Barcelo Bavaro Palace

Cena od 1.330€
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 7
Usluga: ALL
  • Punta Cana je jedno od najpoznatijih letovališta u Dominikanskoj Republici.
  • Ovde se nalaze neke od najboljih plaža na Karibima od kojih je, svakako, najpoznatija plaža Bavaro.
  • Sa svojih skoro 50km belih plaža i all inclusive hotelima koji će zadovoljiti i najistančanije ukuse, ova destinacija je izbor parova i porodica zbog svojih turističkih sadržaja i prirodnih lepota.
  • Globus za Vas organizuje individualna putovanja. Možete sami birati  datume polaska i povratka, dužinu boravka i hotelski smeštaj. Dužina boravka data u ponudi je predlog i može se modifikovati prema Vašim željama i potrebama. Budite kreatori svog odmora!
1. dan
BEOGRAD - FRANKFURT - PUNTA CANA

Dolazak putnika na aerodrom “Nikola Tesla”, najkasnije dva sata pre poletanja aviona. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanje aviona za Frankfurt u 06h35 časova (let LH1411, avio prevoznik Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Frankfurt 08h40. Poletanje iz Frankfurta u 11h35 (let DE2228 – prevoznik Condor). Planirano vreme sletanja u Punta Canu u 16h55 po lokalnom vremenu. Individulni transfer do hotela. Smeštaj u hotel. Noćenje

2. dan
PUNTA CANA

Boravak u izabranom hotelu na bazi izabranih usluga. Slobodno vreme za odmor na rajskim plažama.

8. dan
PUNTA CANA - FRANKFURT

Napuštanje sobe do 10h. Slobodan dan do dogovorenog vremena za transfer na aerodrom. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Planirano vreme poletanja za Frankfurt je oko 18h20 časova (let DE2229, aviokompanija Condor). Planirano vreme dolaska u Frankfurt oko 09h45 časova.

9. dan
FRANKFURT - BEOGRAD

Nastavak putovanja. Planirano vreme poletanja aviona za Beograd je oko 11h20 časova (let LH1406, aviokompanija Lufthansa). Planirano vreme dolaska u Beograd je oko 13h10 časova.

Avionski prevoz
LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • Ovo all-inclusive odmaralište deo je ekskluzivnog kompleksa koji se sastoji od 2 hotela. Smešteno je na plaži Bavaro u regiji Punta Kana, u Dominikanskoj Republici. Objekat nudi privatnu plažu dužine 2 km i koralni greben.
  • Sve smeštajne jedinice u odmaralištu Barcelo Bavaro Palace All Inclusive imaju baznu stanicu za iPod i flat-screen TV. Na raspolaganju su hidromasažna kada, mini-bar i balkon.
  • Gosti objekta Barcelo Bavaro Palace All Inclusive mogu da posete kazino koji radi non-stop, teren za golf sa 18 rupa ili svetski poznat spa centar. Gostima je na raspolaganju voz za prevoz oko objekta. Hotel Barceló Bávaro Palace dobio je sertifikat Zeleni globus za rad na održivom turizmu tokom 2 godine.
  • All-inclusive ponuda u objektu Bavaro Palace obuhvata doručak, ručak i večeru u jednom od 12 restorana u okviru kompleksa. Gastronomska ponuda obuhvata japansku, italijansku, francusku i meksičku kuhinju.
  • Međunarodni aerodrom Punta Kana se nalazi na 20 km od objekta Barcelo Bavaro Palace All Inclusive. Odmaralište je udaljeno 200 km od grada Santo Domingo, koji je uvršten na listu svetske baštine Uneska.
  • Avio prevoz na relaciji Beograd- Punta Cana – Beograd avio kompanijom Lufthansa I Condor (presedanje u Frankfurtu) –  važi do popunjenosti promotivnih sedišta ekonomske klase; ukoliko nema raspoloživih sedišta, na pomenutoj klasi, moguće je putovanje uz doplatu za narednu slobodnu klasu, sa dozvoljenih maksimalnih 20 kg prtljaga (1 kofer) i 7kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. (Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja;
  • Smeštaj u dvokrevetnim sobama smeštajnog tipa prema tabeli
  • Individualni transferi prema programu;
  • Troškovi organizacije putovanja;
  • U cenu aranžmana je uključen PDV (porez na dodatu vrednost), a ne iskazuje se prema Članu 35. Zakona o PDV-u (stav 7);
  • Aerodromske takse  (ukupno oko 267,63 eur po osobi – podložne su promeni do dana polaska na putovanje)
  • Boravišne takes u hotelu.
  • Obavezno međunarodno putno zdravstveno osiguranje (za državljane Republike Srbije). PUTNICIMA SE PREPORUČUJE ZAKLJUČENJE POLISE PUTNOG ZDRAVSTVENOG OSIGURANJE SA DODATNIM POKRIĆEM ZA COVID 19.
  •  Troškovi fakultativnih izleta i poseta, individualnih razgledanja i obilazaka.
  • Turistička propusnica. Plaća se na aerodromu nakon sletanja. Cena je 10 USD po osobi.
  • Nepomenute usluge.
  • Predlog putovanja je pravljen prema trenutnoj raspoloživosti mesta na letovima. U trenutku rezervacije može doći do modifikacije cene u skladu sa trenutnom raspoloživošću klasa na letu i mestima u hotelu. U zavisnosti od raspoloživosti moguće je realizovati aranžman uz doplatu za narednu slobodnu klasu.
  • Rezervacija jednokrevetne i trokrevetne sobe se vrši isključivo na upit.
  • U slučaju da putnik nije u mogućnosti da započne putovanje zbog bolesti izazvane virusom Covid-19, važe posebni uslovi promene datuma rezervacije, koji se razlikuju u zavisnosti od izabranog hotela.
SMEŠTAJ, HOTELSKE USLUGE I PRAVILA - NAPOMENE:
  • Cena aranžmana za decu od 2 do 12 godina, treću odraslu osobu i jednokrevetnu sobu se dobija na upit.
  • Smeštaj dece do 12 godina je u zajedničkom ležaju sa dve odrasle osobe.
  • Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
  • Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog ležaja. Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
  • Veranda je natkrivena ili otkrivena terasa bez ograde u prizemlju smeštajne jedinice.
  • Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici, gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 14h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 14h00 i poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
  • Voda iz slavina nije za piće, preporuka je konzumacija flaširane vode (doplata).
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih okolnosti, renoviranja i slično.
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
  • U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
  • Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela, vrši se povraćaj depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
NAPOMENE:
  • Program je individualan. Rezervacija aranžmana se vrši na upit.
  • Za realizaciju aranžmana je potrebno minimum 2 putnika.
  • Rok za rezervaciju aranžmana je minimum 15 dana pre polaska na putovanje.
  • Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 3 radna dana (subota i nedelja nisu uračunati) od momenta rezervacije i uplate akontacije.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena smeštajnog objekta, smatra se se otkazom putovanja od strane putnika i podleže troškovima otkaza, prema posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa
  • Krajnji rok za obaveštavanje putnika, za slučaj otkazivanja aranžmana od strane agencije Travelland d.o.o. je 5 dana pre početka putovanja.
  • Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju ODMAH se obratiti predstavniku aviokompanije (šalter Lost & Found), kako bi se dobila odgovarajuću potvrda (Damage, odnosno Property Irregularity Report).
  • Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi ODMAH se obratiti lokalnoj agenciji, organizatoru fakultativnih izleta i poseta.
  • Opisi plaža su generalni - ne podrazumevaju deo ulaska u vodu i morsko dno (može biti peščano, koralni greben, stenovito, šljunkovito i sl).
  • Za maloletna lica koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja.
  • Turistička propusnica se kupuje na aerodromu nakon sletanja. Potreban je pasoš koji važi minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja i popunjen online formular. Plaćanje se vrši na šalteru imigracionog.
  • Putnici su u obavezi da popune elektronski formular pri dolasku i u povratku https://eticket.migracion.gob.do
  • Putnici sami odgovaraju za ispravnost svojih dokumenata. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju neispravne putne dokumentacije.
  • Putnici koji nisu državljani Republike Srbije, su dužni da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • Putno osiguranje nije obavezno ali je preporučljivo.
  • Poželjno je poneti i osnove putne apoteke (aktivni ugalj, probiotik, lek protiv bolova, flaster... ) kao i repellent za komarce, kremu za zaštitu od sunca
POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
Barcelo Bavaro Palace










    Izdvajamo iz ponude