KLAJDI RESORT
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Sadržaj objekta:
Klajdi Resort je moderan i lepo uređen hotel koji se nalazi na šetalištu uz plažu, u turistočkoj oblasti Golem.
Sadržaj smeštaja:
Sobe kategorije standard, delux i family. Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i wi fi internet. Većina soba ima balkon.
Avionski prevoz
USLUGA:
ND
PP
  • Lokacija: Klajdi Resort je moderan i lepo uređen hotel koji se nalazi na šetalištu uz plažu, u turistočkoj oblasti Golem. Od centra Drača je udaljen oko 15 km, a od aerodroma u Tirani 44 km.
  • Sobe: U ponudi su sobe kategorije standard, delux i family. Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i wi fi internet. Većina soba ima balkon.
  • Hotelski sadržaj: Osim restorana u kom se služe jela lokalne i internacionalne kuhinje, Klajdi Resort u svom sastavu ima i bar, menjačnicu, servis za pranje i peglanje veša i parking. Gostima je dostupna je rent a car usluga na recepciji hotela.
  • Sport i zabava: Gosti hotela Klajdi Resort imaju na raspolaganju hotelsku plažu opremljenu ležaljkama i suncobranima, kao i uređen prostor za sunčanje pored spoljašnjeg bazena. U neposrednoj blizini hotela su brojni barovi i restorani u kojima gosti mogu da se zabave u večernjim časovima. Najmlađim gostima je namenjeno igralište.
  • 1.dan Beograd – Tirana – Drač
  • Dolazak na aerodrom 2,5 sata pre poletanja za Tiranu kompanijom Air Serbia (JU212). Iz Beograda avion poleće u 13:20. Sletanje u Tiranu u 14:35. Transfer do hotela u Draču, smeštaj. Noćenje.
  • 2.– 7./10./11. dan Drač
  • Boravak u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Vreme predviđeno za odmor, izlete ili individualne aktivnosti. Noćenje.
  • 8./11./12. dan Drač – Tirana – Beograd
  • Odjava iz hotela, slobodno vreme do polaska na transfer na aerodrom. Poletanje aviona kompanije Air Serbia (JU213) za Beograd u 15:05. Dolazak u Beograd u 16:05. Kraj programa.
Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
Datum od 01.06 01.07 01.09
Datum do 30.06 31.08 30.09
STANDARD SOBA-NOCENJE DORUCAK
PO SOBI ZA 2.ADL
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99) + 1.CHD (00.00 – 04.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99) + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99) + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 1.ADL
PO SOBI ZA 1.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 1.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99)
PO SOBI ZA 3.ADL
PO SOBI ZA 3.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99)
STANDARD SOBA-POLUPANSION
PO SOBI ZA 2.ADL
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99) + 1.CHD (00.00 – 04.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99) + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 2.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99) + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 1.ADL
PO SOBI ZA 1.ADL + 1.CHD (05.00 – 11.99)
PO SOBI ZA 1.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99)
PO SOBI ZA 3.ADL
PO SOBI ZA 3.ADL + 1.CHD (00.00 – 04.99)
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • avionski prevoz na redovnoj liniji avio kompanije Air Serbia, Beograd-Tirana-Beograd.
  • aerodromske takse u iznosu od 57 eur, podložne promeni
  • transfer aerodrom – hotel – aerodrom
  • rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
  • organizaciju putovanja i usluge lokalnog predstavnika
  • Putno zdravstveno osiguranje ili paket putnog zdravstvenog osiguranja koje uključuje dodatni rizik osiguranja od otkaza aranžmana. Informacije o uslovima aktivacije i o ceni polise osiguranja od otkaza putnici mogu dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da se putnik osigura. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na krajnju ili kroz tranzitne destinacije. Molimo putnike da sa posebnom pažnjom pristupaju ovom usled okolnosti Covid 19.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
  • Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije . Agencija ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

  • U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
  • U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. U programu se nalaze osnovne kategorije soba, viša kategorija je moguća uz doplatu i na upit.
  • Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
  • Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

TRANSFERI:

  • Po dolasku na aerodrom putnike će sačekati vozač transfer kompanije. O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji, putem e-maila ili sms-a. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne najkasnije 1 dan pre povratka, molimo da se obrate agentu čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:

  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

FAKULTATIVNI IZLETI:

  • Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
POŠALJITE UPIT