KIPAR Nova godina 2024.

Cena nije aktuelna ponuda
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 4
Usluga: ND
Polasci:
  • KIPAR Nova godina 2024. – Hotel GRECIAN BAY 5* – Aja Napa
  • Lokacija:
    Hotel je udaljen 45km od aerodroma Larnaka, 1km od centra Aja Nape.
  • Plaža
  • Hotel se nalazi na uzvišenju, iznad sopstvene peščane plaže. Prilaz stepenicama.
  • Sobe:
  • Hotel raspolaže sa 270 soba, raspoređenih u dve hotelske zgrade. Svaka soba ima kupatilo, klimu, terasu, TV sa satelitskim programom, telefon, radio, mini bar, sef, fen za kosu, pristup bežičnom internetu.
  • Hotelski sadržaj:
  • Hotel ima 3 restorana, kafeteriju, 2 bara, spoljašnji i dečiji bazen, unutrašnji bazen, fitnes centar, đakuzi, saunu, masažu, parno kupatilo, salon lepote, 3 teniska terena, skvoš teren, stoni tenis, sale za konferencije, servis za pranje veša, menjačnicu, suvenirnice, prodavnice. Mogućnost bavljenja mnogobrojnim sportovima na vodi.
  • Način služenja obroka:
  • Ishrana je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.
  • Kontakt:
  • www.grecianbay.com
  • Napomena:
  • Hotel na uzvišenju, iznad sopstvene peščane plaže, sa prelepim pogledom na Sredozemno more. Okružen prostranim mediteranskim vrtom.
1. dan
BEOGRAD - KIPAR

Sastanak grupe na aerodromu “Nikola Tesla” dva sata pre poletanja, tj. u 11:20h Direktan let redovnom linijom kompanije Air Serbia JU882 u 13:20h. Po sletanju u Larnaku (predviđeno vreme sletanja u 16:45h , 29.12.2022.), putnike čeka lokalni vodič. Transfer do izabranog hotela u Aja Napi (cca 1 sat). Smeštanje u sobe odmah po dolasku. Doručak. Odmor i slobodan ostatak dana za individualne aktivnosti. Večera u hotelu za goste koji imaju uplaćen polupansion. Noćenje.

2-4. dan
KIPAR

Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti. Večera za goste koji imaju uplaćen polupansion.

5. dan
KIPAR - BEOGRAD

Transfer do aerodroma oko 07:00h. Direktan let kompanijom Air Serbia JU881 u 10:45h. Predviđeno vreme sletanja u 12:25h. Kraj programa.

Avionski prevoz
PAKET ARANZMAN

( avio karta + transfer + aer. takse + 4 nocenja, na bazi izabrane usluge )

Hotel Tip sobe Usluga u pripremi
Broj nocenja 4
 

Grecian Bay 5*
AYA NAPA

dodatni krevet Nocenje dorucak
1/2 standard
1. dete (0-2) U pratnji dve odrasle osobe besplatno
1. dete (2-12)
1/2 standard
delimični pogled
more
Nocenje dorucak
dodatni krevet
1. dete (0-2) U pratnji dve odrasle osobe besplatno
1. dete (2-12)
1/2 standard
pogled more
Nocenje dorucak
dodatni krevet
1. dete (0-2) U pratnji dve odrasle osobe besplatno
1. dete (2-12)
OVA PONUDA NIJE AKTUELNA 
OBAVEZNA DOPLATA
  • NOVOGODIŠNJA VEČERA
  • DETE
  • ODRASLA OSOBA
LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • Hotel GRECIAN BAY 5* – Aja Napa
  • Lokacija:
    Hotel je udaljen 45km od aerodroma Larnaka, 1km od centra Aja Nape.
  • Plaža
  • Hotel se nalazi na uzvišenju, iznad sopstvene peščane plaže. Prilaz stepenicama.
  • Sobe:
  • Hotel raspolaže sa 270 soba, raspoređenih u dve hotelske zgrade. Svaka soba ima kupatilo, klimu, terasu, TV sa satelitskim programom, telefon, radio, mini bar, sef, fen za kosu, pristup bežičnom internetu.
  • Hotelski sadržaj:
  • Hotel ima 3 restorana, kafeteriju, 2 bara, spoljašnji i dečiji bazen, unutrašnji bazen, fitnes centar, đakuzi, saunu, masažu, parno kupatilo, salon lepote, 3 teniska terena, skvoš teren, stoni tenis, sale za konferencije, servis za pranje veša, menjačnicu, suvenirnice, prodavnice. Mogućnost bavljenja mnogobrojnim sportovima na vodi.
  • Način služenja obroka:
  • Ishrana je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.
  • Kontakt:
  • www.grecianbay.com
  • Napomena:
  • Hotel na uzvišenju, iznad sopstvene peščane plaže, sa prelepim pogledom na Sredozemno more. Okružen prostranim mediteranskim vrtom.
  • Povratni avio prevoz na relaciji Beograd-Larnaka-Beograd (direktan let redovnom linijom kompanije Air Serbia) sa uključenim prtljagom – 23 kg + ručni prtljag 8 kg po utvrđenim dimenzijama koje propisuje avio kompanija (40x20x55 cm)
  • Aerodromske takse – na dan objavljivanja programa iznose 48 eur – plaćanje u agenciji u dinarskoj protivvrednosti (cena je podložna promeni
  • Smeštaj u hotelu po izboru – 4 noćenja na bazi izabrane usluge u izabranom tipu sobe
  • Transfere aerodrom – izabrani hotel – aerodrome
  • Usluge lokalnog vodiča na srpskom koji dočekuje grupu na Kipru
  • Troškove organizacije
  • Fakultativne izlete
  • Pratioca grupe iz Beograda
  • Putno zdravstveno osiguranje, samo za DRŽAVLJANE REPUBLIKE SRBIJE ILI ZA STRANE DRŽAVLJANE SA TRAJNIM PREBIVALIŠTEM U SRIBIJI – plaćanje u agenciji
  •  Individualne troškove putnika
  • NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM “Kipar Nova godina 2024”
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fen za kosu,pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.U slučaju posebnih usluga koja se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune napalate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja  rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl).Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 9h.Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
  • Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela,regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i slično).
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
  • Ne postoji minimalan broj putnika potrebnih za realizaciju progama obzirom da se isti realizuje na redovnoj liniji nacionalnog avio prevoznika
  • Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.

Organizator putovanja: PT, Licenca br. OTP 130/2021, kategorije A
Ovlasceni posrednik u prodaji Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
KIPAR Nova godina 2024.










    Izdvajamo iz ponude