KIPAR Nova godina 2025.

Cena €
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 4
Usluga: ND
Polasci:
  • KIPAR Nova godina 2025. – Hotel FLAMINGO BEACH 3* – Larnaka
  • Kipar mnogi zovu i Afroditino ostrvo, jer se prema predanju ovde iz morske pene rodila grčka boginja ljubavi.
  • Kroz istoriju koja je stara oko 10.000 godina, naseljavali i osvajali su ga Grci, Rimljani, Asirci, Persijanci, Egipćani, Vizantijci i Krstaši, što je razlog zašto se ovde preplicu mitologija i drevna istorija.
  • Kipar ima jako razvijen turizam zahvaljujući bogatoj istoriji, lepo uređenim letovalištima – na čijim ulicama se mogu videti mnogi luksuzni automobili, ljubaznim i odmerenim ljudima, kvalitetnim, dobro opremljenim hotelima.
  • Toploj mediteranskoj klimi, prelepim plažama, zanimljivim dešavanjima kako na plažama tako i u noćnim klubovima, kvalitetnom vinu.
  • Izuzetno dobar šoping gde su zastupljeni najpoznatiji svetski dizajneri po pristupačnijim cenama nego u drugim metropolama.

Bitne napomene:

  • Za korišćenje električnih aparata potreban adapter Tip G koji se može kupiti u lokalnim radnjama ili pozajmiti na recepciji hotela.
  • Na Kipru se vozi po pravilu leve strane (englesko pravilo).

Naš predlog izleta 

  • Afroditina plaža – Pafos,
  • Nikozija i Larnaka
  • Planina Trodos – Kikos manastir

Zašto Kipar?

  • najsunčanije ostrvo u Evropi sa oko 340 sunčanih dana godišnje,
  • ima 61 peščanu plažu sa kristalno čistom vodom odlikovanu plavom zastavom
  • treba posetiti ruševine antičkog grada Kitijuma iz 13. veka,
  • ne treba propustiti Afroditin hram i Adonisovo kupatilo,
  • jer je iako slična grčkoj, koparska kuhinja posebna i specifična na svoj način.
1. dan
BEOGRAD - KIPAR

Turistički aranžman započinje 2h pre prvog ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona. Svu potrebnu dokumentaciju putnik dobija u agenciji ili na dostavljenu e-mail adresu. Putnik samostalno pristupa šalteru za predaju prtljaga, carini kao i šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let.

Po sletanju na krajnju destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do objekata gde gosti borave po ranije utvrđenom rasporedu. Smeštaj u sobe (sobe su rezervisane od 16h, a može biti i ranije, u slučaju raspoloživosti). Noćenje. Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Na pojedinim destinacijama, moguće je da se prtljag preveze drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija.

2-4. dan
KIPAR

Slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Postoji mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Noćenje uz uslugu navedenu u cenovniku.

5. dan
KIPAR - BEOGRAD

Napuštanje soba najkasnije do 09h ( ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona ili kasnije u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda

Avionski prevoz
PAKET ARANZMAN

( avio karta + transfer + aer. takse + 4 nocenja, na bazi izabrane usluge )

Hotel Tip sobe Usluga u pripremi
Broj nocenja 4
 

Flamingo 3*
LARNACA

1/1 soba Nocenje dorucak na upit
1/2 standard
1. dete (0-2) U pratnji dve odrasle osobe placa 30€
1. dete (2-12)
Treca odrasla osoba
First minute cenovnik vazi za rezervacije
Vremena letova.
Iz Beograda broj leta JU880 poletanje 11:20 sletanje u Larnaku 13:45
Iz Larnake broj leta JU883 poletanje 17:30 sletanje u Beograd 19:10
Očekivano trajanje leta oko 2 sata i 20 minuta.
MOGUCE DOPLATE
  • Doplata za polupansion odrasli 12€ po osobi/dan, deca 6€/dan.
  • Doplata za pun pansion 23€ po osobi/dan, deca 12€/dan.
Informacije za vremena leta i za prtljag
  • U cenu avio karte je uračunata predaja 1 komada prtljaga težine do 23kg,
  • 1 komad ručnog prtljaga dimenzija 40x20x55 cm do 8 kg a koji odgovara standardu AIR SERBIA i 1 dečija kolica ako putuje dete. Svaki dodatni kilogram prtljaga se naplaćuje prilikom predaje prtljaga po važećoj tarifi prevoznika u momentu putovanja (informativno 6€/kg ali to je podložno promeni).
  • Na nekim od datuma polaska/povratka postoji mogućnost više letova u sistemu aviokompanije Air Serbia istog dana, iz tog razloga vremena poletanja aviona u odlasku iz Beograda i povratka iz Larnake su podložna promenama i biće definitivno potvrđena prilikom pravljenja rezervacije.
LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • Hotel Flamingo Beach je smešten preko puta čuvene plaže Makenzi, označene Plavom zastavicom i na svega 10 minuta vožnje od Međunarodnog aerodroma Larnaka. U ponudi ima krovni bazen s kog se pruža panoramski pogled na Sredozemno more.
  • Prostrane i klimatizovane sobe uključuju 13-časovnu poslugu u sobi i sopstveno kupatilo. Iz svih soba hotela Flamingo pruža se bočni pogled na more. Poseduju TV sa satelitskim kanalima.
  • U hotelu Flamingo Beach služi se engleski doručak na bazi švedskog stola. U restoranu i baru služe se pića, lagani obroci i grickalice. U hotelu se jednom nedeljno, pored raznovrsnih internacionalnih programa, organizuju događaji koji uključuju nastupe lokalnih folklornih grupa i večere na bazi švedskog stola.
  • U hotelu Flamingo Beach na raspolaganju su vam TV salon, igraonica i krovni salon Vanilla. U sklopu objekta nalaze se fitnes centar i spa i kozmetički centar Flamingo.
  • Restorani su udaljeni 5 minuta hoda od hotela. Slano jezero u Larnaki udaljeno je 600 metara, a centar Larnake 2 km.
  • Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd
  • Transferi aerodrom – hotel – aerodrom.
  • Smeštaj u izabranom objektu na bazi ugovorene usluge po tabeli iz cenovnika
  • Aerodromske takse u ukupnom iznosu od 63€ za odrasle i decu preko 2 godine.
  • Iznos taksi je podložan promeni.
  • YQ taksa – doplata za gorivo(plaćaju svi stariji od 2god) u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos takse je podložan promeni, u slučaju povećanja takse putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja.
  • Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela).
  • Međunarodno putno osiguranje. Posedovanje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog.
  • ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA.
  • Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 30€ troškove avio prevoza.
  • Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika
  • Wi-Fi besplatno. Sef 1.5-3€/dan, klima 3-5€/dan, doplate na licu mesta.
  • Doplata za polupansion odrasli 12€ po osobi/dan, deca 6€/dan.
  • Doplata za pun pansion 23€ po osobi/dan, deca 12€/dan.
  • NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM “Kipar Nova godina 2025”
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fen za kosu,pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.U slučaju posebnih usluga koja se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune napalate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja  rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl).Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 9h.Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
  • Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela,regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i slično).
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
  • Ne postoji minimalan broj putnika potrebnih za realizaciju progama obzirom da se isti realizuje na redovnoj liniji nacionalnog avio prevoznika
  • Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.

Organizator putovanja: MH, Licenca br. OTP 56/2021, kategorije A
Ovlasceni posrednik u prodaji Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
KIPAR Nova godina 2025.










    Izdvajamo iz ponude