DJERBA PLAZA THALASSO & SPA
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel se nalazi u Midunu na oko 22km udaljenosti od aerodroma Djerba Zarzis.
Sadržaj smeštaja:
Hotel se sastoji od 299 soba. Svaka soba ima kupatilo (kada ili tuš, fen), sat TV, telefon, sef, mini bar,balkon.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija
  • Hotel se nalazi u Midunu na oko 22km udaljenosti od aerodroma Djerba Zarzis.
  • Opšti podaci
  • Djerba Plaza Hotel poseduje 5 restorana, uključujući La Perle u kome se služi tradicionalna tunižanska kuhinja i La Vague, koji se nalazi na plaži.
  • Gosti mogu uživati u tunižanskom čaju u mavarskom kafeu La Doukkana hotela Plaza. Barovi Corail i L’horizon služe izbor koktela i meze.
  • Djerba Plaza ima 2 bazena i nudi direktan prilaz plaži. Ovo odmaralište sa 4 zvezdice ima luksuzni spa centar i terene za skvoš i tenis.
  • Plaža
  • Hotel se nalazi na udaljenosti oko 6minuta hoda do svoje  peščane plaže na kojoj su suncobrani i ležaljke uključeni u cenu za goste hotela. Plaža je duga oko 1600m. Peškiri za bazen i plažu se dobijaju uz depozit.
  • Smeštaj
  • Hotel se sastoji od 299 soba. Svaka soba ima kupatilo (kada ili tuš, fen), sat TV, telefon, sef, mini bar,balkon.
  • Deluxe garden view sobe su veličine oko 29m2 imaju pogled na baštu.
  • Seaside Premier room su veličine oko 29m2 i imaju pogled na more ili na baštu.
  • Hrana i piće
  • Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U konceptu su užine, kolači, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića.
  • Plaća se: a la carte restorani, sokovi od ceđenog voća, uvozna alkoholna i bezalkoholna pića, flaširana pića, shisha i sve ostalo van koncepta.
  • Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).
  • Sport i zabava
  • Hotel u ponudi ima bazen površine 2.300m² , zatvoreni bazen ,  animacije, 6 terena za tenis, fitnes centar.
  • Plaća se: oprema i osvetljenje za terene za tenis, sportovi na vodi.
  • Spa & wellness
  • Spa , wellnes centar.
  • Plaća se: masaža, tretmani nege lica i tela.
  • Napomena
  • Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.
  • Prvi dan BEOGRAD – Tunis – sastanak putnika na aerodromu “”Nikola Tesla”” kod šaltera agencije. Poletanje za Tunis. Sletanje na aerodrom i transfer do hotela. Smeštaj. Noćenje.
  • Drugi do pretposlednjeg dana TUNIS – Boravak u hotelu i korišćenje odabrane usluge iz cenovnika.
  • Poslednji dan Tunis – BEOGRAD – Transfer do aerodroma. Poletanje aviona za Beograd. Sletanje na aerodrom u Beograd.
OVAJ HOTEL NEMA AKUTELNU PONUDU
pogledajte sve hotele koji su aktuelni za SEZONU 2023 OVDE
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • avio prevoz na relaciji Beograd – Tunis – Beograd
  • transfer na relaciji aerodrom – hotel – aerodrome
  • aerodromske takse – 89 eura i iznos je podložan promenama do dana polaska na put, a postoji i mogućnost povećanja cene goriva o čemu bi putnici bili blagovremeno obavešteni.
  • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge AI (sve uključeno) ili HB (polupansion)
  • usluge predstavnika agencije na destinaciji.
  • boravišna taksa 2 tnd za hotele 3* i 3 tnd za hotele 4* i 5* po osobi po danu. Plaćanje je na recepciji hotela (maksimalno se naplaćuje 7 dana taksa).
  • dinarski deo aranžmana – 600 din (odrasla osoba), 300 din (dete do 12 godina)
  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • fakultativni izleti i posete posebne usluge i individualni zahtevi
  •  Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni - klasičan nacin usluživanja, izbor dva do tri jela.
  • Popusti za decu i odrasle osobe na pomocnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
  • Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
  • U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržiš!tu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tunis. Potreban je pasoš koji važi 3 meseca po povratku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Tunisa. Svi su u obavezi da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Srbije, jer im u protivnom pogranične vlasti neće dozvoliti da napuste zemlju. Ovo se posebno odnosi na putnike sa pasošima Crne Gore, Makedonije, BiH i Hrvatske sa kojima se ovaj slučaj često događa.
  • Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika.
  • Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između putnika i nadležnih organa).
  • U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
  • Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
  • Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
  • Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
  • Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe.
  • Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m.
  • Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
  • U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima.
  • Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m.
  • U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
  • Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom.
  • Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. - Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. - Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. - Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine.
  • Po pravilu odlazak - dolazak, poletanje - sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima.