Coral Sea Waterworld
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Sef
Aqua park
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Hotel Coral Sea Waterworld se nalazi na svega par minuta hoda od centra turističke regije Nabq i mnogih sadržaja namenjenim turistima, na dugačkoj i širokoj peščanoj plaži.
Sadržaj smeštaja:
Sobe: klima uređaj, SAT TV, telefon, sef, mini bar, kupatilo, fen.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija: hotel Coral Sea Waterworld se nalazi na svega par minuta hoda od centra turističke regije Nabq i mnogih sadržaja namenjenim turistima, na dugačkoj i širokoj peščanoj plaži. Do dubine se stiže uz pomoć dugačkog pontona. Međunarodni aerodrom udaljen je oko 10 km od hotela.
  • Hotelska ponuda: recepcija, glavni restoran, a la carte restorani, snek bar, lobi bar, bar na plaži, spoljašnji bazeni, bazen za decu, akva park, mogućnosti za odbojku na plaži, teren za fudbal i košarku, teren za tenis, bilijar, mini klub za decu, fitness centar, spa centar, glavni restoran,  sportovi na vodi.
  • Sobe: klima uređaj, SAT TV, telefon, sef, mini bar, kupatilo, fen.
  • Usluga: all inclusive – “sve uključeno” – doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).  
  • 1. dan – BEOGRAD – ŠARM EL ŠEIK – Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Šarm El Šeik (oko 3 i po sata). Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela. Noćenje.
  • 2. do 10./11. dan ŠARM EL ŠEIK – Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
  • 11./12. dan ŠARM EL ŠEIK – BEOGRAD – Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju predstavnika i prema hotelskim pravilima. Transfer do aerodroma. Direktan čarter let za Beograd kompanijom AIR SERBIA.  
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • prevoz avionom na relaciji Beograd – Šarm el Šeik – Beograd (čarter let Air Serbia);
  • 10 ili 11 noćenja u hotelu na bazi odabranih usluga;
  • transferi autobusom od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma;
  • aerodromske takse odrasli i deca 2-12 god. u iznosu od 51,4 evra plaćaju se u agenciji uz aranžman (aerodrom Beograd 21,42 evra; aerodrom Šarm el Šeik 29 evra; DCV taksa 0,98 evra);
  • sve navedene takse podložne su promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje; 
  • usluge predstavnika;
  • PCR test ne sme biti stariji od 48 sati od trenutka uzorkovanja;
  • troškovi pribavljanja egipatske vize 25 USD (za putnike DRŽAVLJANE REPUBLIKE SRBIJE) koju po dolasku na destinaciju plaćaju putnici koji tokom svog boravka planiraju da napuste regiju Šarm el Šeika odlaskom na neki od izleta (za putnike koji ne planiraju da napuštaju regiju Šarm el Šeika i ne planiraju zadržavanje u Egiptu duže od 15 dana viza NIJE POTREBNA);
  • međunarodno zdravstveno putno osiguranje;
  • fakultativni izleti;
  • individualni troškovi putnika;
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje a iznos zavisi od momenta promene ( koliko je dana do polaska ), kao i dali je rani buking gde vaze posebni uslovi. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju:
  • do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 400 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja).
  • od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) - zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja).
  • od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja - zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja).
  • Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
  • Za dobijanje viza za UAE potrebno je prilikom prijave priložiti pasos i sliku u boji na skeniranje ili u visokoj rezoluciji u JPG formatu skeniranu prvu stranu pasoša na kojoj se nalaze podaci putnika, kao i u boji skeniranu sliku dimenzija za pasoš poslati na e-mail office@globusnis.rs.
  • Iznos troškova viziranja se ne vraća u slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja UAE. Postoji mogućnost da imigraciono odeljenje UAE zahteva dodatnu dokumentaciju u zavisnosti od svakog pojedinačnog slučaja.
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 100€ i nemaju mesto u avionu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Hotel Auris First Central je promenio ime u First Central Hotel Appartment, a usluga, lokacija, izgled hotela i tipovi soba su ostali isti kao i pre promene imena.
  • Hoteli u Dubaiju imaju kategorizaciju od 1* do 5*, dok Hotel Apartments imaju kategorizaciju STANDARD (odgovara kategorizaciji hotela 4*) i DELUXE (odgovara kategorizaciji hotela 5*), a First Central Hotel Appartment ima kategorizaciju STANDARD, a po nasoj proceni odgovara hotelu kategorije 4*Lux;
  • Većina hotela ne prima dvoje odraslih i dvoje dece u jednu sobu, te se u tom slucaju vrši upit kod hotela
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Check in u hotelima je posle 14 h, a check out najkasnije do 12 h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu van navedenog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti "lanč paketom"
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu koja je izrazena u tabeli
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
  • Cena aranzmana radjena je na bazi najjeftinije raspolozive tarife u momentu rezervacije obzirom da je u pitanju redovna linija cena aranzmana je promenljiva, obroci kao i pice u avionu nisu ukljuceni u cenu avio karte..
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.

Organizator putovanja WA d.o.o. / Licenca: OTP 117/2021 kategorija A od 13.10.2021. Ovlasceni subagent Globus travel shop

POŠALJITE UPIT