GRINT
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel Grint nalazi se u Draču, a u svom sastavu ima restoran i privatnu plažu,
Sadržaj smeštaja:
U sastav soba ulaze i frižider, trpezarija, sopstveno kupatilo sa kadom ili tušem.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ND
PP
  • Hotel Grint nalazi se u Draču, a u svom sastavu ima restoran i privatnu plažu, a u zajedničkim prostorijama gosti mogu da koriste besplatnu WiFi konekciju.
  • Hotel gostima pruža pogled na more, a sve sobe su klimatizovane i opremljene modernim televizorima tankih ekrana i terasom.
  • U sastav soba ulaze i frižider, trpezarija, sopstveno kupatilo sa kadom ili tušem. Boravak gostiju propraćen je vrtom i terasom, kao i besplatnim parkingom, kao i zajedničkim salonom i ostgavom za prtljag. Luka u Draču udaljena je 10 km od hotela, dok je aerodrome u Tirani udaljen 43 km.
  • 1.dan Novi Sad – Beograd – Niš
  • Okupljanje putnika na parkingu pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Noćna vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi.
  • 2.-8. dan Drač – Saranda – Ksamil
  • Dolazak jutarnjim časovima u Drač. Nastavak putovanja do Sarande i Ksamila. Dolazak u Sarandu i Ksamil u ranim popodnevnim časovima. Smeštaj i boravak u hotelu na bazi 7 noćenja i odabrane usluge.
  • 9.dan Ksamil – Saranda – Drač – Niš
  • Napuštanje hotela. Polazak iz Sarande i Ksamila u jutarnjim časovima. Polazak iz Drača u popodnevnim časovima. Vožnja sa kraćim usputnim pauzama po potrebi i radi obavljanja graničnih formalnosti.
  • 10.dan Niš – ostala mesta
  • Dolazak na mesto polaska.

CENOVNIK U PRIPREMI ZA SEZONU 2023.

 

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Smeštaj na bazi 7 noćenja sa odabranom uslugom u izabranom hotelu
  • Usluge predstavnika agencije ili inopartner
  •  Agencijske usluge
  • Autobuski prevoz
  • Fakultativne izlete
  • Individualne troškove
  • Međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na krajnju ili kroz tranzitne destinacije. Molimo putnike da sa posebnom pažnjom pristupaju ovom usled okolnosti Covid 19.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
  • Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije . Agencija ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:

  • U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
  • U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. U programu se nalaze osnovne kategorije soba, viša kategorija je moguća uz doplatu i na upit.
  • Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
  • Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

TRANSFERI:

  • Po dolasku na aerodrom putnike će sačekati vozač transfer kompanije. O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji, putem e-maila ili sms-a. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne najkasnije 1 dan pre povratka, molimo da se obrate agentu čiji je kontakt telefon naveden na vaučeru.

CENE ZA DECU:

  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

FAKULTATIVNI IZLETI:

  • Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
POŠALJITE UPIT