Melia Caribe Beach
- Punta Cana je jedno od najpoznatijih letovališta u Dominikanskoj Republici.
- Ovde se nalaze neke od najboljih plaža na Karibima od kojih je, svakako, najpoznatija plaža Bavaro.
- Sa svojih skoro 50km belih plaža i all inclusive hotelima koji će zadovoljiti i najistančanije ukuse, ova destinacija je izbor parova i porodica zbog svojih turističkih sadržaja i prirodnih lepota.
- Globus za Vas organizuje individualna putovanja. Možete sami birati datume polaska i povratka, dužinu boravka i hotelski smeštaj. Dužina boravka data u ponudi je predlog i može se modifikovati prema Vašim željama i potrebama. Budite kreatori svog odmora!
BEOGRAD - FRANKFURT - PUNTA CANA
Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Frankfurt u 06h35 časova (let LH1411, avio prevoznik Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Frankfurt 08h40. Poletanje iz Frankfurta u 11h35 (let DE2228 – prevoznik Condor). Planirano vreme sletanja u Punta Canu u 16h55 po lokalnom vremenu. Individulni transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje.
PUNTA CANA
Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama.
PUNTA CANA - FRANKFURT
Napuštanje sobe do 10h. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Frankfurt je oko 18h20 časova (let DE2229, aviokompanija Condor). Planirano vreme dolaska u Frankfurt oko 09h45 časova.
FRANKFURT - BEOGRAD
Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 11h20 časova (let LH1406, aviokompanija Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 13h10 časova.
Februar / Mart / April / Maj Individulani polasci utorkom, četvrtkom i subotom |
Tip smeštajne jedinice | Usluga |
9 dana (7 noćenja) avionom |
Luksuzni apartman | All Inclusive | OD 1350 € |
POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA INDIVIDUALNI ARANŽMAN |
|
|
LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
- Objekat Meliá Caribe Beach Resort-All Inclusive nalazi se u Punta Kani, na 400 metara od plaže Arena Gorda. Ponuda obuhvata smeštaj sa restoranom, besplatnim privatnim parkingom, bazenom na otvorenom i fitnes centrom. Raznovrsni sadržaji objekta uključuju bar, zajednički salon i vrt. Gostima smeštajnog objekta dostupne su recepcija koja radi non-stop, posluga u sobi i menjačnica.
- Smeštajne jedinice poseduju klima-uređaj, flat-screen TV sa kablovskim kanalima, aparat za kafu, tuš, fen za kosu i radni sto. Sve sobe rizorta nude sopstveno kupatilo sa besplatnim toaletnim priborom.
- U objektu Meliá Caribe Beach Resort služi se kontinentalni ili doručak na bazi švedskog stola.
- Smeštajni objekat raspolaže dečjim igralištem. Gosti se mogu opustiti na plaži, a okolina je pogodna za bavljenje aktivnostima poput igranja golfa, gnjuranja i vožnje kanua.
- Plaža Bavaro je udaljena 400 metara od objekta Meliá Caribe Beach Resort-All Inclusive. Do akva-parka Dolphin Island Park ima 1,7 km.
- Avio prevoz na relaciji Beograd- Punta Cana – Beograd avio kompanijom Lufthansa I Condor (presedanje u Frankfurtu) – važi do popunjenosti promotivnih sedišta ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu, sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja;
- Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli
- Individualni transferi prema programu;
- Troškovi organizacije putovanja;
- U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7);
- Aerodromske takse (ukupno oko 267,63 eur po osobi – podložne su promeni do dana polaska na putovanje)
- Boravišne takes u hotelu.
- Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije). PUTNICIMA SE PREPORUČUJE ZAKLJUČENJE POLISE PUTNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID 19.
- Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.
- Turistička propusnica. Plaća se na aerodromu nakon sletanja. Cena je 10 USD po osobi.
- Nepomenute usluge.
- Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
- Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
- U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.
- Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
- Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
- Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
- Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
- Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
- Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
- Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
- Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
- Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
- Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
- Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
- Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
- Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
- Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
- Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
- Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
- Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
- Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
- Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
- Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
- Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
- Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
- Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca