Sunrise Grand Seas Resort
Nazad
Podeli:
Slike su informativnog karaktera
Osnovne informacije
Sadržaj objekta:
Hotel se nalazi u južnom delu Hurgade, na oko 10km od aerodroma i oko 15km od centra Hurgade.
Sadržaj smeštaja:
Hotel raspolaže sa 226 smeštajnih jedinica i sve imaju imaju balkon/terasu, klimu, SAT TV, telefon, mini bar, ketler, sef, fen za kosu.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
- Lokacija
- Hotel se nalazi u južnom delu Hurgade, na oko 10km od aerodroma i oko 15km od centra Hurgade. U neposrednoj blizini hotela se nalazi Hurghada Aquarium i Senzo Mall.
- Opšti podaci
- Hotel u ponudi ima 226 smeštajnih jedinica. Gostima su na raspolaganju brojni sadržaji za odrasle i decu, barovi, restorani kao i celodnevna animacija koja upotpunjuje boravak. Svojom lokacijom i sadržajima predstavlja odličan izbor za goste svih uzrasta.
- Za decu tu su kids club (4-12 godina), dečiji bazen i dečiji meni.
- Plaža
- Hotel se nalazi na svojoj lepo uređenoj peščanoj plaži sa postepenim ulazom u more. Upotreba suncobrana i ležaljki se je besplatna za goste hotela.
- Smeštaj
- Hotel raspolaže sa 226 smeštajnih jedinica i sve imaju imaju balkon/terasu, klimu, SAT TV, telefon, mini bar, ketler, sef, fen za kosu.
- Standard sobe su veličine oko 42m².
Junior suite su veličine oko 54m².
Deluxe family sobe su veličine oko 70m², sastoji se od spavaće i dnevne sobe.
Plaća se: room service. - Hrana i piće
- Usluga u hotelu je All Inclusive – doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). U konceptu su i užine, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Pored glavnog restorana Le Petit Soleil, hotel ima u ponudi i à la carte restoran Le Byblos (bliskoistočna i libanska kuhinja). Gostima je na raspolaganju i nekoliko barova – Cafe De Paris, La Boheme i Le Saxophone.
- Plaća se: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića i sve ostalo van koncepta.
- Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).
- Ostali sadržaji
- Lekar, menjačnica, prodavnice, frizer, konferencijska sala, taxi usluga, limuzina.
- Sport i zabava
- Hotel u ponudi ima bazen za odrasle sa 4 jacuzzi-ja i bazen za decu, teren za tenis, boćanje, aerobik, pikado, vaterpolo, odbojka na pesku, stoni tenis, bilijar, gimnastika u vodi i razne dnevne aktivnosti, Wi-Fi internet.
- Plaća se: sportovi na vodi, oprema za tenis.
- Spa & wellness
- Gosti mogu bez doplate da koriste teretanu.
- Plaća se: jacuzzi, sauna, masaže i sve ostalo van koncepta.
- Napomena
- Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.
OCENA NA BOOKING.COM – 9.1
JEDNA OD NAJLEPSIH I NAJDUZIH PLAZA U HURGADI
NOVOOTVOREN SJAJAN AQUA PARK ZA DECU
- 1. dan › Beograd – Hurgada › Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla”, kod šaltera dva sata pre poletanja aviona. Direktan let za Hurgadu. Obrok u avionu. Transfer do odabranog hotela i smeštaj. Noćenje.
- 2. – 6. / 9. / 10. / 13. dan › Hurgada › Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.
- 7. / 10. / 11. / 14. dan › Hurghada › Doručak. Napuštanje hotela u navedno vreme prema instrukcijama predstavnika ili prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme.Transfer do aerodroma u kasnim večernijm satima.
- 8. / 11. / 12. / 15. dan › Hurgada – Beograd › Transfer do aerodroma. Let za Beograd. Obrok u avionu. Sletanje u Beograd.
PAKET ARANZMAN: ( avio karta, smeštaj, transfer, administrativni troškovi, AERODROMSKE TAKSE ) | ||||||
Hotel |
U s l u g a |
Tip sobe |
||||
OVA PONUDA NIJE AKTUELNA | ||||||
8d / 7n | 11d / 9n | 11d / 10n | 12d / 11n | |||
Sunrise Grand Seas Resort 4*Lux 4* |
ALL INCLUSIVE | Standard DBL | ||||
1. i 2. dete 2-12. god | ||||||
2. dete 6-14 god | ||||||
|
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- Noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge
- Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Hurgada-Beograd sa dozvoljenih 20kg prtljaga po osobi po smeru
- Aerodromske takse iznose ukupno oko 76 €
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
- Egipatska viza (plaćanje pri sletanju u Hurgadu oko 25$)
- Troškovi fakultativnih izleta
- Doplata za YQ takse , usled povecanja cene goriva na globalnom nivou.
- Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
- Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
- Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
- Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
- Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
- Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
- Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj.
- Popusti za decu važe u pratnji minimum dve odrasle osobe, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku.
- Pomoćni ležajevi u sobama u kojima je moguć smeštaj za više od dve osobe mogu biti i fotelja ili sofa na razvlačenje i manjih dimenzija od standardnog ležaja.
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora i ino-pratnera. Eventualne naknadne promene koje nisu poznate organizatoru ne mogu biti relevantne. Broj zvezdica u našoj brošuri hoteli nose po zvaničnoj nacionalnoj egpatskoj kategorizaciji
- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. Agencija proslediće Vaše zahteve i želje, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste (spratnost, pogled, tip ležaja, tačno određena lokacija u okviru hotelskog kompleksa i slično, udaljenost od plaže, restorana itd., ukoliko u ponudi nije tačno i konkretno istaknuta vrsta i tip sobe). Slike soba u katalogu i na sajtu su date radi informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da smeštaj u hotelu ne mora biti u sobi sa slike. Smeštaj je u standardnim (dvokrevetnim) sobama, osim ako nije drugačije naglašeno.
- Sve sobe u svim hotelima u Egiptu u ponudi su klimatizovane. Međutim, sistem klimatizacije je različit i zavisi od politike hotela i sezone. U pojedinim hotelima sobe nisu klimatizovane 24 časa dnevno. Hotelijeri zadržavaju pravo da u zavisnosti od vremenskih uslova klimatizaciju ograniče na određeni broj sati dnevno.
- Određeni broj hotela ima u ponudi sobe sa pogledom na more po posebnoj ceni ili uz odgovarajuću doplatu. Samo u tim hotelima može se garantovati smeštaj u sobi sa pogledom na more. U drugim hotelima takve sobe se dobijaju na upit i ne mogu se garantovati. Treba imati u vidu i činjenicu da su za hotele u Egiptu birana takva arhitektonska rešenja i oblici (lučni ili trouglasti) da što više soba bude okrenuto ka moru. Samim tim, sobe za koje je naglašeno da imaju pogled na more, u većini slučajeva imaju bočan pogled na more, ne direktan. Sobe sa francuskim ležajem postoje u određenom broju hotela i njihovo dobijanje se ne može garantovati. Određeni broj hotela u svom sastavu ima deo soba u okviru glavne zgrade, drugi deo u klubu ili aneksu. Ako je cenovnikom naglašena lokacija sobe, onda je ona garantovana, ako nije, onda se ona ne može garantovati i važi pravilo „Run of house“, odnosno recepcija određuje lokaciju sobe prema raspoloživosti u trenutku stizanja gostiju.
- Predviđen ulazak u hotelske sobe je posle 15h prvog dana, a napuštanje soba poslednjeg dana najkasnije do 10h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu nakon definisanog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela.
- U svim hotelima usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela po hotelskim terminima, osim ako nije drugačije navedeno i ugovoreno. Hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja putnika u nekim periodima servira meni, umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge.
- U slučaju kasnog večernjeg leta i stizanja u hotel nakon završene večere, većina hotela u tom slučaju ne služi večeru i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. U slučaju ranog jutarnjeg leta i polaska iz hotela pre početka doručka, većina hotela u tom slučaju ne služi doručak i ne nadoknađuje obrok poslednjeg dana. Sadržaj All Inclusive usluge, različit je od hotela do hotela i gosti počinju sa korišćenjem usluge od momenta prijave u hotel, a završavaju sa uslugom All Inclusiva prilikom odjavljivanja iz sobe.
- Dress code je obavezan za vreme obroka u svim hotelima (zabrana ulaska u kupaćim kostimima i šortsu, formalan način oblačenja).
- Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti.
- Vreme trajanja transfera od aerodroma do hotela, zavisi i od broja putnika koji imaju transfer do različitih hotela u istoj regiji.
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu i dužan je da prilikom prijave na putovanje u prodajnom mestu dostavi broj pasoša. Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne ceni validnost putne isprave, ne snosi odgovornost za validnost iste i nije odgovorna u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku prelazak. U slučaju ne dobijanja vize smatra se da je putnik odustao od putovanja, a troškovi na ime odustanka se naplaćuju prema Opštim uslovima putovanja.
- Vremena letova su preliminarna i podložna su izmenama u zavisnosti od uslova u saobraćaju (raspoloživost aviona kod avio-kompanije, opterećenost beogradskog i odredišnog aerodroma) koji u letnjoj sezoni mogu biti otežani. Vreme leta se potvrđuje dva dana pred put i o njemu se putnici potom i obaveštavaju. Vreme leta za povratak se putnicima saopštava od strane predstavnika lično, putem oglasne table ili pisane poruke najčešće jedan dan pre povratka. Molimo putnike da sva vremena provere u agenciji ili sa agencijskim predstavnikom. Cena putovanja se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Kao početak aranžmana računa se trenutak poletanja iz Beograda, a kao kraj aranžmana poletanje iz Egipta. Agencija je u obavezi da ova poletanja obavi u danima navedenim u programu. U broj dana naveden u programu su uračunati prvi (dan polaska) i poslednji dan (dan povratka). Svi datumi polaska i povratka su upisani u tabelama cenovnika. Na letovima ne postoje klase sedišta kao na redovnim linijama. Nije moguće unapred rezervisati određeno sedište u avionu.
Organizator putovanja Wayout LICENCA OTP BROJ 117/2021 KATEGORIJA A OD 13.10.2021 Ovlaceni posrednik u prodaji Globus travel shop