Amphoras Blue (ex. Shores Aloha)
Nazad
Podeli:
Slike su informativnog karaktera
Osnovne informacije
Sadržaj objekta:
Amphoras Blu (ex. Shores Aloha) se nalazi na sopstvenoj plaži koja je peščano-šljunkovita sa izdvojenim kamenitim delovima. Hotel je udaljen 9 km od Naama Bay turističkog centra i 20 km od aerodroma.
Sadržaj smeštaja:
Smeštaj: klima uređaj, SAT TV, mini-bar, sef, kupatilo, fen za kosu, balkon ili terasa.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
- Lokacija: hotel Amphoras Blu (ex. Shores Aloha) se nalazi na sopstvenoj plaži koja je peščano-šljunkovita sa izdvojenim kamenitim delovima. Hotel je udaljen 9 km od Naama Bay turističkog centra i 20 km od aerodroma.
- Hotelska ponuda: recepcija, restoran, lobi bar, bar pored bazena, bazen za odrasle i za decu, dečiji klub, Wi-Fi internet, teretana, spa centar, bilijar, pikado, stoni tenis, odbojka, sportovi na vodi.
- Smeštaj: klima uređaj, SAT TV, mini-bar, sef, kupatilo, fen za kosu, balkon ili terasa.
- Ishrana: all Inclusive – “sve uključeno”- doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića po hotelskim pravilima (samoposluživanje, izbor više jela).
- 1. dan – BEOGRAD – ŠARM EL ŠEIK – Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Šarm El Šeik (oko 3 i po sata). Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela. Noćenje.
- 2. do 10./11. dan ŠARM EL ŠEIK – Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
- 11./12. dan ŠARM EL ŠEIK – BEOGRAD – Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju predstavnika i prema hotelskim pravilima. Transfer do aerodroma. Direktan čarter let za Beograd kompanijom AIR SERBIA.
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- prevoz avionom na relaciji Beograd – Šarm el Šeik – Beograd (čarter let Air Serbia);
- 10 ili 11 noćenja u hotelu na bazi odabranih usluga;
- transferi autobusom od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma;
- aerodromske takse odrasli i deca 2-12 god. u iznosu od 51,4 evra plaćaju se u agenciji uz aranžman (aerodrom Beograd 21,42 evra; aerodrom Šarm el Šeik 29 evra; DCV taksa 0,98 evra);
- sve navedene takse podložne su promenama i uplaćuju se u poslovnicama agencije u dinarskoj protivvrednosti pre polaska na putovanje;
- usluge predstavnika;
- PCR test ne sme biti stariji od 48 sati od trenutka uzorkovanja;
- troškovi pribavljanja egipatske vize 25 USD (za putnike DRŽAVLJANE REPUBLIKE SRBIJE) koju po dolasku na destinaciju plaćaju putnici koji tokom svog boravka planiraju da napuste regiju Šarm el Šeika odlaskom na neki od izleta (za putnike koji ne planiraju da napuštaju regiju Šarm el Šeika i ne planiraju zadržavanje u Egiptu duže od 15 dana viza NIJE POTREBNA);
- međunarodno zdravstveno putno osiguranje;
- fakultativni izleti;
- Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
- Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
- Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
- Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
- Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje a iznos zavisi od momenta promene ( koliko je dana do polaska ), kao i dali je rani buking gde vaze posebni uslovi. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
- Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
- Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
- Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
- Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
- Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
- U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
- U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
- Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
- Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
- Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
- Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop