Pariz
- PARIZ Avio Aranžmani
- Pariz – Poznat kao “grad svetlosti”, jedan je od najpoznatijih turističkih centara Evrope, ali i u svetu. Grad ljubavi i romantike, grad umetnika, burnog noćnog života, visoke mode i izuzetne kuhinje nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
- Popnite se na vrh Ajfelove kule ili zvonik katedrale Notre Dame de Paris odakle je provirivao Kvazimodo; prošetajte najpoznatijom avenijom Evrope – Jelisejskim poljima i obližnjim ulicama koje odišu luksuzom i otmenošću; provozajte se brodićem po Seni i mahnite Kipu slobode; ili se pak nasmešite Mona Lisi u muzeju Luvr, nezaobilaznoj atrakciji za milione posetilaca iz celog sveta.
- Versaj, veličanstveni dvorac Luja XIV, čuven po svojoj lepoti I događajima koji su se tu odigrali i njenu Galeriju ogledala nikako ne propustite.
- Pokušajte da se ne izgubite šetajući takozvanim “zelenim tepihom” dvorskog parka, razgledajući sve fontane i skulpture napravljene u slavu i veličanje Lujeve vladavine.
BEOGRAD – PARIZ
Čekiranje putnika na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla” u 04:10 časova. Poletanje za Pariz u 06:40 časova (Let JU310). Sletanje u Pariz na aerodrom “Šarl de Gol” u 09:15 časova. Odlazak na panoramsko razgledanje grada autobusom: Opera, Trg Vandom, Luvr, Trg Konkord, Jelisejska polja, Trijumfalna kapija, Trokadero, Ajfelova kula, Hotel Invalida, ostrvo Site, Katedrala Notr-Dam. Smeštaj u hotelu. Slobodno vreme za individualna razgledanja ili fakultativno krstarenje Senom. Noćenje.
PARIZ
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativna pešačka tura. Noćenje.
PARIZ – VERSAJ – PARIZ (oko 50 km)
Doručak. Slobodno vreme ili fakultativna poseta Versaju. Noćenje.
PARIZ - DIZNILEND ( fakultativno )
Doručak. Slobodno vreme ili individualna poseta Diznilendu. Noćenje.
PARIZ - BEOGRAD
Doručak. Odjavljivanje iz soba oko 11:00 časova. Slobodno vreme ili fakultativni izlet u Luvr. Transfer do aerodroma. Poletanje za Beograd u 20:25 časova (Let JU315). Sletanje u Beograd u 22:45 časova.
PAKET ARANZMAN PO OSOBI
( avio prevoz+aer.takse+transfer+4 nocenja sa doruckom ) |
||
Termin putovanja | Hotel | Cena po osobi |
u pripremi | Novotel Paris La Defense 4* | € |
Jednokrevetna soba – na upit | ||
Dvokrevetne sobe sa pomoćnim ležajem na upit. |
||
VREMENA LETA SU PROMENLJIVA – tacno vreme leta je dostupno u agenciji 24h-48h pre datuma poletanja. |
FAKULTATIVNI IZLETI (podložne su promenama ): |
|
NAPOMENE VEZANE ZA FAKULTATIVNE IZLETE: |
|
- Hoteli iz ove ponude imaju restoran, a svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj je u navedenim hotelima do popune mesta:
- Ibis Paris la Defense Esplenade hotel 3*
www.accorhotels.com/gb/hotel-0771-ibis-paris-la-defense-centre/index.shtml ilisličan - Hotel se nalazi u modernom, poslovnom delu Pariza, u četvrti La Defense. Udaljen je 1.5km od tržnog centra Les 4 Temps, 3.5km od Trijumfalne kapije, 4km od Jelisejskih polja, 3km od Kongresne palate. U blizini hotela nalazi se metro stanica Esplanade de la Defense ( Metro linija br.1, sa kojom se direktno može prevesti do skoro svih najznačajnijih atrakcija Pariza). Hotel raspolaže sa 286 soba, ima restoran, bar, 2 sale za sastanke (doplata za korišćenje).
- Svaka soba ima kupatilo (tuš), klimu, TV sa kablovskim programom, telefon, pristup wifi internetu, fen za kosu. Sobe su male površine (ukupno sa kupatilom oko 10-13m2) i namenjene nepušačima.
- Doručak je kontinentalni i služi se po principu samoposluživanje.
- Novotel Paris La Defense 4*
- Lokacija:
Nalazi se u centru poslovne četvrti La Defense, u blizini kongresnog centra, na 50m od Esplanada stanice metroa. Od Trijumfalne kapije je udaljen 3.5 km. - Hotelski sadržaji:
Gostima su na raspolagnaju recepcija, lift, restoran, lobi bar, fitnes sala, bežični internet, 8 kongresnih sala, dečija igraonica i parking. - Sobe:
Hotel ukupno ima 280 soba. Superior sobe mogu da smeste dvoje odraslih i dvoje dece do 16.godina. Ove sobe imaju kupatilo sa tušem I fenom za kosu, SAT TV, telefon, mini-bar, sef, klima uređaj, bežični internet, apparat za pripremu kafe i čaja. - Usluga:
- Doručak se služi po principu švedskog stola.
- Kontakt:
www.accorhotels.com - Napomena:
Hotel se nalazi u blizini turističkih dešavnja, sa centom grada je povezan prevozom. Od Trijumfalne kapije je udaljen 3.5 km. - Organizator putovanja zadržava pravo zamene ovog hotela sličnim hotelom iste ili više kategorije od navedenog hotela.
- prevoz avionom na relaciji Beograd-Pariz-Beograd,
- transferi autobusom aerodrom-hotel-aerodrom,
- smeštaj u dvokrevetnim sobama u hotelu sa 4*, na bazi 4 noćenja sa doručkom (samoposluživanje),
- panoramsko razgledanje grada,
- usluge vodiča na srpskom jeziku na destinaciji i troškovi organizacije putovanja,
- avio-takse u trenutku pravljenja putovanja 97,33 evra (od toga EUR 12,00-YR ne podleže refundaciji, a takse 4,48-LG EUR, 0,98-RF EUR, EUR 20,40-RS, EUR 0,22-RS, EUR 8,87-FR, EUR 12,70-FR i EUR 4,51-IZ, EUR 3,00-O4, EUR 30,17-QX su refundabilne). Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.
- obavezna gradska taksa, koja se plaća u hotelu u iznosu od 5,00 evra (podložna promeni) po danu i po osobi,
- fakultativni izleti i posete (obavezno prijavljivanje u agenciji za Versaj i Luvr)
- putno zdravstveno osiguranje, sa preporukom da pokriva i lečenje Covida.
- Rezervacija se vrši na upit. Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije. U slučaju da rezervacija ne bude potvrđena putnik će o tome biti obavešten i biće mu ponuđene alternative od strane Organizatora putovanja. Ukoliko ponuđene alternative putniku ne budu odgovarale Organizator putovanja ima pravo da raskine ugovor o putovanju sa putnikom. Putnike je upoznat sa ovom činjenicom i saglasio se sa istom prilikom potpisivanja ugovora o putovanju sa Organizatorom putovanja.
- Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.
- Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3,5 meseca po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
- Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.
- Datum početka i završetka putovanja utvrđen Programom ne podrazumeva celodnevni boravak putnika u smeštajnom objektu, odnosno destinaciji. Vreme polaska ili dolaska putnika i ulaska ili izlaska putnika iz smeštajnog objekta uslovljen je procedurama na graničnim prelazima, stanju na putevima, dozvolama nadležnih vlasti, tehničkim i vremenskim uslovima ili višom silom koje mogu da utiču na vreme polaska aviona i drugog prevoznog sredsta na koje organizator ne može uticati, te zbog toga za takve slučajeve Organizator ne snosi odgovornost. Prvi i poslednji dan iz Programa su predviđeni za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu ili mestu opredeljenja-već samo označava kalendarski dan početka i završetka putovanja, tako da Organizator ne snosi odgovornost zbog večernjeg, noćnog ili ranog jutarnjeg leta, ulaska u sobu u kasnim večernjim časovima, napuštanje hotela u ranim jutarnjim časovima i slično.
- Za avio aranžmane ugovoreno vreme početka putovanja je sastanak putnika na aerodrom, koji je najmanje 2 časa i 30 minuta ranije u odnosu na prvo objavljeno vreme poletanja od strane avio-kompanije. U slučaju pomeranja navedenog vremena poletanja aviona Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, već se primenjuju nacionalni i međunarodni propisi iz oblasti avio-saobraćaja. Po pravilu odlazak – dolazak, poletanje – sletanje aviona kod letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima i ako je npr. obezbeđen ugovoreni početni ili završni obrok u vidu tzv. “hladnog obroka” van ili u smeštajnom objektu, smatra se da je Ugovor u celosti izvršen.
- Organizator može da raskine ugovor o organizovanju putovanja i da pre otpočinjanja putovanja isplati putniku ukupno uplaćena sredstva za turističko putovanje kada je: broj lica prijavljenih za turističko putovanje manji od minimalnog broja predviđenog ugovorom i organizator obavesti putnika o raskidu u roku koji je određen ugovorom, koji ne može biti kraći od: 20 dana pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju duže od šest dana; sedam dana pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koa traju između dva i šest dana;48 sati pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju kraće od dva dana;
- Cena aranžmana za jednokrevetnu sobu se radi na upit.
- Popusti za decu su navedeni u tabeli i primenjuju se isključivo u pratnji dve odrasle osobe u istoj sobi.
- Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu. Deca 0-1,99 godine nemaju zasebno mesto u avionu.
- Vaučeri se dobijaju na aerodromu dva sata pre leta. Po preuzimanju vaučera potrebno je obaviti čekiranje, predaju prtljaga i pasošku kontrolu. Zbog eventualnih gužvi na aerodromu za navedeno je potrebno više vremena pa molimo putnike da na aerodrom dolaze na vreme.
- Vreme leta zavisi od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u jesenjoj i zimskoj sezoni mogu biti otežani. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznik, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane lokalnog partnera Organizatora putovanja u Francuskoj na sledeće načine: lično, putem sms poruke ili putem oglasne table, najčešce jedan dan pre povratka. Broj telefona predstavnika Organizatora putovanja će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja putne dokumentacije, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.
- Organizator putovanja nije odgovoran u slučaju oštećenja, kašnjenja ili gubitka prtljaga. U tom slučaju odmah se obratiti predstavniku avio kompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Property Irregularity Report), nakon toga obavestiti i predstavnika na destinaciji.
- Prilikom transfera do smeštajnih objekata je obavezno nošenje zaštitinih maskih i poštovanja svih epidemioloških mera koje donose nadležni organi Kraljevine Španije. Smeštajni objekti koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog smeštajnog objekta, već na najbližem mogućem mestu. Postoji mogućnost organizovanja individualnog transfera na zahtev uz doplatu.
- U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 12:00 h ili od vremena leta aviona (u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova putnici ne mogu tražiti umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u hotelu). Ukoliko je aranžmanom predviđen organizovani avio-prevoz, kao prvi i poslednji obrok računaju se oni koji budu posluženi u avionu, i smatra se da ti obroci zamenjuju hotelske obroke uobičajene za to doba dana. Takođe se ne može tražiti umanjenje cene ili refundacija za hotelske usluge koje nisu korišcene zbog fakultativnih izleta.
- Svi objekti zadržavaju pravo izmene načina pružanja usluga ili ukidanje pojedinih usluga koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
- Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja. – Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili sofa/fotelja na rasklapanje.
- U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je “dress code” za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće). Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i smeštajnom objektu.
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. U slučaju primedbi i žalbi odmah se obratiti predstavniku Organizatora putovanja.
Organizator putovanja ima licencu OTP BBG 121/2021 izdatu od strane Min. turizma Republike Srbije.
Ovlasceni subagent Globus travel shop