Hotel GLORIA PALACE & SPA
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel Gloria Palace je jedan od najnovijih i najluksuznijih hotela u turističkoj zoni Golem. Nalazi se na šetalištu, prekoputa uređene, peščane plaže.
Sadržaj smeštaja:
Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, sef, mini bar, klima uređaj, wi fi internet i balkon. Većina soba ima bočni ili direktan pogled na more.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ND
  • Lokacija: Hotel Gloria Palace je jedan od najnovijih i najluksuznijih hotela u turističkoj zoni Golem. Nalazi se na šetalištu, prekoputa uređene, peščane plaže. Od centra Drača je udaljen 15 km, a od aerodroma u Tirani oko 43 km.
  • Svaka soba ima kupatilo, fen, TV, telefon, sef, mini bar, klima uređaj, wi fi internet i balkon. Većina soba ima bočni ili direktan pogled na more.
  • Hotelski sadržaj: Gloria Palace ima glavni restoran u kom se služe jela lokalne i međunarodne kuhinje, a osim toga  a la carte restoran, kao i bar sa raznovrsnom ponudom koktela i osvežavajućih napitaka. Gostima je na raspolaganju wi fi internet na recepciji, usluga pranja veša, parking.
  • Sport i zabava: Hotel Gloria Palace, osim privatne plaže sa ležaljkama i suncobranima, svojim gostima nudi i uređeni proctor za sunčanje pored spoljašnjeg bazena, fitness centar, kao  i spa centar sa sunom i sobama za različite vrste masaža i kozmetičkih tretmana. Najmlađim gostima je namenjen mini klub sa različitim zabavnim sadržajima.
  • 1 dan: Dolazak na destinaciju. Boravak na bazi izabrane usluge i broja noćenja.
    Poslednji dan: Napustanje hotela. Kraj usluge.
  • SOPSTVENI PREVOZ:
    Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vouchera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu itd kod nadležnih organa (AMSS, Mup R Srbije, Konzularno odeljenje R Albanije).

CENOVNIK U PRIPREMI ZA SEZONU 2023.

 

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • smeštaj u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge, po osobi, po noći;
  • agencijske usluge
  • prevoz
  • gradsku taksu koja iznosi 1eur po osobi (i odrasli i deca 2-11,99god) po danu i naplaćuje se u agenciji prilikom rezervacije hotela;
  • fakultativne izlete;
  • međunarodno putno zdravstveno
  • moguć individualan prevoz avionom Beograd-Tirana-Beograd sa organizovanim transferom do letovališta;
  • moguć organizovan prevoz autobusom, planirani polasci su svakog petka iz Srbije;
  • cena povratne karte do Drača: iz Beograda 52eur za odrasle, 42eur za decu; iz Novog Sada 69eur za odrasle, 59eur za decu; iz Niša 42eur za odrasle, 31eur za decu; deca od 0 do 9,99 god imaju svoje sedište u autobusu;
  • cena povratne karte do Ksamila i Sarande: iz Beograda 73eur za odrasle, 63eur za decu; iz Novog Sada 90eur za odrasle, 80eur za decu; iz Niša 63eur za odrasle, 53eur za decu; deca od 0 do 9,99 god imaju svoje sedište u autobusu;
  • raspored sedišta određuje agencija datumom uplate autobuske
  • Minimum na autobuskom prevozu da bi došlo do realizacije puta je 35 putnika, u protivnom organizator zadržava pravo otkaza do 5 radnih dana pred početak aranžmana,
  • Minimalan broj putnika za polazak iz Novog Sada i Beograda je 20 putnika
  • Postoji mogućnost ulazaka i na usputnim stanicama na autoputu koje nisu navedene u tabeli, ali isključivo na mestima predvidjenim za stajanje (parking, pumpa, motel, restoran). Zabranjeno  je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ukrcaja putnika!
  • VAŽNA NAPOMENA:
  • Za prelazak preko Kosova OBAVEZNA je lična karta, dok je za ulazak u Albaniju OBAVEZAN pasoš, tako da je potrebno da putnici kod sebe poseduju oba dokumenta.
  • Za decu za ulazak na Kosovo je potreban izvod iz matične knjige rođenih sa fotografijom zakačenom spajalicom za gornji levi ugao izvoda i overenom pečatom vaše opštine u Srbiji. Ovaj dokument overava se u opštini, a prisustvo deteta je obavezno. Obavezno je da fotografije dece ponesete u opštinu, kako bi tamo bile overene zajedno sa izvodom iz matične knjige rođenih. Tom prilikom plaća se i administrativna taksa (zavisi od opštine, u trenutku objavljivanja ovog programa, taksa je u Nišu iznosila 440,00rsd. Napominjemo da je iznos ove takse promenljiv i ne zavisi od turističke agencije). Ovaj dokument potreban je detetu za ulaz na Kosovo. Za ulaz u Albaniju detetu je potrebna je važeća putna isprava (pasoš).
  • Maloletnoj deci koja samostalno prelaze granicu ili bez pratnje jednog od roditelja/staratelja, potrebna je i overena saglasnost roditelja/staratelja koji ne putuje.
  • Napomena Covid-19:
  • Poštovani klijenti, obaveštavamo Vas da usled Covid-19 pandemije postoji mogućnost da na destinaciji na kojoj putujete važe posebna pravila, a zbog Vaše lične bezbednosti koje je predvidela Vlada države u kojoj se nalazite. Ta pravila mogu se odnositi i na smeštajnu jedinicu u kojoj se nalazite, na njen način opremljenosti kuhinje u studijima i apartmanima, način zamene posteljina, peškira, ponude hrane i pića.
  • Usled situacije sa korona virusom, ovaj objekat preduzima korake kako bi zaštitio zdravlje gostiju i osoblja. Stoga određene usluge i sadržaji možda nisu u potpunosti ili uopšte dostupni.
  • Hvala na razumevanju!
  • SERVISNE INFORMACIJE:
  • Izbor hrane zavisi od kategorije hotela! Ishrana je na bazi švedskog stola uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani.
  • Kategorija hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni.
  • Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u odredjenim periodima u toku dana.
  • Kod hotela niže kategorizacije i apartmana moguća je doplata za klima uredjaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajno oko 5 € po danu.
  • U niskoj sezoni i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.
  • Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno).
  • Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajno oko 3€ po danu. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.
  • Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predvidjena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
  • Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela. Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbedjen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela. Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje.
  • Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.
  • Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja i NAPOMENE (koje su sastavni deo ovog programa). Organizator putovanja je Turistička agencija „PTP“, broj licence OTP 222/2021 kategorije A.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije „PTP“  uskladjeni sa Yuta standardom i Zakonom o turizmu. Osvlasceni subagent Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT