CHAIKA BEACH RESORT
Nazad
Podeli:
Slike su informativnog karaktera
Osnovne informacije
Sadržaj objekta:
Kompleks sa četiri zvezdice koji pruža pregršt zelenila, bazena i vodenih atrakcija.
Nalazi se u centru Sunčevog Brega na plaži.
Sadržaj smeštaja:
Smeštaj je moguć u dvokrevetnim sobama sa dva pomoćna ležaja i studijima.
Sopstveni prevoz
Autobuski prevoz
USLUGA:
ALL
- Hotel Metropol i Chaika Royal Arkadia zajedno čine Chaika beach resort, kompleks sa četiri zvezdice koji pruža pregršt zelenila, bazena i vodenih atrakcija.
- Nalazi se u centru Sunčevog Brega na plaži.
- Hotel poseduje lift, otvoren i zatvoren bazen, internet klub, animacione programe, prodavnicu, internet u lobiju, apoteku, menjačnicu, rent-a-car, parking uz doplatu na licu mesta.
- Pored navedenog, u hotelu se nalazi restoran, bar, dečiji bazen i igralište, dečiji krevetac, teren za odbojku, tenis, aerobik, vodena gimnastika, video igre.
- U sklopu hotela je i najveći SPA centar u Sunčevom bregu.
- Bazen, ležajlke i suncobrani pored bazena su na raspolaganju svim gostima.
- Kućni ljubimci su dozvoljeni, uz doplatu.
Svakodnevno čišćenje soba, promena posteljine dva puta nedeljno, a peškira svakog dana. - Smeštaj je moguć u dvokrevetnim sobama sa dva pomoćna ležaja i studijima.
- Sve sobe poseduju: TV-SAT, pristup internetu uz doplatu, telefon, mini bar, sef uz doplatu, klima uređaj, fen, terasa.
All Inclusive OPIS USLUGE:
Cena uključuje:
- Korišćenje bazena, ležaljki i suncobrana pored bazena.
- Švedski sto (doručak – 07: 30-10: 30 ručak – 12: 00-14: 00: predjelo, glavno jelo, salate, slatkiši, bugarska alokoholna i bezalkoholna pića, bugarsko pivo i vino, večera – 17: 30-21: 00 : predjelo, glavno jelo, salate, slatkiši, bezalkoholna pića, bugarsko pivo i vino)
bezalkoholna pića, bugarsko pivo i vino, kafa, čaj u jednom od barova 10:00 to 23:00 - Grickalice, peciva od 14:00 do 17:00
- Sladoled od 12:00 do 21:00
Hotel nema svoj deo na plaži, te se ležaljke i suncobrani na istoj doplaćuju na licu mesta po danu. Nije obavezno, ima i slobodnih delova na plaži!!!
- 1.dan Idividualni prevoz od mesta polaska do destinacije. Dolazak u popodnevnim časovima, smeštaj i boravak u odabranom objektu na bazi odabrane usluge u hotelu. Broj noćenja prema ugovoru o putovanju.
- Poslednji dan Korišćenje preostalih usluga. Napuštanje objekta u jutarnjim časovima. Individualni prevoz do mesta polaska.
OVA PONUDA NIJE AKTUELNA
ZA SVE AKTUELNE PONUDE KLIKNITE OVDE
CENOVNIK U PRIPREMI ZA SEZONU 2023.
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- smestaj u objektu, na bazi izabrane usluge i broja nocenja
- tehničko vođstvo i organizaciju puta
- Aranžman počinje sa večerom.
- Svi putnici koji stignu u toku pre podneva dobiće karticu za užinu i piće.
- Narukvice dobijaju nakon 14:30 časova.
- Poslednja usluga je ručak.
- autobuski prevoz
- boravišnu taksu, 5€ po osobi (plaća se u agenciji),
- međunarodno zdravstveno osiguranje
- Prvo dete od 2 do 11.99 godina uz dve punoplative osobe – besplatno (fiksna doplata 1.200 rsd)
- Prvo dete od 6 do 12 godina uz dve punoplative osobe plaća 50% od cene po osobi (plus fiksna doplata 1.200 rsd)
- Drugo dete od 5 do 11.99 godina uz dve punoplative osobe plaća 50% od cene po osobi (plus fiksna doplata 1.200 rsd)
- Treća odrasla osoba plaća 80% od cene po osobi.
- Agencija ne snosi odgovornost i nije dužna upoznati putnike državljane drugih država na uslove (vizne, carinske, zdravstvene i dr.) koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju, već je obaveza stranog državljanina da se informiše kod nadležnog konzulata i da Putnik sam potrebne uslove i isprave obezbedi blagovremeno i uredno. Agencija ne može biti odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak granice.
- U slučaju promena na monetarnom tržištu , organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 3 dana pre početka putovanja.
- Agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, parkinga, vodiča, ulaznica, organizacije…
- Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima. Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa. U slučaju nedovoljnog broja putnika, organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate.
- Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Izvršilac usluga na odredištu je inopartner.
- Organizator putovanja zadržava pravo promene programa usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na graničnim prelazima, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekih od lokaliteta predviđenih za obilazak...).
- Za prelazak državne granice maloletno lice, državljanin Republike Srbije do navršene 16. godine života, kada putuje samo ili u pratnji drugog lica koje mu nije roditelj ili zakonski zastupnik, mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički vrše roditeljsko pravo, ili zakonskog zastupnika.
- Maloletno lice ne mora posedovati overenu saglasnost oba roditelja, ako zajednički ne vrše roditeljsko pravo, već to pravo vrši jedan od roditelja samostalno. U tom slučaju mora posedovati overenu saglasnost (samo) onog roditelja koji samostalno vrši roditeljsko pravo.
- Državljani R. Srbije u Bugarsku, kao članicu EU, mogu ući sa putnom ispravom, koja je izdata u poslednjih deset godina i koja mora da važi najmanje tri meseca nakon planiranog datuma za napuštanje zemlje.
- Nosiocima biometrijskih pasoša R. Srbije nije potrebna viza za boravak do 90 dana u periodu od šest meseci. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce putnih isprava R. Srbije koje je izdao MUP R. Srbije - Koordinaciona uprava, kao ni nosioce putnog lista u tranzitu.
- Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave.
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
- Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
- U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.