Helya Beach Resort
Hotel:

Slike su informativnog karaktera

Osnovne informacije

Internet
Televizor
Bazen
Klima uređaj
Sef
Lift
Family sobe
Aqua park
Gratis deca
Sadržaj objekta:
Hotel Helya Beach Resort je smešten u mestu Skanes, Monastir, otvoren 1994. poslednje renorviranje 2022/2023, ima svoju peščanu plažu. Suncobrani i ležaljke se mogu koristiti bez doplate
Sadržaj smeštaja:
Sastoji se od glavne zgrade na 4 sprata sa 2 lifta, raspolaže ukupno sa 320 smeštajnih jedinica.
Avionski prevoz
USLUGA:
ALL
  • Lokacija
  • Hotel se nalazi u mestu Skanes Monastir, na oko 0,5km od aerodroma u Monastiru, 8km od medine u Monastiru,15km od mesta Sousse.
  • Opšti podaci
  • Hotel Helya Beach Resort je smešten u mestu Skanes, Monastir, otvoren 1994. poslednje renorviranje 2022/2023.  Sastoji se od glavne zgrade na 4 sprata sa 2 lifta, raspolaže ukupno sa 320 smeštajnih jedinica. Odličan izbor za mlade, ali i za porodice sa decom. Gostima su na raspolaganju restoran, barovi, spa centar, kao i animacija u određeno doba dana, igralište za decu i dosta drugih sadržaja.
  • Plaća se: čuvanje dece.
  • Plaža
  • Hotel Helya Beach Resort  ima svoju peščanu plažu. Suncobrani i ležaljke se mogu koristiti bez doplate, peškir se uzima uz depozit oko 33 TND (10 EUR)
  • Smeštaj
  • Sve sobe su moderno opremljene i imaju TV, klimu, balkon/terasu, sef, telefon, fen, mini bar ( dnevno dopunjuje samo vodom). Hotel ima ukupno 320 smeštajnih jedinica, smštenih u glavnoj zgradi.
  • U hotelu postoje sledeći tipovi soba:
  • Double gardenview površine oko 24-26m² sastoji se od jedne prostorije sa francuskim ležajem ili sa 2 twin kreveta.(po p potrebi dodatni ležaj dimenzije 80×200 cm ili sofa).
  • Double sea view površine oko 24-26m² sastoji se od jedne prostorije sa francuskim ležajem ili sa 2 twin kreveta.(po p potrebi dodatni ležaj dimenzije 80×200 cm ili sofa).
  • Family Standard površine oko 26-28m² sastoji se od dve prostorije i jedinim kupatilom.
  • Family Superior sobe površine oko 36-38m²  sastoje se iz 2 odvojene sobe ( u jednoj francuski ležaj, u drugoj 2 odvojena kreveta).
  • Plaća se: room service, telefon.
  • Hrana i piće
  • Hotel ima uslugu Ultra All Inclusive – doručak, ručak i večera – samoposluživanje (izbor više jela prema hotelskim pravilima u glavnom restoranu). Pored glavnog restorana, gostima su na raspolaganju i 2 a la carte restorana The Sacre Bistro ( mediteranska kuhinja), The Gourmet ( tunižanska kuhinja) bez doplate uz obaveznu rezervaciju. Bar i Snack Bar. U konceptu su lokalna alkoholna i bezalkoholna pića. Kao i nekoliko barova: The Bourbon, The Arabica, The Blue, The Sacre Bistro, La Cabane, The Kano Beach Lounge.
  • U glavnom restoranu dečiji meni, hrana za bebe na zahtev.
  • Plaća se: uvozna alkoholna i bezalkoholna pića i sve ostalo van koncepta.
  • Ostali sadržaji
  • Menjačnica, servis za pranje i peglanje veša, konferencijska sala, suvenir shop, frizer.
  • Sport i zabava
  • Otvoreni i zatvoreni bazen, teniski teren, golf teren, mini club (4-7 i 11,99 godina),  Junior club, igralište na otvorenom i zatvorenom, animacije u određeno doba dana.
  • Spa & wellness
  • Resort u svojoj ponudi ima Spa & Balneotherapy centar sa 25 soba, gde možete uživati u čarima hammama, talasoterapije, hidroterapije.
  • Napomena
  • Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.
  • Prvi dan danBeograd ili Nis – Tunis. Sastanak putnika na aerodromu , dva sata pre leta. Transfer do hotela. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel prema hotelskim pravilima. Noćenje.
  • Pretposlednji dan: Tunis. Doručak. Boravak u hotelu na bazi izabrane i plaćene usluge. Vreme predviđeno za odmor, individualne aktivnosti i fakultativne izlete. Noćenje.
  • Poslednji dan: Tunis – Beograd ili Nis. Napuštanje sobe u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika na destinaciji i prema hotelskim pravilima a najkasnije do 12h kada prestaje usluga hrane i pića. U slučaju potrebe za produženim boravkom u sobi ili korišćenjem usluge hrane i pića a u zavisnosti od raspoloživosti hotela usluga se doplaćuje na licu mesta. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Poletanje za Beograd ili Nis. Sletanje u Beograd ili Nis. Kraj programa

INFO PRETRAGA :

Za polazak iz Nisa, cene pretrazujete preko PRETRAZIVAČA, tako sto izaberete mesto polaska. Po difoltu je mesto polaska BEOGRAD, menjate ga na NIS, nakon toga otvarate KALENDAR sa datumima ( polazak ), tu su Vam raspoloživi datumi za Jun - Jul - Avgust - Septembar. Pretrazivac je podesen da automatski vuce cenu ZA DVE OSOBE, u koliko Vas je vise odraslih ili ste porodica, dodajte broj dece sa godinama, na kraju u delu PONUDA ARANZMANA dobijate konacnu cenu sa aktuelnim popustima, bez dodatnih doplata.

Smene sa polaskom iz Niša su:

JUN 7 / 11 / 14 / 18 / 21 / 25 / 28 ; JUL 2 / 5 / 9 / 12 / 16 / 19 / 23 / 26 / 30 ; AVGUST 2 / 6 / 9 / 13 / 16 / 20 / 23 / 27 / 30 ; SEPTEMBAR 3 / 6 / 10 / 13 / 17 / 20 / 24 / 27 ;

Broj nocenja sa polaskom iz Niša : 7 / 10 / 11 / 14 - leto 2025.

VAZNO OBAVESTENJE:

Obaveštavamo Vas da je od 01.05. državljanima Srbije i putnicima sa pasošima R.Srbije potrebna viza za ulazak u Tunis. Viza se kupuje prilikom sletanja na aerodrom u Monastir-u, plaćanjem lokalnom partneru pre prolaska policijske i carinske kontrole i ulaska u Tunis. Potrebno je da putnici imaju spremno tačno 20 EUR po pasošu za viza nalepnicu (viza i usluga viziranja na aerodromu), koju dobijaju od lokalnog partnera pre dolaska na policijski ulazni kontrolni punkt. Uz vizu obavezno prilažu i jedan primerak hotelskog vaučera.  Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

Legenda tabele:

Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)

Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)

Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,

  • Avio prevoz na relaciji Beograd ili Nis –  Monastir – Beograd ili Nis; sa uključenim koferom od 23 kg i ručnim koferom od 5 kg
  • 7 / 10 / 11 / 14 noćenja na bazi izabrane usluge u hotelu;
  • Transferi aerodrom-hotel-aerodrom u Tunisu;
  • Aerodromske i sigurnosne takse sa svim doplatama Air Serbia: 40,4 €. Plaćanje prilikom uplate aranžmana, plaćaju odrasli i deca starija od 2 god. u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
  • Usluge predstavnika agencije i troškovi organizovanja putovanja
  • tuniška ulazna viza 60TND (oko 20 eur), plaća se i dobija po sletanju na aerodromu u Tunisu
  • boravišna taksa 2 tnd za hotele 3* i 3 tnd za hotele 4* i 5* po osobi po danu. Plaćanje je na recepciji hotela (maksimalno se naplaćuje 7 dana taksa).
  • dinarski deo aranžmana – 600 din (odrasla osoba), 300 din (dete do 12 godina)
  • međunarodno zdravstveno osiguranje
  • fakultativni izleti i posete posebne usluge i individualni zahtevi
  •  Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja - izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni - klasičan nacin usluživanja, izbor dva do tri jela.
  • Popusti za decu i odrasle osobe na pomocnom ležaju se ostvaruju uz dve punoplatežne osobe.
  • Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika.
  • U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržiš!tu. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Tunis. Potreban je pasoš koji važi 3 meseca po povratku. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu njihove države i Tunisa. Svi su u obavezi da u pasošu sa kojim izlaze iz Srbije imaju ulazni pečat na teritoriju Srbije, jer im u protivnom pogranične vlasti neće dozvoliti da napuste zemlju. Ovo se posebno odnosi na putnike sa pasošima Crne Gore, Makedonije, BiH i Hrvatske sa kojima se ovaj slučaj često događa.
  • Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika.
  • Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.
  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja zemalja u koje putuju. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između putnika i nadležnih organa).
  • U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
  • Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo). Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
  • Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
  • Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
  • Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
  • Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
  • Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe.
  • Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m.
  • Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije. Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
  • U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak. Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima.
  • Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije. Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji. U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m.
  • U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom. Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte. Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
  • Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da, u slučaju izmene cene prevoza, izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajuci iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
  • Organizator putovanja zadržava pravo da u prvim i poslednjim smenama kada se hotel tek otvara ili zatvara zbog nedovoljne popunjenosti pomeri datum zapocinjanja usluge ili ponudi alternativni hotel sa istim datumom.
  • Organizator putovanja zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turistickog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobracaju, štrajkovi i slicno).
  • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, ali je preporučljivo da se o uslovima za ulazak u ove zemlje informišu putem sajta www.europa.rs
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa. - Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu.
  • Organizator putovanja ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
  • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlacenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugacije navedeno u cenovniku.
  • Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u avionu, nemaju pravu na besplatan prevoz prtljaga niti na obrok tokom leta, ni ležaj u hotelu, kao ni ishranu. - Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku.
  • Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja. - Putnici imaju pravo na prevoz prtljaga do 23 kg težine.
  • Po pravilu odlazak - dolazak, poletanje - sletanje aviona kod čarter letova je u kasnim večernjim ili ranim jutarnjim časovima.
POŠALJITE UPIT