KIPAR Nova godina 2023.

Cena
Avionski prevoz
Polazak: Beograd
Broj noćenja: 3-7
Usluga: NA ND
  • KIPAR Nova godina 2022. – Hotel SUN HALL – Htl App B kat.
  • Kipar mnogi zovu i Afroditino ostrvo, jer se prema predanju ovde iz morske pene rodila grčka boginja ljubavi.
  • Kroz istoriju koja je stara oko 10.000 godina, naseljavali i osvajali su ga Grci, Rimljani, Asirci, Persijanci, Egipćani, Vizantijci i Krstaši, što je razlog zašto se ovde preplicu mitologija i drevna istorija.
  • Kipar ima jako razvijen turizam zahvaljujući bogatoj istoriji, lepo uređenim letovalištima – na čijim ulicama se mogu videti mnogi luksuzni automobili, ljubaznim i odmerenim ljudima, kvalitetnim, dobro opremljenim hotelima.
  • Toploj mediteranskoj klimi, prelepim plažama, zanimljivim dešavanjima kako na plažama tako i u noćnim klubovima, kvalitetnom vinu.
  • Izuzetno dobar šoping gde su zastupljeni najpoznatiji svetski dizajneri po pristupačnijim cenama nego u drugim metropolama.

Bitne napomene:

  • Za korišćenje električnih aparata potreban adapter Tip G koji se može kupiti u lokalnim radnjama ili pozajmiti na recepciji hotela.
  • Na Kipru se vozi po pravilu leve strane (englesko pravilo).

Naš predlog izleta 

  • Afroditina plaža – Pafos,
  • Nikozija i Larnaka
  • Planina Trodos – Kikos manastir

Zašto Kipar?

  • najsunčanije ostrvo u Evropi sa oko 340 sunčanih dana godišnje,
  • ima 61 peščanu plažu sa kristalno čistom vodom odlikovanu plavom zastavom
  • treba posetiti ruševine antičkog grada Kitijuma iz 13. veka,
  • ne treba propustiti Afroditin hram i Adonisovo kupatilo,
  • jer je iako slična grčkoj, koparska kuhinja posebna i specifična na svoj način.
1. dan
Beograd - Larnaka/Kipar

Turistički aranžman započinje 2h pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona dolaskom na aerodrom Nikola Tesla u Beogradu.
Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga, šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzimaju službe Aerodroma i kabinsko osoblje. Direktan let. Dolazak na aerodrom Larnaka. Po sletanju na destinaciju sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela.
Transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće i može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom,kao i kombinacijom više vrsta prevoza,a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguće je prevoz prtljaga organizovati i drugim vozilom. Raspored soba određuje isključivo recepcija. Noćenje

2. dan
do predposlednji dan Kipar

Slobodni dani za individulana razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta. Boravak uz uslugu navedenu u cenovniku

4.-8. dan
Larnaka/Kipar - Beograd:

Napuštanje soba najkasnije do 09:00h (ili drugačije u zavisnosti od poslovne politike smeštajnog objekta), transfer do aerodroma, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan let do Beograda. Dolazak na aerodrom u Beogradu. Završetak usluge

Avionski prevoz
OVA PONUDA NIJE AKTUELNA
SVE AKTUELNE PONUDE  ZA NOVU GODINU KIPAT 2023 – POGLEDAJTE OVDE 
LEGENDA : NA - najam, ND - nocenje sa doruckom, PP - polupansion, PA - punpansion, ALL INCLUSIVE - sve ukljuceno
  • Objekat Sun Hall Beach smešten je na plaži Finikudes u Larnaki.
  • U ponudi ima prostrane smeštajne jedinice za samostalan boravak sa klima-uređajem. Besplatan bežični internet dostupan je u celom objektu, dok se čišćenje obavlja svakog dana.
  • Sve prozračne i svetle smeštajne jedinice sadrže čajnu kuhinju sa frižiderom, pločama za kuvanje i kuvalom. Uređene su u pastelnim bojama i imaju podne pločice i prostor za sedenje sa flat-screen TV-om. Pojedine smeštajne jedinice nude namešten balkon sa pogledom na Sredozemno more.
  • Objekat Sun Hall Beach nalazi se na odličnoj lokaciji, na 50 metara od prodavnica, barova i restorana. Tvrđava u Larnaki udaljena je 600 metara, a Međunarodni aerodrom Larnaka oko 10 minuta vožnje. Osoblje recepcije radi non-stop i može organizovati iznajmljivanje automobila.
  • Povratna avio karta na relaciji Beograd – Larnaka – Beograd, redovna linija AIR SERBIA sa prtljagom
  • Transferi aerodrom – hotel – aerodrom
  • Smeštaj u hotelu na bazi izabrane usluge po tabeli iz cenovnika na bazi 7 noćenja.
  • Aerodromske takse. Iznos taksi je podložan promeni i primenjuje se u momentu izdavanja karte
  • Usluge predstavnika agencije i troškovi organizacije i realizacije putovanja.
  • Boravišna taksa
  • Međunarodno putno osiguranje: obezbeđenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika, te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog
  • Doplata za korišćenje jednokrevetne sobe (doplata je na upit i razlikuje se od hotela do hotela)
  • Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 20€ troškove avio prevoza
  • Popust za decu se odnosi isključivo kada su u pratnji dve odrasle ili punoplative osobe.
  • Deca do 2 godine nemaju svoje sedište u avionu, niti ležaj u hotelu.
  • Krevetac za bebe se uzima na lični zahtev i dodatno doplaćuje, a u nekim hotelima može biti besplatno.
  • Putnik je u obavezi da najavi krevetac prilikom sklapanja ugovora.
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 20€ troškove avio prevoza

NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM “Kipar Nova godina 2022”

  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Organizator svim putnicima savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
  • Svi građani pre ulaska na kipar moraju imati štampanu propusnicu za let koju treba da popune na sajtu www.cyprusflightpass.gov.cy najviše 24h pre poletanja
  • Putnici koji putuju sa PCR testom prilikom povratka u Srbiju takodje moraju imati PCR ne stariji od 72h koji mogu uraditi i na Kipru
  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti lošijeg kvaliteta ili usporena.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fen za kosu,pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da se prilikom prijave za putovanje naznači želja za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.U slučaju posebnih usluga koja se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune napalate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju ne potvrđivanja  rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl).Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 9h.Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka.
  • Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela,regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket-aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku. Transfer se takođe može obaviti jednim ili sa više prevoznih sredstava ukoliko to organizacija zahteva.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i slično).
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija na Kipru koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Opisi hotela, studija i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora i nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo Ugovora o putovanju.
  • Ne postoji minimalan broj putnika potrebnih za realizaciju progama obzirom da se isti realizuje na redovnoj liniji nacionalnog avio prevoznika
  • Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.

Organizator putovanja: MH, Licenca br. OTP 56/2021, kategorije A od 08.07.2021.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima bankarsku broj 105060000000764881 od 08.12.2020 zaključenu sa ugovaračem bankarske garancije putovanja AIK BANKA AD Beograd.
Ugovor o garanciji putovanja i saglasnost za izdavanje bank garancije putovanja je broj 0022/2020 od 07.12.2020 zaključen sa primaocem bankarske garancije putovanja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul.Kondina br. 14 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, na tel: 011/3228 686 ili 011/3228 687 ili prijavom na adresu: YUTA, Beograd, ul.Kondina br. 14 ili na e-mail adresu: garancijaputovanja@yuta.rs

POŠALJITE UPIT

Slanjem ove forme saljete upit za:
KIPAR Nova godina 2023.










    Izdvajamo iz ponude