Hotel Pure Salt Garonda
Osnovne informacije
- Lokacija:
- hotel Pure Salt Garonda nudi savršenu mešavinu luksuza i uživanja u poznatom letovalištu Plaja de Palma.
- Nalazi se preko puta peščane plaže, na 12 km od grada Palma i 7 km od aerodroma.
- Hotelska ponuda:
- restoran, bar, bazen, SPA centar, fitnes, besplatan Wi-Fi internetu zajedničkim prostorijama i u sobama, servis za pranje rublja.
- Sobe:
- centralna klima, SAT TV, mini bar, sef, Wi-Fi internet, kupatilo, fen, bademantil i papuče, balkon ili terasa.
- Ishrana:
- doručak ili polupansion (doručak i večera – samoposluživanje, izbor više jela)
- Napomena:
- hotel je samo za odrasle.
- 1. dan – BEOGRAD – MAJORKA – Sastanak putnika na beogradskom aerodromu, kod šaltera organizatora putovanja, dva sata pre poletanja aviona. Direktan čarter let za Majorku (oko 120 minuta). Po dolasku, goste dočekuje predstavnik agencije organizatora putovanja. Transfer autobusom do odabranog hotela ili apartmana. Noćenje.
- 2. do 10./11. dan MAJORKA – Boravak u hotelu ili apartmanu na bazi uplaćenih usluga. Drugog ili trećeg dana boravka – informativni sastanak sa predstavnikom agencije. Tokom boravka – fakultativni izleti.
- 11./12. dan MAJORKA – BEOGRAD. Slobodno vreme do transfera na aerodrom. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd.
Legenda tabele:
Vrste usluga: NA ili RO – najam apartmana ili studija, ND ili BB – noćenje s doručkom, PP ili HB – polupansion (doručak i večera), PA – pun pansion (doručak ručak i večera), AI – All Inclusive (sve uključeno), UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno + dodaci)
Vrste smeštaja: STU – studio (u jednoj prostoriji kuhinja i kreveti), APP – apartman (kuhinja odvojena vratima od spavaće sobe), DUP – duplex (smestajana jedinica sa dve spavaće sobe), MEZ – mezoneta (smestajna jedinica na dva nivoa)
Ostali pojmovi: ADL – odrasla osoba, CHD – dete, INF – infant dete do 2 godine, AC – Air Conditioner, klima uređaj,
- Avio prevoz na relaciji Beograd – Majorka – Beograd (čarter let);
- 10 ili 11 noćenja u hotelu ili apartmanu na bazi odabranih usluga;
- Transferi aerodrom-hotel-aerodrom na Majorci;
- Usluge predstavnika agencije;
- Aerodromske i sigurnosne takse (aerodrom Beograd 21,42 €, DCV taksa 0,98 €, aerodrom Majorka 14 €).
- Plaćanje prilikom uplate aranžmana, plaćaju odrasli i deca starija od 2 god. u dinarskoj protivvrednosti (podložno promeni);
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
- Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika;
- Lokalna turistička eco taksa: obavezna lokalna turistička eco taksa za Majorku plaća se na licu mesta prilikom prijave na recepciji hotela i cena se razlikuje prema lokalnoj kategorizaciji hotela/apartmana.
- Cene navedenih turističkih taksi su podložne promeni.
- Taksu plaćaju svi stariji od 16 godina.
- Za boravak u hotelima 5*, 5* lux i 4*sup 4,40 evra po osobi po noći / za boravak u hotelima i apartmanima 4* i 3*superior: 3,30 evra po osobi po noći / za boravak u hotelima i apartmanima 3*, 2* i 1*: 2,20 evra po osobi po noći.
- Obavezna turistička taksa za Majorku plaća se na licu mesta prilikom prijave na recepciji hotela i cena se razlikuje prema lokalnoj kategorizaciji hotela/apartmana.
- Cene navedenih turističkih taksi su podložne promeni.
- Cenovnik je sastavni deo kataloga Leto 2022. Stranke su dužne same da se informišu o vremenu povratka sa destinacije kod predstavnika.
- Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji.
- Minimum putnika u porodičnim sobama je uvek dvoje odraslih i dvoje dece U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na meni-klasican način usluživanja, izbor dva do tri jela.
- Minimalni broj putnika za realizaciju programa je 100 putnika. Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja early booking-a (popust za rane rezervacije) važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana.
- Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slicno) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važeceg cenovnika i naplatu troškova promene. Uslovi važe za sve hotele i apartmane.
- U ukupnu cenu aranžmana je uračunata YQ taksa koja predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od devijacije cene goriva na tržištu.
- U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
- Od 19.07.2013. godine, uslov za ulazak državljana R. Srbije u bilo koju članicu EU je da poseduju putnu ispravu koja je izdata u poslednjih deset godina I koja mora da važi najmanje tri meseca nakon planiranog datuma za napuštanje teritorije članice EU.
- Putnici koji ne ispunjavaju ove kriterijume biće vraćeni sa granice. Viza nije potrebna za boravak do 90 dana u period od šest meseci. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce pasoša Republike Srbije koje je izdalo MUP RS – Koordinaciona uprava.
- Viza se pribavlja u ambasadi Španije u Beogradu.
- Važno: transferi do hotela na istoku i severu ostrva za letovališta Cala d`or, Alcudia, Playa de Muro i sva ostala u ovom delu su direktni šatl busevima, ali bez pratnje predstavnika.
- Predstavnik obilazi goste u ovim letovalištima jednom u toku boravka.
- U skladu sa trenutnom situacijom u vezi sa pandemijom virusa CORONA sve zemlje su usvojile protokole i pravila ponašanja u skladu sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije.
- Putnici se pozivaju na ličnu odgovornost uz molbu da se sve mere i pravila ponašanja poštuju u potpunosti kako bi se sačuvalo lično zdravlje, kao i zdravlje svih ostalih ljudi iz okruženja.
- Obavezno je nošenje zaštitnih maski na aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu na transferu na destinaciji (autobus, minibus, taxi vozilo).
- Na pasoškoj kontroli putnici su obavezni da skinu masku radi potvrde identiteta. Na pojedinim aerodromima se vrši beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion.
- Mere fizičke i socijalne distance će biti primenjene na svim destinacijama u svim segmentima tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika (porodice, osobe koje putuju zajedno) zadrže rastojanje od najmanje 2 m.
- Moguće je da će biti sprovedeno nasumično testiranje putnika na destinaciji.
- Sredstva dezinfekcije će biti dostupna na svim javnim punktovima objekata (aerodromi, hoteli i sl.).
- Biće primenjeno često provetravanje zatvorenih prostorija, kao i upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha.
- Provetravanje vozila kao i dezinfekcija svih kontaktnih površina će se obavljati između korišćenja.
- Na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija ležaljki i suncobrana posle svake upotrebe. Predviđeno je rastojanje između suncobrana od 4 m i rastojanje između ležaljki od 2 m.
- Hlorisanje bazena i drugih vodenih površina će biti u skladu sa dozama propisanim od stane Svetske zdravstvene organizacije.
- Preporučuje se nošenje sopstvenih peškira za plažu.
- U hotelskim i apartmanskim objektima primenjivaće se sve mere i protokoli kako bi se klijentima omogućio bezbedan boravak.
- Obavezno je nošenje zaštitnih maski kompletnog osoblja. Svo osoblje je prošlo specijalnu obuku u cilju što manjeg kontakta sa gostima.
- Prijava u hotel biće sprovedena uz minimalni kontakt. U slučaju da se primete simptomi bolesti, biće primenjeni svi protokoli predviđeni za te situacije.
- Obavezna je dezinfekcija ključeva i kartica. U nekim objektima biće moguće beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji.
- U restoranima i barovima je obavezno rastojanje između stolova od 2 m. U objektima gde je predviđena ishrana po principu samoposluživanja biće postavljene zaštite barijere, a osoblje će servirati hranu, te niko drugi sem osoblja hotela neće biti u kontaktu sa hranom.
- Neki objekti će preći na izmenjeni režim posluživanja hrane. Obavezna je dezinfekcija smeštajnih jedinica pre dodeljivanja novim gostima. Mini klubovi za decu će raditi sa ogrančenim kapacitetima ili neće raditi uopšte.
- Održavanje higijene smeštajnih jedinica će biti rađeno po zahtevu gosta kako bi se smanjili kontakti sa osobljem.
Svi objekti zadržavaju pravo izmene servisa ili ukidanje pojedinih servisa koje pružaju, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude FT su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022 i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih. - Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja.
- Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:
- *u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;
- *u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.
- Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.
Organizator putovanja FT ima licencu OTP 113/2021 izdatu od strane Min. turizma Republike Srbije.
Organizator putovanja ima depozit u visini 2.000 -EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini 250.000- EUR kojom se za slučaj insolventnosti organizatora putovanja obezbeđuju troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, kao i sva nastala potraživanja putnika i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i programom putovanja. Garancija po Polisi osiguranja garancija putovanja broj 470000049593 važi od 01.10.2021. do 01.10.2022. godine. Garancija putovanja se aktivira u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja kod društva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, broj telefona: +381 11 3305100, broj telefaksa: +381 11 3122420, e-mail adresa: office@triglav.rs, pisanim putem ili telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o. Beograd, Milutina Milankovida 7a ili na e-mail: office@triglav.rs. . Ovlascni subagent Globus travel shop.