
    1. dan
    BEOGRAD - FRANKFURT - PUNTA CANA

    Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Frankfurt u 06h35 časova (let LH1411, avio prevoznik Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Frankfurt 08h40. Poletanje iz Frankfurta u 11h35 (let DE2228 – prevoznik Condor). Planirano vreme sletanja u Punta Canu u 16h55 po lokalnom vremenu. Individulni transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje

    2. dan
    PUNTA CANA

    Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama.

    8. dan
    PUNTA CANA - FRANKFURT

    Napuštanje sobe do 10h. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Frankfurt je oko 18h20 časova (let DE2229, aviokompanija Condor). Planirano vreme dolaska u Frankfurt oko 09h45 časova.

    9. dan
    FRANKFURT - BEOGRAD

    Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 11h20 časova (let LH1406, aviokompanija Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 13h10 časova.

    LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
    • Objekat Impressive Punta Cana nalazi se pored mora u Punta Kani, na 13 minuta hoda od Parka Ostrvo Delfina. Gostima su u okviru objekta na raspolaganju recepcija koja radi non-stop, restoran, kazino i bazen na otvorenom. Na turističkom desku dostupne su informacije o okolini.
    • Svaka soba rizorta poseduje terasu. Sve sobe objekta Impressive Punta Cana sadrže klima-uređaj, dok neke imaju i balkon. Svaka soba smeštajnog objekta uključuje flat-screen TV sa satelitskim kanalima.
    • Gosti objekta Impressive Punta Cana mogu uživati u doručku na bazi švedskog stola.
    • Gosti rizorta takođe mogu koristiti salu za fitnes. U okviru objekta Impressive Punta Cana možete igrati pikado i mini-golf.
    • Slatkovodne lagune nalaze se na 20 km od smeštaja, dok je marina Kap Kana udaljena 21 km.
    • Avio prevoz na relaciji Beograd- Punta Cana – Beograd avio kompanijom Lufthansa I Condor (presedanje u Frankfurtu) –  važi do popunjenosti promotivnih sedišta ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu, sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja;
    • Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli
    • Individualni transferi prema programu;
    • Troškovi organizacije putovanja;
    • U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7);
    • Aerodromske takse  (ukupno oko 267,63 eur po osobi – podložne su promeni do dana polaska na putovanje)
    • Boravišne takes u hotelu.
    • Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije). PUTNICIMA SE PREPORUČUJE ZAKLJUČENJE POLISE PUTNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID 19.
    •  Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.
    • Turistička propusnica. Plaća se na aerodromu nakon sletanja. Cena je 10 USD po osobi.
    • Nepomenute usluge.
    • Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
    • Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
    • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.
    SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
    • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
    • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
    • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
    • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
    • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
    • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
    • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
    • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
    • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
    • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
    • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
    • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
    NAPOMENE:
    • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
    • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
    • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
    • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
    • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
    • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
    • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
    • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
    • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
    • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
    • Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
    • Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
    • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
    • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
    • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
    • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca

    Izdvajamo iz ponude