FIESTA M
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Pristup invalidima
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel Fiesta M se nalazi na samoj plazi, u severnom delu letovališta Sunčev Breg od čijeg je centra udaljen cca. 2 km.
Sadržaj smeštaja:
Hotel ima 9 spratova i ukupno 128 smeštajnih jedinica: standardne sobe , studia i 1 sobu za osobe sa posebnim potrebama.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Hotel Fiesta M se nalazi u severnom delu letovališta Sunčev Breg od čijeg je centra udaljen cca. 2 km.
  • Smeštaj: Hotel ima 9 spratova i ukupno 128 smeštajnih jedinica: standardne sobe (max 2+1; 3+0 osoba, pogled na park ili more, 2 standardna ili francuski ležaj i pomočni ležaj – fotelja na rasklapanje), studio (max 3+1 ;4+0 osobe, 2 standardna ili francuski ležaj i pomoćni ležaj – sofa ili fotelja na rasklapanje) i 1 soba za osobe sa posebnim potrebama. Sve sobe imaju: kupatilo sa kadom ili tuš kabinom, fen, centralnu klimu, kablovsku TV, mini bar (uz doplatu), sef (uz doplatu), telefon, balkon ili terasu,.
  • Usluga: All Inclusive na bazi otvorenog bufea – samoposluživanje, izbor više jela (švedski sto) za doručak, ručak, večeru; kafa, čaj, perece, slatkiši, voće u terminu 15-17.30h, sladoled tokom ručka, užine i večere, kafu i određena domaća bezalkoholna i alkoholna  pića tokom obroka i određena domaća alkoholna i bezalkoholna pića od 10-22h.
  • Sadržaj:Recepcija, glavni restoran, 2 lifta, lobi bar, bar pored bazena, menjačnica, bežični internet u javnim prostorijama. Posebno se plaća prema pravilima hotela: parking sa ograničenim brojem mesta za parkiranje, sef na recepciji, internet kutak, usluga lekara, usluga pranja vesa, usluga peglanja, sobna usluga, frizer.
  • Deca:Deo za decu na bazenu, dečija stolica u restoranu, krevetac (na zahtev, uz doplatu 5€ po danu na licu mesta u hotelu).
  • Plaža: Hotel se nalazi na plaži. Ležaljke i suncobrani se naplaćuju.
  • Sport i zabava: Otvoreni bazen, ležaljke i suncobrani pored bazena, stoni tenis, šah, kockice, karte. Posebno se plaća prema pravilima hotela: bilijar, masaža.
  • Ljubimci: Nisu dozvoljeni.
Na početku i na kraju sezone hoteli koji nemaju dovoljno gostiju zadržavaju pravo da otvoreni bufe-samoposluživanje, izbor više jela za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera meni posluženje za stolom. Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveze da umanje cenu boravka u hotelu.
  • 1.dan Idividualni prevoz od mesta polaska do destinacije. Dolazak u popodnevnim časovima, smeštaj i boravak u odabranom objektu na bazi odabrane usluge u hotelu. Broj noćenja prema ugovoru o putovanju.
  • Poslednji dan Korišćenje preostalih usluga. Napuštanje objekta u jutarnjim časovima. Individualni prevoz do mesta polaska.

OVA PONUDA NIJE AKTUELNA

ZA SVE AKTUELNE PONUDE KLIKNITE OVDE

 

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • smestaj u objektu, na bazi izabrane usluge i broja nocenja
  • tehničko vođstvo i organizaciju puta
  • autobuski prevoz
  • boravišnu taksu, 5€ po osobi (plaća se u agenciji),
  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Prvo dete od 2 do 11.99 godina uz dve punoplative osobe – besplatno (fiksna doplata 1.200 rsd)
  • Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
  • U slučaju promena na monetarnom tržištu , organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 3 dana pre početka putovanja.
  • Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije…
  • Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa. U slučaju nedovoljnog broja putnika, organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate.
  • Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Izvršilac usluga na odredištu je inopartner.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na graničnim prelazima, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekih od lokaliteta predviđenih za obilazak...).
  • Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije do navršene 16. godine života, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Maloletno lice ne mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički ne vrše roditeljsko pravo, već to pravo vrši jedan od roditelja samostalno. U tom slučaju mora posedovati overenu saglasnost (samo) onog roditelja koji samostalno vrši roditeljsko pravo.
  • Državljani R. Srbije u Bugarsku, kao članicu EU, mogu ući sa putnom ispravom, koja je izdata u poslednjih deset godina i koja mora da važi najmanje tri meseca nakon planiranog datuma za napuštanje zemlje.
  • Nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana u periodu od šest meseci. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije koje je izdao MUP R. Srbije - Koordinaciona uprava, kao ni nosioce putnog lista u tranzitu.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
POŠALJITE UPIT