Radisson Beach Resort The Palm Jumeirah
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Wellnes & Spa
Doručak
Sef
Lift
Sadržaj objekta:
Hotel se nalazi na odličnoj lokaciji na početku ostrva The Palm.
Sadržaj smeštaja:
Smeštaj: Hotel ima 389 soba i apartmana, Svaka smeštajna jedinica ima: Prozore od poda do plafona, balkon, kupatilo, bračni ili dva odvojena ležaja, klima uređaj, aparat za kafu i čaj, minibar, SAT TV 49", sef, USB punjače, Wi-Fi internet.
Avionski prevoz
USLUGA:
ND
  • Hotel Radisson Beach Resort Palm Jumeirah, nalazi se na ostrvu Palma Jumeirah, blizu Palm West Beach-a. Iz hotela se pruža prelep pogleda na Arabijski zaliv i Dubai. Međunarodni aerodrom u Dubaiju je udaljen 31km.
  • Hotel po kategorizaciji ima 4*, i otvoren je 2022. godine, i od tog trenutka ima veliki procenat popunjenosti kapaciteta. Hotel je uređen u modernom, skandinavskom stilu, i potpuno je prilagođen mladoj populaciji.
  • Hotel se nalazi na West beach,ima privatni deo plaže, do koje možete stići prelaskom poznatog šetališta. Gosti hotela se mogu osvežiti u baru na plaži, February 30.
  • Hotel raspolaže sa 389 soba, sa prozorima od poda do plafona, za potpuni ugođaj gostiju hotela. Sobe su prostrane, uređene u jednostavnom, ali modernom, skandinavskom stilu, a svaka standardna soba ima terasu sa prelepim pogledom na zaliv. Svaka soba je klimatizovana i sadrži mini bar, besplatni bežični internet, sef, aparat za pripremu kafe i čaja. Kupatila su u potpunosti opremljena, sadrže tuš, besplatni toaletni pribor, peškire i bade mantile, fen za kosu.
  • U hotelu se nalazi restoran u gde gosti na terasi mogu uživati u specijalitetima internacionalne kuhinje, po principu švedskog stola, ili a la carte menija. U hotelu se služi alkohol. U lobiju hotela, možete uživati u osvežavajućim, svežim sokovima, raznim vrstama kafe, kroasana i kolaća.
  • U sklopu hotela, nalazi se i odlično opremljena teretana, fitnes centar, spa i wellnes centar, kao i salon lepote.
  • Recepcija je dostupna 24h, gostima je na raspolaganju i menjačnica, kao i prostor za odlaganje prtljaga.
  • 1. dan › Beograd – Dubai › Poletanje aviona za Dubai. Sletanje u Dubai. Transfer do hotela i smeštaj. Noćenje.
  • 2.- 5. / 6. / 7. / 9. dan › Dubai › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
  • 6. / 7. / 8. / 10. dan › Dubai – Beograd › Transfer na aerodrom. Poletanje aviona za Beograd. Sletanje u Beograd.
  • Molimo vas da proverite tačno vreme leta dva dana pre polaska na putovanja
PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE )
Hotel U
s
l
u
g
a
Tip
sobe
polasci su svakog dana polasci su svakog dana polasci su svakog dana polasci su svakog dana
OVA PONUDA NIJE AKTUELNA
5d / 4n 6d / 5n 7d / 6n 8d / 7n
Radisson Beach Resort The Palm 4*

Tip sobe: Standard

Lokacija: Jumeirah The Palm

ND Dbl
Cena aranzmana je promenljiva jer je redovna linija u pitanju, a cena aranzmana je radjena na najjeftinijoj karti raspolozivoj u momentu objave cenovnika
Legenda tabele:

Vrste usluga: NA – najam apartmana ili studija, ND – noćenje s doručkom, PP – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (apartman sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (apartman na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Dubai-Beograd kompanijom “FLY DUBAI” (direktan let)
  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom;
    broj noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge;
  • Aerodromske takse: oko 80 €;
  • Usluga licenciranog vodica na nasem jeziku po standardima Ujedinjenih Arapskih Emirata
  • Obroke i piće na navedenim letovima kompanije Fly Dubai
  • Boravišnu taksu na celoj teritoriji UAE (TOURISM DIRHAM, po odluci DTCM-a broj D/000/152/187 od 05.02.2014 ) hotelu na licu mesta (prilikom check in-a ili prilikom check out-a) i iznosi: hoteli 5* ili više 20 dirhama (20 DHS ≈ 4 EUR) po sobi* po noći / hoteli 4*/4*lux 15 dirhama (15 DHS ≈ 3 EUR) po sobi* po noći / – hoteli 3*/3*lux 10 dirhama (10 DHS ≈ 2 EUR) po sobi* po noći hoteli 2*/2*lux 10 dirhama (10 DHS ≈ 2 EUR) po sobi* po noći / *U slučaju suite ili apartmana sa više soba taska se
    plaća za svaku sobu prema gore navedenim kriterijumima
  • Međunarodno zdravstveno osiguranje
  • Ostale individualne troškove
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 100€ i nemaju mesto u avionu
  • Većina hotela ne prima dvoje odraslih i dvoje dece u jednu sobu, te se u tom slucaju vrši upit kod hotela
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu koja je izrazena u tabeli.
  • U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju:
  •  do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 400EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  •  od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) -zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  •  od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja – zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja)
  • Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija de se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.
  • U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju:
  • do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 400 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  • od 33 dana do 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  • od 20 dana pre početka putovanja do 1 dan (pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja – zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja)
  • Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
  • Za dobijanje viza za UAE potrebno je prilikom prijave priložiti pasos i sliku u boji na skeniranje ili u visokoj rezoluciji u JPG formatu skeniranu prvu stranu pasoša na kojoj se nalaze podaci putnika, kao I u boji skeniranu sliku dimenzija za pasoš poslati na e-mail
  • Iznos troškova viziranja se ne vraća u slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja UAE. Postoji mogućnost da imigraciono odeljenje UAE zahteva dodatnu dokumentaciju u zavisnosti od svakog
    pojedinačnog slučaja.
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 100€ i nemaju mesto u avionu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Hoteli u Dubaiju imaju kategorizaciju od 1* do 5*, dok Hotel Apartments imaju kategorizaciju STANDARD (odgovara kategorizaciji hotela 4*) i DELUXE (odgovara kategorizaciji hotela 5*), a First Central Hotel Appartment ima kategorizaciju STANDARD, a po nasoj proceni odgovara hotelu kategorije 4*Lux;
  • Većina hotela ne prima dvoje odraslih i dvoje dece u jednu sobu, te se u tom slucaju vrši upit kod hotela
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Check in u hotelima je posle 14 h, a check out najkasnije do 12 h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu van navedenog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu koja je izrazena u tabeli
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje
    ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agencije.
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika. Oraganizator zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
  • Agencije ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
  • MOLIMO PUTNIKE DA PAŽLJIVO PROČITAJU OPŠTE USLOVE PUTOVANJA AGENCIJE “WO” D.O.O. SASTAVNI DEO OVOG PROGRAMA.
  • MOLIMO PUTNIKE DA PROVERE TAČNO VREME POLETANJA AVIONA DAN PRE POLASKA NA PUTOVANJE.

Organizator putovanja WOd.o.o. / Licenca: OTP 117/2021 kategorija A od 13.10.2021. Ovlasceni posrednik u prodaji Globus travel shop.

POŠALJITE UPIT