HOTEL KARLOVO
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Parking
Klima uređaj
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel Karlovo se nalazi u Sunčevom Bregu na 200m od plaže.
Sadržaj smeštaja:
Sobe sadrze: sofa na razvlačenje, klima, terasa, TV, telefon, WiFi (uz doplatu), mini bar, tuš, fen.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ND
  • Hotel Karlovo se nalazi u Sunčevom Bregu na 200m od plaže. Hotel je renoviran 2011 godine i poseduje tri zvezdice. Hotel ima pet spratova i poseduje lift.
  • Hotel poseduje restoran, bar, bazen, dečije igralište, WiFi, Parking (uz doplatu na licu mesta), park, mogućnost korišćenja pegle (besplatno). Kućni ljubimci nisu dozvoljeni.
  • Smeštaj je moguć u dvokrevetnim, trokrevetnim sobama kao i apartmanima sa jednu ili dve spavaće sobe.
  • Dvokrevetna soba (30m2): Dva singl ležaja ili bračni ležaj, sofa na razvlačenje, klima, terasa, TV, telefon, WiFi (uz doplatu), mini bar, tuš, fen. Maksimalan broj osoba je tri odrasle osobe ili dve odrasle osobe i jedno dete do 12 godina.
  • Trokrevetna soba (30m2): Dva singl ležaja ili bračni ležaj, sofa na razvlačenje, klima, terasa, TV, telefon, WiFi (uz doplatu), mini bar, tuš, fen. Maksimalan broj osoba je četri odrasle osobe ili dve odrasle osobe i dva deteta do 12 godina.
  • Apartman sa jednom spavaćom sobom (35m2): Dva singl ležaja ili bračni ležaj, sofa na razvlačenje, klima, terasa, TV, telefon, WiFi (uz doplatu), mini bar, tuš, fen. Maksimalan broj osoba je četri odrasle osobe ili dve odrasle osobe i dva deteta do 12 godina.
  • Apartman sa dve spavaće sobe (70m2): Dva singl ležaja ili bračni ležaj, sofa na razvlačenje, klima, terasa, TV, telefon, WiFi (uz doplatu), mini bar, tuš, fen. Maksimalan broj osoba je pet odrasle osobe ili tri odrasle osobe i dva deteta do 12 godina.
  • 1. dan – dolazak na destinaciju u prepodnevnim satuma sopstvenim ili organizovanim prevozom. Smeštaj u sobe nakon 14 časova;
  • 2-11. dan – boravak u odabranom smeštaju;
  • 11. dan – napuštanje smeštajnih jedinica najkasnije do 10 časova. Kraj programa.

OVA PONUDA NIJE AKTUELNA

ZA SVE AKTUELNE PONUDE KLIKNITE OVDE

 

CENOVNIK U PRIPREMI ZA SEZONU 2023.

 

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • smeštaj u odabranom hotelu na bazi 10 noćenja sa odabranom uslugom ishrane;
  • usluge predstavnika na destinaciji;
  • agencijske usluge;
  • usluge vodiča u slučaju autobuskog prevoza.
  • boravišnu taksu (koja se plaća prilikom rezervacije 850.00 dinara po osobi za sve vreme boravka. Plaćaju i deca iznad 2 godine);
  • autobuski prevoz (koji se plaća dodatno u zavisnosti od mesta (grada) polaska – tabela ispod);
  • putno zdravstveno osiguranje
  •  Dete do 11.99 godina uz dve punoplative osobe – besplatno:
  • Doplata za polupansion – 1.000rsd po osobi dnevno za odrasle i 500rsd po osobi dnevno za decu do 11.99 godina;
  • Doplata za pun pansion – 1.900rsd po osobi dnevno za odrasle i 1.000rsd po osobi dnevno za decu do 11.99 godina;
  • Doplata za korišćenje krevetića za bebe – 3€ po danu (plaćanje na licu mesta u hotelu) – korišćenje nije obavezno;
  • Doplata za parking – 5.5€ po danu – korišćenje nije obavezno.
  • Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
  • U slučaju promena na monetarnom tržištu , organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 3 dana pre početka putovanja.
  • Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
  • Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije…
  • Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa. U slučaju nedovoljnog broja putnika, organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate.
  • Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Izvršilac usluga na odredištu je inopartner.
  • Organizator putovanja zadržava pravo promene programa usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na graničnim prelazima, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekih od lokaliteta predviđenih za obilazak...).
  • Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije do navršene 16. godine života, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
  • Maloletno lice ne mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički ne vrše roditeljsko pravo, već to pravo vrši jedan od roditelja samostalno. U tom slučaju mora posedovati overenu saglasnost (samo) onog roditelja koji samostalno vrši roditeljsko pravo.
  • Državljani R. Srbije u Bugarsku, kao članicu EU, mogu ući sa putnom ispravom, koja je izdata u poslednjih deset godina i koja mora da važi najmanje tri meseca nakon planiranog datuma za napuštanje zemlje.
  • Nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana u periodu od šest meseci. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije koje je izdao MUP R. Srbije - Koordinaciona uprava, kao ni nosioce putnog lista u tranzitu.
  • Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
  • Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
POŠALJITE UPIT